Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LurkerSheik

    senior tag

    válasz Graphics #44 üzenetére

    Előbb írtam példákat.
    Áttekinted vagy írsz ellenérveket, példákat, mit vársz?
    az értelmes vita így tényleg nagyon nehéz veled ha writeonly üzemmódban vagy már elnézést és inkább fárasztó a partnernek.

    Továbbá, engem mint átlagjóskát mit érdekel, hogy zöldebb vagy sem valójában az EV.
    a közvetlen hatása, hogy otthon is tölthető egy modernebb házban, lokálisan nem szennyez az orrom alá, ingyen parkol(t) elég nyomós érv.
    Az autó vásárlók nagyrésze nem a greenpeace miatt vesznek EV-t, holott egy jó marketing és jó ügy lehet mögötte a föld megmentése ha igaz (lenne).
    De szívesen várok jelentkezőt arra aki, csakis a zöldség miatt vett és nem érdekli a többi előnye/hátránya.

    [ Szerkesztve ]

    Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||

  • forumpista

    aktív tag

    válasz Graphics #44 üzenetére

    Rengeteg ilyen osszehasonlitas van.
    Regebben valahol 100e futott km utan valt az e-auto kevesbe kornyezetszennyezobe mint a belsoegesu, ma mar ez valahol 70e km kornyeken van.

    Lehett tippelni hogy ennel tobbet fut-e egy belsoegesu. Ha igen, akkor rosszabb mint egy e-auto.
    Ja igen, es ezek a tanulmanyok mind uj autokra vonatkoznak amik azzal a feltetelezessel elnek hogy a belsoegesu auto egesz eleteben teljesiti a gyartaskori normakat
    Lehet tippelni hogy pl. a magyar 20 eves autopark hogyan is all ez ugyben.

    Egyebkent pedig tokmindegy hogy elhiszed-e a tanulmanyokat vagy nem, neked, nekem nem a globalis szennyezes fogja megroviditeni az eleted, hanem a lokalis szennyezes.

    Ahhoz pedig tenyleg nagyon butanak kell lenni hogy valaki esetleg amellet erveljen hogy a fustos belsoegesu lokalisan kevesbe szennyez mint egy elektromos.

Új hozzászólás Aktív témák