- Milyen okostelefont vegyek?
- Netfone
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iPhone topik
Hirdetés
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #74034 üzenetére
Azért azt vedd figyelembe, hogy 100kg-val könnyebb, valószínűleg 10 évvel újabb konstrukcióként jobb az alaktényezője és kisebb a hajtáslánc vesztesége, mivel elől kapar.
Ezeket mind figyelembe véve nem önmagában a motor szerintem nem sokkal hatékonyabb.Az meg nyilvánvaló, hogy valamivel jobban megy, egyrészt ugye az a 100kg előny, másrészt nagyobb nyomaték, és az is alacsonyabban.
Kornel: sajnos igen, de szerintem nem a gázreakciók az oka, hanem hogy a turbós motorok részterhelésen valamivel kevesebbet tudnak fogyasztani, és a fogyasztás/CO mérések kitrükközéséhez kellett a dolog. Egyre szimpatikusabb a 350Z/370Z, mint utolsó mohikán. És ketten kényelmesen el is férnénk benne. Azt meg lefosom, hogy mennyit eszik. Mondjuk nekem 240 lóval is elég lenne.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen