- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
it Elon Musk azt mondja, hogy betiltja a Teslánál és az X-nél is az iPhone-okat, ha az Apple operációs rendszer szintjén integrálja az OpenAI-t – szerinte ez elfogadhatatlan biztonsági kockázat.
-
Frissítve! Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
Érdemes megpróbálni felhívni az ügyfélszolgálatot.
Nem tudom, most melyik szám él, van kettő is.
06-1 777-48-53 - én ezen hívtam őket régebben
06-1 485-06-48 - ez van most az oldalukonSegítőkészek szoktak lenni, megmondod nekik mi a baja a terméknek, ők meg felajánlják, hogy vagy megszerlik, vagy kapsz egy újat helyette. (Mivel a MOMO R. Wheelt már nem forgalmazzák, lehet hogy a legújabb kormányukat ajánlják fel.)
[ Szerkesztve ]
Harrrr!!!!
-
braincruiser
csendes tag
Sziasztok,
A Logitech szervízzel kapcsolatban.
Évek óta használok logitech cuccokat - hál istennek ezek közül eddig csak kettő ment tönkre. Volt anno egy duplaoptikás egerem, ami egyik napról a másikra halt meg 4 év használat után, illetve a napokan a Chillstream controllerem adta meg magát (kontaktos lett).Magyarországon valóban nincs hivatalos szervíz, és az egy éven belül is általában gariba cserélik. Viszont.
Van nekik Svájcban Headquarter-jük, telefonszámmal.
http://www.logitech.com/index.cfm/contact/&cl=hu,hu (itt megtalálható)A duplaoptikás egeremnél tudtam meg, hogy a logitech 3 éves worldwide garanciát vállal a termékeire, ami a hazai forgalmazón túl is érvényesíthető.
Én a következőt tettem. Felhívtam Svájcot. Kb. 15 perces telefonbeszélgetés alatt felvették az adataimat, a termék gyári számát amivel be lehet azonosítani, megkérdezték a forgalmazó nevét ahol vettem, majd kézséggel közölték, hogy 7-10 napon belül postázzák a csereterméket.
A dualoptikál egeremnél az volt a helyzet, hogy már nem gyártottak olyat, így kaptam akkor egy mx510-et helyette. Akkor annyi kérésük volt, hogy vágjam le az USB csatlakozóját és postán adjam fel a részükre. Ezt meg is tettem. 2 hét múlva meg mentem a postára az mx510-ért.
A mai napon ugyan ezt tettem a chillstream controllerrel kapcsolatban. Ráadásul az ügyintézés is gyorsabb volt, mert nem kellett felvenni az adataimat ismét, csak egyeztettek. Regisztálták a hibát, felvették a termék számát, a kereskedő nevét, megkérdezték milyen színű a controller, és ismét azt közölték, hogy 7-10 napon belül érkezik a termék, és még ők kértek elnézést.
Nem foglalkoztak azzal, hogy megfelelően használtam-e, nem kértek fotót róla, és most még az USB csatlakozót sem kell elpostáznom.
Kaptam egy Ref számot ha nem érkezne meg, és hívhatom őket újra.Szvsz. Ha valaki veszi a fáradtságot és esetleg felhívja a nemzetközi ügyfélszolgálatukat, elképzelhető, hogy az egy év magyar gariból kifutott termékét szó nélkül cserélik (3 éven belül persze).
és ugye a fenti két termék bár csak 10.000 forint környéki, de lássuk be, hogy gyártanak hangfalat, professzionális billentyűzetet, laser pointeres egeret, stb. amiknek azért nem pár ezer forint az értéke.Remélem segíthettem Logitech társaimon.
Üdv,''amiből lekvárt lehet csinálni, abból pálinkát is''
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen