Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz macilaci78 #272048 üzenetére

    De korrigálás közben amúgy sem váltasz sebességet, szóval mehet simán a kezdő is.

    #nincsbennetarcsi

  • lazac_

    tag

    válasz macilaci78 #272048 üzenetére

    Ugyanezt mondta a szakértő is a telex cikkben, hogy a veztech tréninghez rutint kell szerezni, én is csak egyetérteni tudok. (Hozzáteszem életemben először a forgalmi vizsgámon vezettem egyedül, addig mindig belepiszkált az oktató a pedálokba, rühelltem is az egészet addig a pontig...).
    Viszont azt írja, hogy az "..itthon működő három vezetéstechnikai tanpálya...". Nos, kapásból tudok négyet, pedig csak a Groupama Tanpályán voltam, mert itt van mellettünk egy a tököli reptéren, ott a drivingcamp, meg az autóklubnak is van, szóval ez az adat nem tudom, hogy honnan jön, mindenesetre az tény, hogy az országban nem lenne igazságos kötelezni a friss jogsisokat, hogy xy pályára menjenek el, mert az országban egyelőre nem éppen egyenletes az eloszlás ilyen tekintetben.
    --

    Mx-5-tel mentem a rakparton múlt héten, és fura hangja volt, ahogy visszaverte a függőleges fal a menetzajt. Azt hittem, hogy a szél lebegteti a nyitott tetőt, vagy leszakadt a hővédő lemez a katiról, de aztán átváltott pár nap múlva a hang egy bedühödött traktoréra. Így hát megint elmentem a szigethalmi szereldmagad műhelybe, hogy majd megemelve jól megnézem magamnak a kipufogót, és bekencézem valami tömítővel, ha olyan a helyzet ;] , de teljesen ép volt a rendszer leömlőtől a kipuff végéig, így csak az olajat cseréltem le végül (innen is csókoltatom a feltehetően robot-nőgyógyász kezű japán tervezőt a szűrő profi körbeépítéséhez, nehogy bármi odaférjen)

    Aztán már otthon kezdtem vizsgálni a motorteret, és meglett a bűnös: az EGR visszavezető rozsdamentes acélcső kotlott meg a talphoz történt hegesztésnél. Unix 40e, amayama 20e+apró, ebből tákimáki lesz, ha nem lelek bontottat. :B

Új hozzászólás Aktív témák