- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- iPhone topik
- Netfone
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
-
addikt
válasz Szoszo94 #289755 üzenetére
Megértelek. Én viszont le vagyok tiltva a motorról, hiába van meg a jogsi. Szóval maradnak a böszme SUV-ok. Na jó, egy Porsche Caymant is beraknék a fa alá, de az már tényleg next level pénzben.
Müpában ki van állítva mindig egy Lexus, most az új NX-et láttam múlt héten. Tetszett, na!
Az utak osztrákosan patyolattiszták, pénteken meg már indulunk haza. Hátha megússzuk komolyabb fennakadás nélkül.
Egy Rav4 2.2 D4D, a 150 lovas.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz polonic #289759 üzenetére
Szerintem a hibrid a legrosszabb választás arra, amire én használom: fel a pályára, 140-160, és egy irányba 200-1000 Km között veretni sok cuccal. Erre a dízel motor a legjobb választás, én is ezért vettem, teljesen tudatosan. Amúgy márkaszervizben dumáltam egy Lexus tulajjal. Szereti a verdáját, de az e-cvt-t utálja. Zajos, kellemetlen, broáf. 1-2 éves RX 450h-t hajt.
Ezt a mocit nem érinti a baj, 2013-as a verda, IV. generációs Rav.
Amúgy ha tudtok AWD emelt kombit SUV helyett, akkor ne tartsátok magatokban. Mert pályázni a Touareg is böszme.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz ArthurShelby #289771 üzenetére
Szerintem pont bemákoltál valami speciális helyzetet. Rengeteget járunk a sógorokhoz, de ezzel még sosem találkoztam. Ráadásul pont Semmeringen… Na mind1, a lényeg, hogy megúsztátok.
Én most gumiztam fel a szekeret új Bridgestone papucsokkal. Elvileg tesztgyőztes modell. Egyelőre nincs rá panasz. -
addikt
válasz cOxeR #289849 üzenetére
...de ha van pl 4M Ft támogatás arra ami nekem előbbre lépés azt nem biztos, hogy hülyeség elengedni, ennyit veszt az árából 2-3 év alatt az auto
Ez a támogatás természetesen beépül a használt árakba is majd. Olyan nincs, hogy most megveszed mondjuk 16 millióért (20-4), és 4 év múlva eladod megint 16-ért. Ne a COVID-infla-hiánygazdaságos időkből indulj ki, olyan most egy jó darabig nem lesz megint. A készleteket pedig ezerrel akciózza mindenki.Amúgy ez az EV támogatás a legnagyobb átbaszás. Nagyjából az ÁFA összegét kapod vissza, de feltételezem, hogy nyílt lízingre nem megy majd a dolog (ott is vissza lehet csencselni az áfát). Szóval perkálhatod ki a tizenmilliókat, vagy fizetheted a vastag kamatot.
-
addikt
válasz cOxeR #289854 üzenetére
Nem olyan szűk az. Ha te kis katásként beleférsz, akkor rengeteg más ember/cég is.
A készlet akció az oké, de Te láttál bármit ami nem drasztikusan emelkedik és egyre elérhetetlenebb lesz, mint 3-5-7 éve?
Valójában az alsó szegmens drágult meg kegyetlenül. Új Touareget kb. annyiért kapsz, mint 5 éve.Én nem tudom visszacsencselni, kataba semmi lehetőség erre, ergo nekem ezt új autónál így is úgy is be kellene nyelnem.
Ez ugyan nem ide tartozik, de az alanyi adómentességnek semmi köze a KATA adózáshoz. Lehetsz ÁFA-körös KATA-sként is (bár jellemzően nem választják az emberek).Itt szerintem hitel nem játszik, vagy ki tudod fizetni telibe és visszakapod egyből ezt a pénzt az államtól vagy nem is mész bele.
Ki kell számolni, hogy melyik éri meg jobban. De csak a támogatás miatt szerintem nem érdemes belemenni a dologba. Ha amúgy is akartál sok pénzért venni egy EV-t, akkor poén. Éppen ezért önmagában ez az egész EV-támogatósdi totál értelmetlen. Esetleg ha TGK-kat, meg taxikat támogatnák, annak látnám némi értelmét. -
addikt
Egy egészen borzalmas út keretében hazaértünk Söldenből, 12 óra alatt. 770 Km autópályán, 3 balesettel, 10+ tereléssel (útfelújítás, sávelhúzás, stb.), és megszámlálhatatlan torlódással. Így a fogyasztás nem is autópályás, inkább országút + város. 51 litert kért a büszke, ez 6,6 literre jön ki 100-on. 2.2 dízel Rav4 IV. Önsúlya 1630-körül van, most az utazó úgy 1,8 tonna lehetett.
-
addikt
válasz bandus #290177 üzenetére
A sebességhatárokat szerintem a 70-es évek technológiai színvonala alapján húzták meg. Bőven lehetne emelni, már csak azért is, mert még városokban sem tartja be őket nagyjából senki. Kialakul egy általános gyorshajtás, és ezt a forgalom ritmusa is leköveti. Az osztrák 100-as IG-L őrület meg aztán főleg nonszensz.
-
addikt
válasz Vismajor01 #290364 üzenetére
Jó cucc az enc. Elvileg a kártya sem mindig opció (vannak enc only kapuk).
-
addikt
válasz szőröscica #290368 üzenetére
A nyári csúcsszezonban van igazán előnye az ENC-nek, én is azért vettem. Mondjuk amennyire megdrágult Horvátország már eldöntöttük, hogy nem megyünk, csak elő/utószezonban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózatokról alaposan
- Videós, mozgóképes topik
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- OLED TV topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ASUS routerek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest