- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Mobil flották
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
válasz Roadkill #329 üzenetére
suzuki akkoris annyit tud, amennyit egy üresen 740 kg-os autótól el lehet várni,ha nagyon úgy jön össze, akkor életet ment, de semmi több. amúgy sem azért vettük, hogy összetörjük
az euro-ncap pedig tényleg csak parasztvakítás, bár elvileg az is független, de az utóbbi időben midnig azt szajkózza az összes gyártó, hogy sikerült ott a legjobb eredményt elérniük. tény, hogy az sem rossz eredmény, hogy egy eddig etalonként ismert típust lepipálnak, de azért nem ártana, ha más körülmények között is vizsgálnák az utasbiztonságot, mert egyfajta vizsgálat egy ilyen széleskötű témakörre sosem adhat kielégítő választ...
amúgy én örülnék annak, ha angol mintára lenne nálunk is ún.track day, amikor bizonyos kis összeg fejében ki lehetne versenypályára menni, és kihajtani a gépből amit tud. komolyan mondom, 10 perc gokartozás után egyszerűen nem értettem a kocsimban ülve a gyorshajtókat...
ja és pont ma mentem egy citroen bx ellen a jó öreg 1l-es suzuki swifttel, hát, mosolyogtam rendesen. srác erősködött előtte (merthogy ismerős), hogy az ő 1.4-es citromja lenyomja az én őskövület swiftemet, de valahogy nem így történt. 60-nál már alig bírt követni. biztos a hidralika mittudomén nem volt jó
egyébként meg szerintem, ha valaki vesz egy autót és elégedett vele, akkor csak 1-2 jobb típust ismer el az ő autójánál, úgyhogy ez a vita akkoris meddő lesz. úgyhogy részemről le is zárnám a Subaru Impreza WRX STi, mint a szerintem a világ legkellemesebb utcai autója cím méltó viselője felemlítésévelスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen