- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Huawei Watch 3 Pro - óraátállítás
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
ph A Steel Nomad egy Light verziót is kap az igazi platformfüggetlenség jegyében.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #28027 üzenetére
A 8 literes üres fogyi is elég keménynek hangzik a spritmonitoros 7.3-as vegyes átlaghoz képest.
Nagyobb önsúly nem nagyon van, az a Mazda6 brutál könnyű, gyors guglizás alapján 1310kg az önsúly, ha ilyen volt az A3, akkor pár kilóval még a Mazda a könnyebb.A tetőbox simán van 1-1.5 liter, tehát mondjuk 10 liter simán reális sietve, ha fölé akarsz menni, akkor nem nagyon mész 160 alatt.
Egyébként az a hülye helyzet, hogy egy fullra pakolt kocsi kevesebbet eszik pályán, mint egy üres, főleg nagy tempónál. Az ok prózai: 150-es tempónál már nem a tömeged mozgatására (gyorsítás) megy el az energia, hanem a légellenállás leküzdésére, tehát az a +200-300kg nem nagyon számít semmit, ellenben az, hogy a kocsi beül 1-2 centit, csökkenti a légellenállást, ami ilyen tempónál bizony számít.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen