Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ziyan

    tag

    válasz Qru #303805 üzenetére

    Pont az ilyenektől félek, amit mondasz :) nyilván a fizika határaival nincs mit tenni, de amikor ennyire a tesztre hegyezik ki az autókat, elgondolkodtató, hogy nem megy-e a nagyobb sebességű ütközési védelem rovására az erre az egyoldalú tesztre kihegyezett gyűrődési zóna. Vagy másképpen kifejezve, nem lehet-e túl puhára csinálni egy autót, szuper teszt eredményekkel, aminek köszönhetően már +5 km/h esetén is drasztikusan más helyzetet láthatunk, mivel elfogyott az 50-re tervezett gyűrődési zóna (ez egy elvi felvetés, nem tudom, itt tartunk-e).
    Persze itt megint mondhatjuk, hogy ha neked ütköznek, akkor úgy is a súly lesz a mérvadó a végén - te pattansz le, vagy rólad pattannak le.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák