- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel topik
- Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
válasz bitpork #304257 üzenetére
Nem értek egyet veled. Egészen 2019ig nem volt erre szükség. Amikor meg ezt bevezették, elfelejtették nyíltan kommunikálni a gyártók, hogy figyelj erre oda, így sok usernek, de még az ezzel foglalkozó szakszerviznek sem jutott eszébe, hogy ezt lecsekkolja.
Ahhoz, hogy alkalmanként elhúzz egy kisebb utánfutót, nem kell nagyobb hűtőrendszer meg minden egyéb (feltételezzük, hogy nem a maximális terheléssel mész fel naponta 5x a Mátrába). Lehetett volna ezt két lépcsőben is bevezetni: Előkészítés nélkül csak párszáz kg-ig lehetne terhelni és ezt egy kötelező jelzéssel fel kellene tüntetni a vonóhorgon. Előkészítéssel meg amit egyébként is bírna az autó. Azt is lehetne, hogy oké, ha vásárláskor spóroltál a CO2 adón, és utólag szeretnél vonóhorgot, akkor a különbözet megfizetése után feloldjuk a korlátozást.....
-
macilaci78
nagyúr
válasz bitpork #304257 üzenetére
A féket? Vannak saját fékberendezéssel rendelkező futók, azokon mire jó a fék?
Én sem hallottam még erről, de jó tudni, hogy ilyen is van. Nincs ezzel gond, ha lenne rendesen kommunikálva. Meddig tartana egy matrica a többi mellé a kocsiban, útmutatóban?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
6030D
Ármester
válasz bitpork #304257 üzenetére
Azért más egy 3,0+ dízel suv, amivel hajókat meg autószállítót vontatnak, mint ha egy 1,3 tonnás személyautóra, minek 600 kg a terhelhetősége, felakasztanak egy össz 750 kg futót, vagy egy 1000 kg ráfutófékest. Nem akkora gond ez, ahogy anno a ~6M-s kocsira is 100e Ft körül volt a gyári sima horog (pdf, 4. oldal), abban tényleg csak a horog van, a kábelezés és a csatik +50e. Nem a nagyfék meg a nagy cooler.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- SUSE Linux
- Opel topik
- Robogó, kismotor
- Óra topik
- Politika
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!