- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ziyan
tag
Pont az ilyenektől félek, amit mondasz nyilván a fizika határaival nincs mit tenni, de amikor ennyire a tesztre hegyezik ki az autókat, elgondolkodtató, hogy nem megy-e a nagyobb sebességű ütközési védelem rovására az erre az egyoldalú tesztre kihegyezett gyűrődési zóna. Vagy másképpen kifejezve, nem lehet-e túl puhára csinálni egy autót, szuper teszt eredményekkel, aminek köszönhetően már +5 km/h esetén is drasztikusan más helyzetet láthatunk, mivel elfogyott az 50-re tervezett gyűrődési zóna (ez egy elvi felvetés, nem tudom, itt tartunk-e).
Persze itt megint mondhatjuk, hogy ha neked ütköznek, akkor úgy is a súly lesz a mérvadó a végén - te pattansz le, vagy rólad pattannak le.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NBA és kosárlabda topic
- Tenisz topic
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Gaming notebook topik
- Elnéztük a mai dátumot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Diablo IV
- További aktív témák...