- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- Mobil flották
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
pweisz
senior tag
Jó kis gép 1.5 16szelep, a kombit tesztelte az autobild.de, a motorról jókat írtak, de egyébbként nem annyira,leesett az ablaktörlő asszem, meg ilyen aproságok, meg a végén azt írták hogy 3* annyit ment mint egy átlagos Lada user-nél egy évben, de úgy nézett ki mintha 10*annyit futott volna mint valójában, 1 évet használták és 30000km -et tettek bele.
-
Sick Boy
őstag
Húú ezt nézd meg:
Bővebben: linkPowered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Sick Boy
őstag
Semmi. Sajna nemtom most épp mi a helyzet. azt tudom, hogy ugye eddig úgy volt, hogy fogtad és leadtad a rendszámot, meg a forgalmit, azt viszont látásra. Egy csomóan így tették le télire a kocsijukat, ilyen öreg faszik. Tavasszal meg visszakérték, és újra forgalomba lett helyezve. Most meg majd az lesz, hogy fizetni kell, méghozzá azért, mert csak úgy lehet majd leadni a rendszámot, hogy, ha hozol egy papírt, bontóból, műhelytől, roncstelepről, hogy átvették tőled a kocsit, de ingyen nem veszik át, azt a hulladékot újra fel kell használni/ártalmatlanitani/megsemmisíteni. EU-s rendszer ez is.
Azért van, hogy ne legyen tele Budapest ilyenekkel:
Bővebben: link
#176
[Szerkesztve]Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
rATdrAgOn
senior tag
Akkor itt van ellenpeldakent az en jarganyom adattablaja:
Hossz: 4237 mm
Tengelytav: 2655 mm
Szelesseg (kocsiszekreny) 1682 mm
Szelesseg (abroncsnal) 1420 mm
Ez ugyi kicsit hosszabb/szelesebb mint a kockalada.
Megis konyebb vele parkolni. ;)
(Gyartot tipust megtalalod, ha elnezel a ''milyen autot vegyek?!'' c. topikba - najo: citroen BX )
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
Tommmysun
senior tag
Ezt jó hallani, hogy egy lada szervízben (úgy vettem ki hogy ott jártál) ilyen gondosan járnak el, Fehérváron a Seat-nal ez csak a külcsínig működik (ott is úgy csinálnak mintha marhára vigyáznának az autóra, de a végzet munka egy nagy határ ratyi). Ha ezt a Porsche Hungária tudná aszem lenne egy kis átrendezés a munkaerőben
Attól meg én is k...ra a falra tudok mászni amikor állok a parkolóban és mire visszamegyek a kocsihoz ott a marha nagy húzás az oldalán. Múltkor szintén a parkolóban álltam a kocsiban ülve. Jön az öregasszony, kinyitja a mellettem álló kispolák ajtaját, félig nyitvahagyja (a szél fúj mint állat) átmegy a túloldalra, hogy besegítse a mégöregebb anyját, na mondom ebből gáz lesz ablakot lehúzom, kezemet kitartom, hogyha jön a polák ajtaja elkapom. Lassan visszaért, megfogta az ajtót, na mondom jól van már nem lehet gond hiszen, fogja az ajtót, erre... fogja aztán tiszta erőből neki ba....a az autónak. Nem lettem k...va ideges, mondom mit csinál akkor ha bent se ülök az autóban leszántja a fél oldalát vagy mi? Ráadásul még ezek után is el akart lécelni.
Egyébként betétlapot kitöltettem vele, mert egy körömnyi helyen lejött a fényezés, de hiába és ezt mindenkinek mondom, hogy a biztosító a parkolóban az autó beüzemelése előtt történő károkért nem fizet. Szal a biztosító is elmehet a ... Csak a pénzt szedik el, ellenszolgáltatás meg semmi. Nem elég hogy az embernek a gatyája is rámegy a benzinre, még mindenféle kötelező adókkal meg biztosításokkal is lehúznak.
Na mindegy nem panaszkodok tovább mert felrobbanok
Ja a metálfényről csak annyit, hogy ne döljön be senki ennek a kamu dumának, hogy azért feláras, mert többe kerül az előállítása meg minden. Ua-ba kerül a gyártónak mint a normál festés és ezt az átvágást is csak Magyarországon tudják eljátszani. Ez az egész feláras metálfény mizéria onnan indult ki, hogy amikor bejött az országba az első nyugati autókkal a metálfény akkor nagyon nagy csoda volt, meg újdonság és hát az ilyen dolgokért az ember hajlandó rengeteg pénzt kidobni. Ez a csoda már külföldön elmúlott (most éppen a Dekor, meg a AirBrush a menő), de itt sajnos még mindig be lehet etetni az embereket. Bár nincs is nagyon más választásunk hiszen ha metál fény kell akkor sajna meg kell fizetnünk a semmit. ( egyébként nekünk is metálfényű az autónk). -
pweisz
senior tag
Nem gondoltam volna hogy ilyen szinvonalú a Lada szerví, bár Ladákat általábban gyakrabban kell szervizelni, tehát többet kell látogatni a szervízt mint egy nyugati autóval, ugyhogy jó dolog hogy normálisak a szervízben. Egyébbként szerintem a motornak a japánokhoz annyi köze lehet hogy szintén belső égésű motor mint amit a japánok is gyártanak De utána nézek én is.
-
a_tesz
Korrektor
jaj de szép is lenne ez a világ hengerfejtömítés nélkül... szegény autószaki barátaink megélhetése veszélyben forogna.bizony, a jó öreg zsigában még mindig a jó öreg szojjet tervezésű(?) motorok szolgálnak, annyival módosítva, hogy amióta a GM-mel kooperálnak, kaptak befecskendezőrendszert a boschtól, hogy legalább valamennyire tudják a lépést tartani nyugattal.
>Egy világ dőlt össze bennem. Ma megtudtam, hogy az új Ladákban a szervizes szerint JAPÁN motor van
és honnan lenne nekik? felelevenítették volna az ezeréves orosz-japán barátságot, és vásároltak volna a ferdeszeműektől leselejtezett motorokat, amik még ígyis mindenben jobbak, mint amit a ruszkik valaha gyártani fognak? és miből vették volna? szegény lada mostanában próbál feltápászkodni, van annak a pénznek jobb helye is mint japán csodamotorokat vásárolni. mellesleg mi bajod a japó technikával? jobb motort keresve sem találsz...asszem egyelőre ennyiスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
rATdrAgOn
senior tag
... es akkor ejtsunk szot a Wankel motoros Ladakrol es Volgakrol is... ha mar lud, legyen kover.
Igaz, csak 20e km-t tudtak max, de az a 20e km!!!A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
a_tesz
Korrektor
tegnap este nem jött be a fórum...vitatkozni én sem szeretnék,csak kíváncsi voltam,miért rettegsz annyira a japó motoroktól.
amit leírtál a ruszkikról,az így van,nevezetesen igénytelenek,olcsó beléjük az alkatrész.olyanok mint az AK-47.bár a fogyasztásukon vitatkoznék azért,óvatosan kell ahhoz bánni a gázpedállal.a 110es sorozatot mondjuk annyira nem ismerem,talán mert elég kevés fut belőlük itthon,de úgy általában egy (régebbi) orosz motorra nem lehet azt mondani, hogy gazdaságosan üzemeltethető.hacsak nincs otthon egy olajfinomítótok
azt még el szeretném mondani,hogy bár tényleg drága a japó alkatrész,meg a japán autó is,de nem véletlenül lettek a megbízhatóság mintapéldái.szóval,ha dárgább is az alkatrész,kevesebbszer kell venni,így végülis ugyanott vagy mindkét autóval nekünk speciel egy 1000es swift van,mostanában lesz két éves,de még tíz évig gond nélkül elvisz minket bárhová,ilyenek a swiftek
Tommysun: a hengerfejes témához:rendben van,hogy van ilyen,én is olvastam,hogy kísérleteznek vele,de gyártani akkorse gyártanak még ilyet szériában tudomásom szerint.de ha nem így van,cáfolj meg egy linkkel,akkor elismerem,hogy hülyeséget írtam
pweisz:a kooperáció már a 110es sorozat gyártásának megindulása előtt is létezett (ami bevallom,nem tudom,mikor volt,de nem 3 éve, meg Bazsesz majd úgyis megmondja ),szépen terjesztgette a GM keletre a szárnyát ''ha egyszer sok pénze lesz a ruszki NÉPnek,mekkora üzlet lesz bennük'' felkiáltással.az meg,hogy mért nem tudnak olyan motort gyártani,mint pl.a németek,japánok,vagy akár a franciák,az a gazdasági helyzetüknek köszönhető,amihez én nem értek,talán ha van köztetek egy közgazdász...meg annak is köszönhető,hogy ők csak 15 éve tudnak önállóan fejlesztegetni,előtte a KGST-s gyártás vonalát követték.csakúgy mint az ikarus,bár az megint egy érdekes helyzet,ne menjünk bele.
a wankel-motoros volga tényleg egy rettenet volt,annak is akit azzal üldöztek az orosz belügyi szervek (merthogy elsősorban nekik készült),másfelől a technikai megvalósítás terén is.lehet,hogy ezt is a mazdára kellett volna hagyniuk...
na,mára talán eleget téptem a számat,úgyhogy be is fejezem.
ja és Lada VFTS rulez!スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
pweisz
senior tag
Néda mit találtam, szerintem ez kell nektek
Bővebben: link -
a_tesz
Korrektor
kisebb is,könnyebb is,szinte természetes,hogy kevesebbet fogyaszt.na mindegy,nem ez a lényeg.
1040 kiló?a tavarisok raktak bele vasat rendesen.akkor a swiftünk kerek 300 kilóval könnyebb,fogyasztása ott mozog,elég jó kis éhezőművész,persze cserébe nem valami virgonc,nyolcvan felett elég lassan gyorsul,deazért városban hasonló kaliberű autókat le lehet gyorsulniスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
-
B.Kox
tag
Ez csak egy koncepcioauto asszem 1999 -ben mutatták be, azóta nem sem tudni hogy lesz e egyáltalán új Skyline.
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
_Volkovy_
nagyúr
-
_Volkovy_
nagyúr
Nekem pont a hátulja nem tetszik.
Ja meg a színe,feketében isten lenne.Kis fóliázás hátra,króm kipufogóvég,máris harapósabb lenne.
De így is tud meglepetéseket okozni pirosnál,tegnap délután úgy vágtam be egy Calibra elé a pirosnál,hogy csak lesett.
Pedig az ültetve volt,stb..Lehet hogy aludt -
Integra
titán
a wankel ilyen motor.
azért nem épít más ilyet mert a mazdáé minden jog.
ilyen egyszerű ez.
és nem mutatott eddig a mazda semmi különlegeset amivel több és jobb lenne mint az otto motorok. ráadásul a mechanikájából adodóan sokkal kényesebb a kopásra, ezért is a nagyobb és rendszeresebb olajfogyasztás.
amúgy meg ha annyira jó lenne akkor miért nem épít minden autójába a mazda wankelt?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
_Volkovy_
nagyúr
Seatot spanyolok rakják össze,azt' köszi nem.
Akkor se ha VW csoport.Ismerjük a mediterrán népek munkakedvét meg azt amilyen precizitással dolgoznak Nem ezért kell szeretni őket
Skoda,Lada?4 misiért?Tökön is lőném magam..
VW?Golf?Kösz nem,annyival nem nagyobb mint a mostani.
Igazából én ellene vagyok a dolognak,az 1.6-ossal nagyon megy a kis dög.. -
Sick Boy
őstag
csak tudnám, hogy a topicnyitó miért változtatta meg az arcképét...?
Autómobil és Autótechnika 2004 kiállitás a BNV-n. Saját képeim: Bővebben: linkPowered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA® driverek topikja
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Politika
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Suzuki topik
- Eredeti játékok OFF topik
- War Thunder - MMO Combat Game
- Samsung Galaxy Tab S 10.5 - magas képesítés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest