- Mobil flották
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
Hirdetés
-
Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim Tonic
nagyúr
Volt valaki a tuning és stereo fesztiválon Péren?
Voltak sugárhajtóműves autók. 400m-en 420km/h. 1500LE.
Volt ezenkívül még sokminden, amit nehéz lenne leírni. Fantasztikus élmény volt.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz anyonyimus #28 üzenetére
Komolytalan versenyen komolytalan autók. Megnézem, mikor vágsz oda egy stx-nek.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz anyonyimus #101 üzenetére
Aztán minél hosszabb a táv, akkor kezdődnek az amcsik problémái, mert míg a japánok akár 250-ig mennek, az amcsik 170-nél boldogok. Nem véletlen a 400m. Van egy fehér Camaro, ami jól teljesít a magyar versenyeken, de az is csak nitroval.
Az utcai racingben is egyértelműen a japán autók viszik a pálmákat, és meglepetésre nem németek fordulnak köztül elő, hanem franciák.
A motorépítési képességekről pedig egyértelműen tanúskodik a WRC, a forma1, az Indycar. Az Jenkiknek megmaradt a Nascar, de talán csak azért, mert abban nem érdemes külföldi autóknak indulnia, hisz nem róluk szól.
Ez privát vélemény, nem támadlak vele, csak elmondtam.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Amilyen jó volt ez a topik az elején, annyira felhigították itt páran mostanra. Scream, tudnál valami értelmeset is írni?
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Hali!
Van a csoportban LPG-s? Keresek korrekt szerelőt.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
-
Jim Tonic
nagyúr
Igen, ez volt a válasz. Hozzáteszem, ha azt írja, hogy bocs, de a vezérlővel nem tudok mit kezdeni, azt cserélnünk kellene, még megértem. Azt sem igazán, mert nincsenek óriási különbségek, de oké.
Viszont, hogy miért kellene reduktort, injektorokat, stb. (kicsit sem noname eszközökről van szó) cserélni, azt nagyon nem értem. Azaz értem, de nem fogadom el.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
Gyerek lemarta az egyik kilincsen a soft touch lakkot. Rendkívül boldog vagyok. Milyen megoldásokat tudtok javasolni? Szépet. Nem olyat, hogy alkohollal oldjam le a maradékot.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Integrale #106048 üzenetére
Ha akarod, lefalazod szépen, és nem is látni. Az LPG szerintem most nagyon jó alternatíva, kvázi dízel áron lehet autózni, de nem büdös, és nem érinti a dízeles hercehurca. Ha valaki úgy veszi, hogy már benne van, az különösen jól járhat.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen