- Prohardver app (nem hivatalos)
- Google Pixel topik
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
B.Kox
tag
válasz zoley[HUN] #1965 üzenetére
Akkor inkább olvass traktors forumokat... Ott Olvashatsz eleget az alacsony fordulaton leadott nyomatékról. És akkor nem kell mosojognod a tudatlan sportautórajongókon akik a fordulatszám bűvöltében tengetik nyomorult életüket.
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
Type-R
őstag
válasz zoley[HUN] #1967 üzenetére
Itt nem a dizellel van a gond, hanem hogy egy GTI-be egyszerűen nem való, hogy nézni pl ki a Civic Type R i-CDTi, elég sokan ferdén néznének rá, még Integra is.
-
Integra
titán
válasz zoley[HUN] #1965 üzenetére
''amig nem probaltad ne alkoss velemenyt''
kb két évig csak vw konszern autókkal foglalkoztam, úgyhogy elég átfogó véleményem van róla, és a te két szép szemedért meg eme csodálatos dízel oktatásodért biztos nem változik meg...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#16741888
törölt tag
válasz zoley[HUN] #1974 üzenetére
Ne igyál rá mérget, haverom apósa 50fölött van, és 400lovas Imprezaval közelekedik, és aktiv klubtag, minden buliban és autós örültségben benne van.
-
Type-R
őstag
válasz zoley[HUN] #1974 üzenetére
De akkor ne is nevezzék GT TDI-inek, találjanak ki neki külön nevet, engem csak ez zavar, hogy a GTI nevét akarják használni arra, hogy eladják a ''sportos'' dizel autójukat.
B.Kox :nekem is tetszik a formája.
De viszont ez nem : Bővebben: link, az új Bora, a régi sokkal jobban tetszett.
[Szerkesztve] -
Type-R
őstag
válasz zoley[HUN] #1985 üzenetére
Tudom mi az a GT, és a GTI is ugyan azt jeleniti csak meg van toldva egy I-ve ( Injection). Az is egy mási kdolog, hogy melyik autó GT és melyik nem. De a GTI legendává nőtte ki magát, és ezt akarja kihasználni a VW, amikor a Seat piacra dobat a maga sportos Leonját, akkor azt se nebezte Cupra-nak, hanem külön nevet adott neki.
[Szerkesztve] -
Type-R
őstag
válasz zoley[HUN] #2329 üzenetére
Ha már egy 4 ajtós kupé lesz, amit a merci CLS elleneflének szánnak, akkor biztos, hogy semmi köze nem lesz az eredetihez.
-
rOwLeY
őstag
válasz zoley[HUN] #2329 üzenetére
jah én régen az uj passatot láttam ilyen orral...
de akkor sem lesz a jo régi megszokott Corrado érzet!
Nagyon nagyot kellene dobniuk ahhoz, de a mostani kocsikat elnézve...háát... -
rOwLeY
őstag
válasz zoley[HUN] #2332 üzenetére
biztos nem a corradot akarják a passat és a phaeton közé, tom olvastam rola én is de vmi teljesen más lett volna a neve
-
Integra
titán
válasz zoley[HUN] #2329 üzenetére
azért az a veszély nem fenyeget, hogy jelentősen eltérne majd a vw tojás arculatától...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2430 üzenetére
tökön is szúrom magam, ha valami japán bizbaszt tesznek egy Porsche-be.
I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2432 üzenetére
kell a francnak hibrid Porsche.
inkább egy jó kis dízel. lehet köpködni.I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2437 üzenetére
nem kell meggyőznöd, nem tudsz.
nem vagyok ámerikai.
és ha kattog a dízel? ez most hátrány? ilyen hangja van. áá, hülye amcsik. van aki szereti a dízel hangját.
külöben is ketyeg.I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2439 üzenetére
ami durva, az a régebbi Transit-ok hangja. na az kerreg, mint annak a rendje. szvsz tök vagány, persze pkw-be furcsa lenne.
I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2449 üzenetére
''de a fiat motor legalabb nem rozsdasodik, mert orrba-szajba folyik belole az olaj ''
hehehe.I'm back, baby!
-
#16741888
törölt tag
válasz zoley[HUN] #2428 üzenetére
na azért olyat még az Audi sem csinált hogy 4200biturbo. Az S8ban az sima szívó az RS6ban van turbo, de nem túl nagy teljesítményű mert 4.2ccmhez jut ott 450le. máskérdés hogy sima chiptuninggal, 520ra, sőtt feljebb is lehet vinni.
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2465 üzenetére
mondjuk összehasonlítani egy '88-as autót egy maival, dilettantizmusra vall.
ha 200le-s lenne, akkor sem kéne a Logan a Kadett helyett.I'm back, baby!
-
#16741888
törölt tag
válasz zoley[HUN] #2468 üzenetére
Az ilyen autókat pont arra a célra építik, de mondjuk nyugodtan eljárhatsz vele munkába, meg autózgatni, mert azért arra sem használhatatlan.
egyébként meg ebbe pont az a poén, hogy az ilyen cégek olyan cuccokat használnak amik negyed mérföld után nem mennek szarrá, hanem használhatod is őket. sőtt még garit is kapsz rá. nem tudom értetted e, ami abban az Audiban van, motor teljesen új, gyakorlatilag minden ki lett cserélve, +új turbo(ráadásul márkás)+futómű, intercooler bár annak nem szokása elromolni, szóval minden új rajta szinte.
nyilván nem fog 300k kilométert elmenni mint a sima 5hengeres 2.3as moci, de pár évig, sőtt nagyon alapos karbantartással, sokáig élne. szerintem -
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2470 üzenetére
hát oké, értem én, mit mondasz, tisztelem a szaktudásod, de
1: ez nem új autó, ezért iszonyat gazdaságos. (megjegyzem, igen jó a fogyasztása mai napig)
2: Cinquecento?? kössz, inkább nem ülnék bele. ha nagynehezen beleférek, akkor az első koccanásnál pusztulok bele. a Swift is kicsi volt rám, nehülyéskedj... nem akarom bántani a Fiat-fanokat, de rossz ránézni arra a gépre. a dizájnk az kircsi, de hogy milyen filigrán egy valami, szörnyű.
3: megy ez, hidd el. meg kell szokni, hogy kell vezetni, csodákat nem kell várni, azt kész. én örülök, hogy van a fenekem alatt autó, olcsón megy, szép is(jó, ez szubj.).
persze jól esik átülni az 1.8-as Vectrába, azt' repeszteni, de egy magamkorú ember bőven örül, hogy ilyen autója lehet(nem is az enyém, csak én használom, amúgy).I'm back, baby!
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2475 üzenetére
''ki mit var el egy autotol''
így van.
nekem elég ez.
persze ki nem akar bika autót?! csakhát a valóság az megint más.
ráadásul imádom ezt a járgányt, na.I'm back, baby!
-
djyuri
őstag
válasz zoley[HUN] #2428 üzenetére
A km-tőlre: Sajna mi is így vagyunk vele. Amúgy szerintem ha a vevő egyszer beül és pl faterom elviszi egy körre,akkor pillanatok alatt meggondolja magát.
-
djyuri
őstag
válasz zoley[HUN] #2480 üzenetére
Ez nem natur 7-es,de annyi betüt kéne írni után,hogy nincs értelme.
Van benne slifb..... mittomén. Ezt a komputer nyögte ki,amikor a szervízbe volt a kábelre kötve a cucc.
Inkább küldök a motorról képet. Jó?
MOD: de kérlek várd meg a délutánt. Köszike!
[Szerkesztve] -
zoley[HUN]
tag
válasz zoley[HUN] #2483 üzenetére
viszont ha nem teljesen gyari, akkor meg nem 300 lovas
''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
djyuri
őstag
válasz zoley[HUN] #2483 üzenetére
nézd, én imádom a verdákat,de ha nekem nincsen,akkor a szám nem ékeskedi máséval,de attól függetlenül járkálok illegális gyorsulásokra,szal vágom a témát felületesen. Látok sok csodaautót. Láttam nem egy picike kis vaddisznó kocsit (uno,renault),ami úgy ment,mint az állat,de csak 0-ról. Na most mivel már említettem,hogy a miénk autómata,így más kategória. Nem lehet egy S8-al összehasonlítani. Itt 250-nél sincsen váltás késedelem,kormány megingás a váltás miatt,para az egy kezes vezetés miatt.
Gondolom ültél már autómata váltós kocsiban? Akkor meg ismerheted a bíztonságot és a külömbséget. -
djyuri
őstag
válasz zoley[HUN] #2484 üzenetére
Tudsz valahol lóerő padot? Mi már (én) voltunk egyen,.de azzal gond volt,mert kiakadt a cucc,amikor lepadlóztam.
Amúgy a verdát ki kell rögzíteni,mert ha véletlenül elcseszel valamit,akkopr a majdnem 200-val gördülő kerék egy hatalmas lendülettel téged kivisz a falon keresztül a műhelyből.
Tehát csak olyan helyet mondjál,ahol megvan a megfelelő rögzítés a teszteléshez.
Ja ez azért is kell,mert nem lehet blokkolt első fékkekkel menni vele,mert figyeli a computer és szal akkor nem lehet tesztelni. -
djyuri
őstag
válasz zoley[HUN] #2487 üzenetére
Eddig én is a manuálisakat szerettem,mert eddig csak max 4-esig kellett felpakolnom,de mivel már 200 felett repkedek,ezért már nekem az ötödik messze van és volt legutóbb is egy hangyaf@sznyi megingásom,de ahhoz elég volt,hogy kiverjen a víz.
Meg szeretem a nagy-nagy autókat,mert sokkal nagyobb bíztosnágban érzem magamat benne. És egy nagy autónál nehéz kuplungolni nekem. Amúgy már vezettem ifát és iszonyat volt. Lefulladni nem fulladtam le vele,de valami borzalom volt. És egy kiráratnyi hosszat (10KM) már vezettem kamiont,amin félautómata váéltó voltt és télleg jó,de nemhiszem,hogy egy agyontuning autóban eltudnám tólni a váltót,akkora gyorsulás mellett,de szerintem el sem tudnék nyúlni érte.
Ahhoz még gyurnom kéne egy kicsit... -
zoley[HUN]
tag
válasz zoley[HUN] #2487 üzenetére
en eddig kaposvaron laktam, ott meg ilyesmi nem igazan van. pestet meg annyira nem ismerem egyelore. talan a B.ON.T.E.X-nel vagy valami hasonlo helyen biztos rendelkeznek ilyesmivel
''A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább.''
-
djyuri
őstag
válasz zoley[HUN] #2491 üzenetére
Igazad van,de ott csak arra gyúrtak. Nem kellett neki ásni,takarítani,árut feltölteni,raktárt pakolni....ők csak arra gyúrtak.
-
djyuri
őstag
válasz zoley[HUN] #2509 üzenetére
Így van. De ha csak azt nézi,hogy BMW,meg hogy erős éa autómata,meg full extra és király állapotban van,akkor szerintem megveszik.
Mit gondolsz? -
rOwLeY
őstag
válasz zoley[HUN] #2529 üzenetére
JAH!durva!200m után szétesnek...
-
parandroid
nagyúr
válasz zoley[HUN] #2541 üzenetére
Megnéztem, nem 165-ös, hanem 175/70 R13-as gumi van rajt eredetileg, utánanéztem, a nagyobb változathoz 185/80 R14-et adnak. Akkor ezek szerint ez lenne az a méret, amire érdemes váltani. Cserébe sportosabb, keményebb lesz az autó és jobban fogja az utat, és kb 1 liter fogyasztástöblettel számolhatok?
Köszi a tanácsokat. Egyéb vélemény?
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz zoley[HUN] #2547 üzenetére
Itt csak 13-ast lehet választani az általad leírt menüpontban.
155/80-ast és 175/70-est...
escie:
Azaz 185/80 esetében az oldalfalmagasság 148 mm, 185/60 esetében pedig 111 mm, ha jól értem. Nyilván minél kisebb a per utáni szám R14-nél, annál közelebb vagyok a 175/70R13 értékéhez... Ott 122,5 mm az oldalfalmagasság, meg ugye kisebb a felni...
Kezdem érteni asszem.
p
[Szerkesztve]I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz zoley[HUN] #2550 üzenetére
Semmi gond, köszönöm a segítséget. Mindenképpen szakemberrel csináltatom meg, csak szeretném ha legalább néhány szót értek abból, amit mond. Eddig gumival csak annyit foglalkoztam, hogy ha szóltak, hogy már nagyon kopott, akkor vettem újat... Most meg az új autóra jó lenne valami normális, mert egy négyévszakos meg egy téli garnitúrát kaptam hozzá.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz zoley[HUN] #2554 üzenetére
Köszi, megvan már a helye...
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
#16741888
törölt tag
válasz zoley[HUN] #2574 üzenetére
Azt persze, elmennek a jó büdös annyukba, nem hsizem hogy így kéne csökkenteni, az üzemanyagfogyasztást. Arról nem is beszélve hogy azok az autók amikkel ott ''száguldoznak'' 200nál szerintem még fél literrel sem esznek többet mint 90nél. 90nél? ezek hülyék...
-
Integra
titán
válasz zoley[HUN] #2574 üzenetére
semmi nem lesz belőle, no para
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
hobizoli
nagyúr
válasz zoley[HUN] #2572 üzenetére
Letezik 90LE-s valtozat is (itthon egyelore meg nem).
hobizolitöbb drón kell ;P
-
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2579 üzenetére
haver faterja fuvarozó.
mondta, hogy bünteti a bömösöket rendesen az autópályán, ha kikapcsolja a ''limitert''.
persze, csak ha szólóval megy.
pedig az egy régi gép, fele akkora sincs le-ben.I'm back, baby!
-
Bigya
őstag
válasz zoley[HUN] #2582 üzenetére
A nyerges gépek, és buszok, meg minden olyan 10 liter körüli/feletti gép fordulatszám tartománya igen csekély, értem itt az allat, hogy 3500 körül már ''lepörgik'' magukat.
Szerk: Kicsit továbolvastam, és helyesbítenék: Szal a széria kamionokról beszéltem
[Szerkesztve] -
escie
őstag
válasz zoley[HUN] #2612 üzenetére
''mondjuk lattam en mar tavolsagi jaratos buszt is amint fouton lekente az a6-os 3.0-as audit''
valami ilyesmiről beszéltem én is, de egyeseknek csípem a szemét, úgyhogy ahol érnek, ott kötnek belém.I'm back, baby!
-
Bigya
őstag
válasz zoley[HUN] #2620 üzenetére
Igazság szerint a buszok stabilabbak télen mint egy személyautó.
-
hobizoli
nagyúr
válasz zoley[HUN] #2633 üzenetére
The Most Powerful Diesel Engine in the World! Bővebben: link
hobizolitöbb drón kell ;P
-
Integra
titán
válasz zoley[HUN] #2646 üzenetére
hehe, made in japan natürlich
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész