- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Íme az új Android Auto!
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Brumi˘
addikt
válasz Kornel #70013 üzenetére
Abból kiindulva, hogy a közvetlen befecsiseknél a kox a szívótraktusban rakódik le az egr-ből amiatt, hogy nem mossa őket a szívócsőbe fecskendezett benya. Sok mindent szerintem nem tudsz tenni, minnél többet úgy járni, hogy egr ne nyisson. (padlón) A klasszik kikormolásnak benzinnél wg turbóval nem látom sok értelmét, mert nincs honnan "kiégetni" a kormot, mint pl. tdi-nél a turbó geometriája. De ez csak az én elméletem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen