Hirdetés
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz rbalint88 #36239 üzenetére
Normálisan közlekedni meglepő módon ez a 109 lóerős, bejáratós 116i is elég szerintem, gondolom a turbó miatt. Négy felnőttel az utastérben, klímázva, országúton simán előztem vele kamiont, csak vissza kellett vágni kettesbe hetvennél és megindult szépen, a német pályán pedig csendben, kényelmesen vitte a 160-at.
Szerintem idővel még javulni fog, eleinte a Transitunk is lomhább volt, fokozatosan engedte a teljesítményt felfelé, ahogy teltek a kilométerek.
Egyetlen negatívum, gondolom az euro 256 normák következménye, hogy a fordulatszámot kegyetlenül lassan ejtette vissza, még sport módban is. Elforgattam 6 ezer fölé kettesben, villámgyorsan szúrtam egy hármast, és még bőven 5 ezer táján járt a fordulatszámmérő, amikor én már engedtem volna rá a kuplungot. Abszolút nem lehetett finoman váltani vele ilyen használat mellett. Ellenben visszaváltásnál magától adja a gázfröccsöt, ez tetszett.