- Prohardver app (nem hivatalos)
- Google Pixel topik
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
válasz oettinger01 #3119 üzenetére
Ez nem vicc, mikor volt gyorsulási verseny a pogányi reptéren egy ilyenbe gubbasztott 4 yard és mérte az érkező autók sebességét.
Amúgy meg mi a bajod vele? Igazi üldözőautó
De azt nemtom, hogy miért nem rendőrségi rencám van rajt...
[Szerkesztve]-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
fokukac: (folyt. milyen autót vegyekből)
Mégis melyik szelepre gondoltál? Mert van egypár ami az üzemanyagellátással foglalkozik ill. hengerek szellőztetésével Pillangószelep, szívó ill. kipufogószelepek.
Ha ez így lenne akkor motorfékezés után nem járna a motor nem
Egyébiránt mindig van befecskendezés kivéve ha leállítod a motort vagy lefolytottad és nincs motorfordulat és rajtmaradt a gyújtás.
Ha a pillangószelep zárva van akkor is áramlik át rajt légmennyiség ám, különben nem lenne mivel elégetni a tüzelőanyagot és alapjáraton mindig lefulladna, vagyis ha nem adnál gázt. Most ebben nem vagyok biztos de mintha lenne egy kis furat a pillangón vagy pillangókon ha hengerenkénti, vagy sosem zár/nak 100%ra
Úgy dióhéjban ennyi.-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz dragonfx #4297 üzenetére
csak meg ne lepődjön, hogy nincs kormány és fékszervó és egy nagyobb kocsi esetében rögtön pánikra adhat okot szal az ilyennel óvatosan. Egyik ismerősöm is próbálkozott és próbálkozik is. Namost neki a szitu a következő, van egy viszonylag hosszú lejtő a városon belül, motor lekapocs, csak olyan régi az ótója, hogy éppen feltalálták a kormányzárat és abban a modellben úgy működött, hogy ha a gyujtáskapcsolót teljesen visszaforgatta alapállapotába(ki tudja húzni a kapcsolóból a kulcsot) akkor a kormányzár már aktív is volt Nem kicsit lepődött meg mikor nem tudta bevenni a kanyart. Szerencsére nem jött semmi szembe neki.
fokukac: ezek tények, lehet hogy újabb konstrukcióknál már van valami okosság ehhez nem értek viszont.
Itt olyasmire tudok gondolni hamár így felvetetted, hogy gyujtás van csak nincs mit begyújtani de ha alapjárati fordulatszám közelébe esik a főtengelyfordulat akkor megkezdődik a befecskendezés és újraindul a mókuskerék
3.éves mérnök informatikus és mérnöktanár jelölt-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz dabadab #4301 üzenetére
igen-igen ezt később ki is fejtettem, csak erre nem gondoltam még akkor. Amúgy ezt mióta ''tudják'' a motorok??? Mert legalábbis ilyennel még nem találkoztam EFI-s motoroknál( vagy csak úgy képzelem) Abból indulok ki, hogy nem lenne motorhang, legalábbis nem hallanám minden kis robbanását nemde? Ebből gondolom, hogy még nincs ilyen. . .
[Szerkesztve]-- end of transmission --
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)