- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Íme az új Android Auto!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
paatrick
őstag
válasz Neurotoxin #5 üzenetére
Még akkor se. Számtalan videó szól a youtubeon arról hogy a híresztelt "nagyongyors" töltés a valóságban a 2/3-án vagy felén tölt a hirdetett értéknek, meg folyamatosan laposodik a töltésgörbe, szóval a végén ugyanannyi %-ért már 2x annyi időt kell tölteni ezért mondják hogy nem kell 100%-ra tölteni. Ehhez hozzájön még hogyha tele a töltőállomás akkor az állomás állítja be mennyit kapsz, hiába tudnál 200-zal tölteni, mivel másoknak is kell adni az erőből így mindenki csak 100-100-at kap.
Így ugrálnak az elméleti töltési idők 15-20 percről, 30-40 percre, az elméleti megtehető kilométerek meg a 2/3-adukra. És akkor még azt számításba se vetted hogy esetleg olyan töltőhöz érsz ami épp mind tele van és várni kell még 10 percet mire beállhatsz tölteni a tiedet. Ez Magyarországon még kevésbé fenyeget.
Jelenlegi villanyautós technológia akkor működik jól ha csak városban használod a kocsit és csak otthon töltesz. Akkor megéri... mondanám de mivel az elektromos autók drágábbak mint a benzinesek újonnan így már ez a kijelentés is inog.
[ Szerkesztve ]
6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
-
paatrick
őstag
"Én pélául előző, szintén céges 8 éves plug-inből ültem át egy új Model 3-ba, ami kb annyiba került a cégnek, mint amennyi lett volna az előző autónak az értékvesztése, ha megtartjuk."
8 éves autónak a további évekre 18 millió az értékvesztése? Mit vezettél eddig? Ferrarit?6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
-
paatrick
őstag
válasz ggbuffon1897 #64 üzenetére
"Városba meg ugyebár hova is kell a 300le az 50 meg 70es tábláknál. Inkább lett vna 150le + 200km hatótávval."
Mivel itt elektromos motor van, a kevesebb lóerő nem növeli a hatótávot. Ha nem nyomod neki akkor csak kevesebb lóerőt használ, míg benzines esetén mindig be kell fröcskölni a lovakat és a fogyasztás ugyanúgy 10-20 liter Hatótávot egyedül az akku nagysága növeli érdemben de akkor meg több súly, nagyobb fogyasztás, ördögi kör.
Inkább az a gáz hogy a Tesla 100 kilövéses gyorsulást engedélyez a kocsijaiban, utána örökre letilt a rendszer és viszlát 300 lóerő padlógáz. Meg nyilván a gumit is sokkal jobban eszi a hirtelen nyomaték, ami amúgy is az elektromos autók legdrágább alkatrésze és így gyakrabban is kell cserélni mint egy benzines gumijait.[ Szerkesztve ]
6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen