- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- iPhone topik
- Közeledik az X Fold3 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Battle
csendes tag
Sziasztok!
Vettem kettő darab Mi Smart LED Bulb (Warm White) -ot és mielőtt mind a kettőt visszaküldöm garanciába arra gondoltam hátha tud valaki valami okosat és megmondani a tutit: én vagyok a béna.
A kettő megvásárolt izzóból 0 darabot lát a telefonom. Ezek normál WIFI-s izzók amik HUB nélkül tudnak kapcsolódni. Mi Home alkalmazásban próbálkoztam. Próbáltam Xiaomi MI Note2 és Xiaomi MI 9 készülékkel.
Az automata keresés egyszerűen nem látja őket. Létezik egy manuális mód amikor állítólag valami wifi hálózatot kellene feldobniuk de ezeket se látom.
Azt írja a Mi Home, hogy a reset úgy történik, hogy 5x le fel kell a készüléket kapcsolni és utána 5 másodpercig villog majd elalszik és újból felkapcsol, ezzel jelzi ,hogy kész a factory settings. Én 5x le fel kapcsolom és utána pulzálni kezd a fénye és villog és csak villog és villog és nem látják a telók.
Mi a véleményetek?
Köszi előre is!
Üdv.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen