- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Netfone
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iPhone topik
- One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
Hirdetés
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Adott egy Opel Astra H. Pár hete cseréltek benne elől rugót, toronycsapágyat meg még valamit a fűtóműben (szilentet azt hiszem). De azóta kormányzásnál kopog valami elöl, kb negyed kormányfordulatonként egy nagy koppanás oda és vissza is. Állóhelyzetben meg lassan hallani, úthibákon nincs, csak kormányzásnál. Tippek? Volt már vissza a szerelőnél, hogy ezt hogy, de akkor elhajtották azzal tulajt, hogy ez normális, be kell kopnia. De most már kb egy hónapja ilyen, s mintha egyre rosszabb lenne.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz MasterMark #268080 üzenetére
Szart raktak bele, úgy néz ki. Vagy szarul rakták bele a jót, s az idő folyamán meghalt. Az a baj hogy részleteket nem tudok, csak azt hogy csere után jó lett.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Ha bizonyos fordulatszámon (4000 körül) a motorháztető alól rezonáló zörgés jön, az mitől lehet? Csak nagy terhelésnél és az adott fordulaton jelentkezik, tehát üresben bőgetve nem, alatta-felette sem, sebességtől független. Van egy tippem, habár nem biztos hogy az. 21 éves Ford Focus 1.4, szóval elég öreg.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz BigBlackDog #268515 üzenetére
Álló helyzetben nincs, nagy terhelés kell, ami ezzel a 75 pacival sajnos elég gyakori. De neked mondtam személyesen, hogy mi a tipp, csak azért nem írom le még, hogy ne tereljem esetleges hülyeség felé a tippeket.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
-
-
válasz Integrale #268571 üzenetére
Na meg ha két autó 60-nal ütközik frontálisan, akkor az nem olyan, mintha 120-szal menne a falnak. Mert a sebességgel négyzetesen aránylik a mozgási energia, így valójában kb a 80-90 körüli falnak ütközésnek számít a 60-as frontális karambol.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz MasterMark #268725 üzenetére
Biztosan játék, a növényzeten látszik. Vagy valójában ilyen az USA?
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz radi8tor #269460 üzenetére
Viszont szerintem nem lenne ez rossz ötlet, mert a nappali menetfény nem olyan erős, mint a tompított, emiatt nehezebb észrevenni őket. Pont ma fogalmazódott meg ez bennem, mert majdnem rávillogtam tompítottal egy szembejövőre, hogy kapcsolja fel a lámpáját, aztán közelebb érve kiderült, hogy van fénye, csak nem tompított.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz radi8tor #269466 üzenetére
Pl mert szeretnék biztonságosan előzni a "lassú járművemmel". Messzebb kell látnom, mert 100+ lóerő híján nem tudom olyan gyorsan elvégezni az előzést. Persze ennek csak lakott területen kívül, sima 1+1 sávos úton van értelme.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
-
válasz brumi1024 #269474 üzenetére
Simán lehet, mert ha a LED-nek magasabb a színhőmérséklete, akkor kevesebb fényerőből tudhat jobb láthatóságot.
Én úgy tudom a DRL lényege az, hogy a semminél több, azért találták ki, hogy aki elfelejtette felkapcsolni a tompítottat, az is látsszon. Valamennyire.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz simonjoe #269496 üzenetére
Hm, akkor az autó színe zavart be nálam. Ha jól emlékszem fehér volt és ebbe jól beleolvadt a nappali menetfény a lökhárítón, mintha a fényezés része lenne, én meg ugye felette kerestem a fényforrást. Aztán rossz következtetést vontam le ebből. User error.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
-
válasz radi8tor #269692 üzenetére
Dehogy marad autómentes, nem is volt az, a szent taxisok még mehetnek rajta, szóval átnevezhetnánk Lánchíd helyett Taxihídra.
Én szavaztam volna, de a Nemzeti Konzultációhoz hasonlóan csak csak rossz válaszokat lehetett adni. Én letiltottam volna róla mindenkit, legyen gyalogos híd.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Igencsak jól fúj a szél, most értem haza, útközben a Jászberényi úton a Gitár utcánál már megálltunk letakarítani az aszfaltról egy nagyobb letört faágat.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Öcsémnél szokott parkolni a kocsi, mondta nekem, hogy direkt nem állt fa alá. Jég igazából annyira nem para, ugye 21 éves Focus, és nem valami szép, így egy kis jégkár már nem oszt, nem szoroz. Jó, nyilván jó lenne, ha nem verné szét, így azt mondtam neki, hogy ha már ledőlt a fa, akkor álljon alá...
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Hogy legyen ilyen is:
9.7 liter / 100km fogyasztás Ford Focus MK1 1.4-gyel.
Autópálya padlógáz + város + nem a legjobb típusú olaj (de elvileg még jó)
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
-
SURVIVING 612 HP Mercedes AMG E 63 S! // Nürburgring (youtube)
Pont ma jött ki, így gondoltam megosztom itt, mert ugye egy ilyennel történt néhány hete az Árpád hídi baleset, annyi különbséggel hogy az szedán volt. Azért nem vicc ez a vas, már a címadás sokat sejtet...
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz BigBlackDog #274153 üzenetére
A felső a keréknyomás (kPa), az alsó meg a kerékhőmérséklet, s az Celsius. Elején 25-30 körül van, 70-től sárga, 75-től piros, a végére meg 100+ fok, nagyon meg lettek hajtva, a keréknyomás is szépen felment. A végén beszélnek arról is, hogy elég erős szaga lett a fékeknek (na az vajon hány °C lehetett ), meg a "sofőr" mondta is hogy a szokásosnál jóval nagyobbakat fékezett.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Nem értek hozzá, de nem tartom elképzelhetetlennek, hogy az extrém terhelés miatt emelkedett ilyen gyorsan. Az is kérdés, hogy mit mér és hogyan. Lehet a felni hőmérsékletét méri, és fék sugározta át rá a meleget folyamatosan (mondták hogy már szaga van, annyira forró), hisz amikor vége volt a pályának, akkor volt kb 100, aztán még emelkedett tovább.
szerk: itt egy 752 lovas BMW X6M, ugyanez a szitu, végére 100 fokos lett. A videó elején még a kör előtt vannak, de van egy vágás, ahol mutatják a kör után is, s az eredetileg piros féknyergek (!) konkrétan befeketedtek...
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz radi8tor #274284 üzenetére
Én az szoktam, hogy beindítom, aztán amíg kényelmesen bekötöm magamat meg felkapcsolom a lámpát, sebesség, index, kézifék, stb., az alatt a néhány másodperc alatt
megmelegszikeljuttatja az olajpumpa a nedűt mindenhová aztánpadlóóvatosan megindulok.Itt az a nagy kérdés, hogy eléggé melegít-e az alapjárat? Ha lenne olajhőmérséklet visszajelzőm, akkor megnézném, hogy mondjuk alapjáraton meddig melegszik fel 1-2-3-4 perc alatt és mondjuk 5 másodperc melegítés után elindulva meg ugyanez 5 mp-es felbontásban. Mert ugye az alapjárat biztos lassabban melegít, s lehet értelmetlenül lassabban, ez lehet érv amellett, hogy ne úgy melegítsd, mert egyszerűen felesleges.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz radi8tor #274296 üzenetére
Ezt mondom én is, hanem volt egyértelmű.
Érdekes, hogy a linkelt videó szerint a benzinest hidegen járatni még kontraproduktív is, mert a benzin lecsapódik a hengerfalra és lemossa az olajat, így jobban kopik a motor.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
-
válasz focvis #275104 üzenetére
Muraszombaton, mert oda szoktunk / szoktak kijárni bevásárolni. Ugye kint nem csak a benzin, hanem kb minden olcsóbb, ráadásul szüleimhez még kilométerre is közelebb van, szóval elég kézenfekvő arra járni.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
H7 izzóból nálatok mi vált be?
Volt Osram +200 meg +150, de ezek elég keveset bírnak, most égett ki az utóbbi, random tartalék égő van a kocsiban. Következőnek most sima Nightbreaker Silver +100 lenne a cél. És Ford Focus MK1-em van, ami zseniális módon gyárilag túlfeszel mindent.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz rbalint88 #275505 üzenetére
Ok, meggyőztél. Én is agyaltam, hogy kipróbálok egy Ultra Life-ot. Az első izzó anno elég bamba tompított volt a kocsiban, de nekem gyanús, hogy az kiégés helyett csak elvesztette a fényerejét vagy extra gagyi volt, nem tudom. Azután volt valami +60-as (Philips talán), ami megváltás, ultranagy fényerő volt. Következően a +200 próbának, de nem volt nagy szám és hamar kiégett (sztori a következő bekezdésben ) , majd +150 mert nem volt más, s idáig tartott. Jelenleg meg tegnap épp két random ismeretlen eredetű sztenderd jellegű izzó van benne ideiglenesen, azokkal is jól látni, de azért biztonság kedvéért kicserélem. Meg amúgy is gyakorolni kell az izzócserét, már egész jól megy. Helyzetjelzőnek gondolom (azon kívül hogy W5W) mindegy milyen teszek bele, mert az is megkukult.
Látni látok. Tavaly ősszel volt szerencsém este sötétedéstől tompított nélkül menni autópályán. Szerencsére tesóm jött velem másik autóval, így a biztonság kedvéért ő lett a "vakvezető autó", a mögötte jöttem. Szerinte irdatlan félelmetes volt, de nekem nem tűnt (annyira) annak. Szürkületkor még meglepően jól lehetett látni, mert ugye hozzászokott a szemem. Aztán onnantól hogy teljesen besötétedett, csak az előttem lévő autó hátsó lámpájának fényére támaszkodhattam, az már kicsit para volt. Végül persze az első helyen megálltunk izzót venni, s már ott is +100-at akartam venni, de csak +150 volt, s az is idáig tartott csak.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Köszönöm a tippeket, végül Osram Ultra Life-ot vettem, kicsit sárga, kicsit bambább, de mienk. Na de tényleg jó, felesleges több, simán látni ezzel. Kíváncsi vagyok meddig bírja. Az eddigi +150-200% Osram izzók egy évet / 8-10e km-t sem tudtak.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs