- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
Hirdetés
-
Computex 2024: Látogatóban a Chieftecnél
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
ma Csak épp nem hivatalos forrásból érkeztek. Merre vagy, Z Fold Ultra?
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz Dr. Ernő #4299 üzenetére
ja, meg a kis fiat milyne driftshow-t csinált már .. a kiszálló motoros durva volt...
Szerintem a hátulját könnyebb összeszedni egy autónak...pl: durrdefekt?..elől van kormányozhatatlan lesza verda..hátúl..valszeg észreveszed és lassabban fogsz tudni megállni..melyiknek lehet nagyobb súlyosabb következménye?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
amol
addikt
Ez a gumithovarakom amint már említettem ebben a topikban sztem OFF.
Mawyx: 0 (nem) és 1 (igen) között
Normális esetben meg lehet beszélni, főleg ha az autó a te neveden van, le tudják ellenőrizni urh-n.[ Szerkesztve ]
-
Mawyx
senior tag
Kicsit se vagy kocka
Fatert megbüntették, kölcsönkocsi+utánfutó, a futó papírja itt maradt, leellenőrizték,megbüntették, csak az érdekel,hogy mi jár, járhat max ilyenért szabály szerint? (Csak van itt egy zsaru )[ Szerkesztve ]
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
amol
addikt
Aranyos, hogy van olyan oldal, ahol hasznos tanácsokat adnak hogy lehet megúszni a gyorshajtásokat.
-
Khelben
nagyúr
válasz bolondember #4306 üzenetére
Betartani a betartható szabályokat lehet.
Amikor 2 hónappal(!) az útfelújítás után kinn van egy 20as(!!!) tábla az erdő közepén, akkor annyira nem lehet. Szerencsére felénk normálisak a rendőrök, nem ott mérnek, hanem a falvak közepén, ahol tényleg kell.
A másik kedvencem, amikor a lakott terület kezdete táblánál lelassítok 50re és negyed óra múlva látom meg az első házakat... -
Khelben
nagyúr
válasz bolondember #4306 üzenetére
amúgy nálunk szerintem táblakihelyezésben még mindig az a gyakorlat, hogy "kiteszek egy 30as táblát 2 km-re az útfelújítástól, akkor talán az útfelújításig lelassítanak 50re."
holott úgy kellene, mint ausztriában, 50es tábla az útfelújítás kezdeténél és azt betartatni keményen. -
Khelben
nagyúr
a mostani autómmal egyszer állítottak meg a rendőrök, aznap, mikor megvettem. se zöldkártya, se forgalmi, minden le volt járva, de nem is volt nálam, mert épp a kereskedő intézte az átírást
annyi volt a trükk, hogy nem kezdtem el habogni meg kamuzni, hanem szépen elmondtam, hogy ez van. aztán még kicsit beszélgettünk az autókról és viszlát.
és mindezt pesten.[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
válasz Dr. Ernő #4299 üzenetére
Hali
Nem tudom ezen mit nem ért , hiszen még az F-1 -ben is állítgatják a fékerőt , nehogy megcsússzanak a hátsó kerekek , pedig szerintem ott már nem is mazsolák vannak. Az már csak részletkérdés , hogy a gumimérnökök csak nem hülyék. Az meg egy elég olcsó kifogás , hogy ki tud vezetni és ki nem.Dragonfx 4301 : Nem tudom ez hogy jön ide , legalábbis nem értem mi köze a defektnek a tapadáshoz az általunk beszélt helyzetben.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
brd
nagyúr
válasz Dr. Ernő #4299 üzenetére
Trükkösebb, igen, de ha tudod, hogyan kell, akkor többnyire könnyebb.
Szerintem fontosabb, hogy vészhelyzetben irányítható maradjon az autó. De lehet, nincs igazam. Az első kerekek csúszása esetén az irányíthatóság kevésbé teljesül.
Mindenesetre, nekem eddig többet jelentett ilyen helyzetben az irányíthatóság, mint az, hogy tud-e megfelelően lassulni az autó, vagy hogy melyik kerék csúszott meg.lsc:
Akkor szerinted egy kopottabb gumi később veszti el a tapadását , mint egy új ?Talán az sem véletlen , hogy a fékerőszabályzót miért találták ki vagy rosszul tudom , hogy a hátsó kerekek blokkolásának megelőzése a célja?
Természetesen nem. A fékerőszabályzó hogy jön ide? Fékezéskor nyilván (normál személyautót feltételezve) nagyrészt az első kerekek viselik a lassítás hatásait, ezért van rá szükség.
Én csak azt mondom, hogy ha már csúszik valamelyik kerék, akkor az(ok) a hátsó(k) legye(enek), ne az első(k).
The only real valuable thing is intuition.
-
lsc
nagyúr
Hali
Igazad van ,nem szorosan tartozik hozzá , csak ha " gumiprobléma" miatt egy szembejövő autó fenekével ütköznél lehet , hogy az első szavad neked is az lenne: "állat", ha még meg tudnál szólalni. Szerintem a vezetés nem csak az effektív vezetéssel kezdődik , igen sokan követnek el "állatságokat" karbantartás vagy akár egy gumicsere közben is .Amennyiben csak a "vezetésről" van szó akkor igazad van , befejeztem.
brd :A fékerőszabályzó úgy jön ide , hogy azzal is a hátsó kerekek tapadásvesztését /blokkolás / előzik meg.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Shadowfax
addikt
Az elmúlt háromnegyed évben közel 15 500 személyi sérüléses közúti közlekedési baleset történt. A közlekedési balesetekben meghalt személyeknek több mint a fele vétlen áldozat volt. [link]
Személysérüléses közúti közlekedési balesetek, I-III. negyedév KSH jelentés
-
amol
addikt
válasz bolondember #4306 üzenetére
Olvass a sorok között, a hozzászólásom irónikus akart lenni
-
amol
addikt
válasz Khelben #4310 üzenetére
Írtam én is korábban, hogy a rendőrök nem tuskók, a legtöbbjükkel legalábbis lehet beszélni ha az ember megtalálja a megfelelő hangot. De ehhez az kell, hogy minimum megpróbálja és nem úgy áll hozzájuk, hogy ők ellenünk vannak.
Még akkor is, ha az említett esetben egy adásvételi lehetett volna nálad. -
-
amol
addikt
válasz bolondember #4319 üzenetére
Nem erről van szó. Nem azért linkeltem az oldalt mert tetszik a tartalma.
-
amol
addikt
Most este, kétsávos főúton egy dömper akart letolni. Index nélkül cikázott ide-oda abba a sávba, ahol éppen az egyik autó 10 centivel előrébb volt mint a másikban, az aktuális autótól 80 centire. Bizalomgerjesztő látvány volt a tükörben, főleg amikor be akartam kanyarodni...
Nem kéne valami iskolázottsághoz kötni a jogsit? -
t1
addikt
minket ma haza fele akartak letolni... akkora ködv volt hogy szinte semmi nem láccot ( 3m esteleg) erre a vadbaromnak nem volt elég az 50-60 leakart szorítani ( nem igazán 2 sávos az út ilyen erdőbe megy lókut és hárskút között...) aztán elengedtük hadd találkozzon szarvasokkal
-
lsc
nagyúr
Hali
Azért a "másik oldal" is tud [link].
Az élet kegyetlen .
-
KrAt
veterán
Én azt hittem, nem hiszek a szememnek!!!
Fekete BMW (kb 5ös lehetett, kombi) KIPOFÁTLANKODIK a SZEMBEJÖVŐ SÁVBÓL A PIROSON ÁT az Üllőire, majd ott balra kanyarodik a JÁRDÁRA FEL ÉS PÁRHUZAMOSAN MEGY AZ ÜLLŐIVEL A JÁRDÁN, LEZAVARVA ONNAN A GYALOGOSOKAT!!!!!! Nemtudom, ki hogy van vele, nemtudom, ki vezette (cigány / részeg / akármi) de azonnal ott helyben lőttem folna fejbe, legyen akár családapa, legyen akárki, az ilyen KÖCSÖG nem való az utakra, sőt, életre se...
Énmeg állok az ablak előtt, és nézem, hogy kimegy, nézem, hogy fel a járdára, és csak mondom magam elé: ezt nem hiszem el... ilyen nincs... ez hihetetlen...
[ Szerkesztve ]
-
amol
addikt
válasz Winner_hun #4332 üzenetére
Folyamatában is készülhet több kép. Azért írtam így mert az embernél többnyire csak mobil van, azzal meg kevésbé jó minőségű video készül, mint kép.
Én néha fotózgatok pofátlan parkolásokat. -
bolondember
MODERÁTOR
esküszöm, indítok autójáratokat Mo-n, külföldiekek jó pénzért, lesz ott adrenlinfröccs!
-BP-Markaz-BP...
-nagyon voltak durvaságok: figyelmetlen autósok, alacsonyan repülő vadbarmos bömbi, akit nem engedett el a fehér passzátos
-egymásra autót ráhúzó sofőrök, volt, h PARKOLÓHÁZBAN
-de a legizgalmasabb az összes között: az a kék C-Corsás, ak besunnyogott mellém 120nál az M3-ason, majd minden index nélkül, 10 centire tőlem behúzta az autóját, éppenhogy nem értünk össze... a normálatlan állatját... na, most bevallom, és akár bíróság előtt is vállalom, inkább odaléptem neki, mentem 150et, csak a közelemben ne legyen, drágább az életem! szerencsére többet nem láttam...Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
Bubu79
addikt
A mai termés Dunaújváros-Helvécia vonalon egy rakás autós, aki nem tudja mikor érdemes előzni ( valahogy egyeseket vonzzanak a beláthatatlan kanyarok ) és egy másik nem sokkal kisebb rakás autós, aki egyáltalán nem kapcsol lámpát, vagy ha mégis, akkor csak helyzetjelzőt - vajon miért spórolnak?
Tudnak valamit, amit én nem?
Már az autó után is kell villanyszámlát fizetni - vagy mi a bánat?Közlekedés és kultúra - e két szó sosem lesz egy kishazánkban...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
tildy
nagyúr
Mai termés. Egy BMW-s aki olybá tűnik kicsit gyorsabban ment a kelleténél
Olybá tűnik a hülyeségtől a nagykasztnis autó sem tud megvédeni.[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
a_tesz
Korrektor
én azt nem fogom megérteni soha, hogy mért fáj egyes embereknek az előzés minél gyorsabb lebonyolítását segíteni. konkrétan tegnap és ma se akartak beengendni. én aláírom hogy gyorsan hajtottam, de ez nem indokolja, hogy az előtte haladótól 3m követési távolságot tartó kisteherautó ne engedjen be közéjük, azt végképp nem értettem, hogy miért villog nekem. igen, suzukival veszek részt a forgalomban, de ez talán nem annyira főbenjáró bűn, mint egyesek gondolnák.
34. § (1) ...e) a vezető az előzés befejezése után a járművel a megelőzött jármű elé, annak zavarása nélkül vissza tud térni.
(6) Az előzés végrehajtását a sebesség fokozásával, balra húzódással vagy más módon akadályozni nem szabad.
valóban, ezen elcsúsztam, de elég nehéz egy 7-8 autóból álló konvojt 10mp-en belül megelőzni. főleg a lóerőgyár 1 literes swifttel. mindenesetre ha engem próbál letolni valami állat 150 környéki tempóval, valahogy nem igazán az jár a fejemben, hogy hogy is lehetne megmutatni neki, hogy nem éppen helyesen cselekszik, na de biztos az én idegrendszerem van túl erős szálakból...
tegnap aztán még durvább volt, simán befértem volna egy fabia elé, de az azt vezető professzor úr szerint nem nyomtam eléggé a gázpedált, legalábbis 80ról 120ra szépen együtt gyorsultunk. aztán a szembejövő ifás helyett az én idegem fogyott el hamarabb, úgyhogy ráhúztam a parasztjára. én komolyan nem bírom felfogni, mért hoz ki a swift a legtöbb úrvezetőből olyan állatias reakciókat, amilyeneket kénytelen vagyok megtapasztalni... esetleg bennem van a hiba?
szerk: az első esetnél a kocsisor nagyjából 70km/h-val haladt, így a minél sikeresebb végrehajtás érdekében kénytelen voltam a megengedett 90km/h-t ideiglenesen átlépni, ahogy erre a kresz is engedélyt ad tudomásom szerint...
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
DeadMeat
veterán
A suzukival szemben megmondom oszinten van egy nagyon rosz beidegzodesem.Allt azert pikkelek a szuzisokra,mert a 80% mifelenk a fouton 50-el,a felezovonalon atlogva kozlekedik,ha jonnek szembe bemenekul az ut jobb oldalara,aztan vissza.A maradek 20%-bol 15 hajtja szerencsetlen autokat,mintha nemistudom mik volnanak.A maradek atlagosan kozlekedik.
Szoval sajnos elkonyvelem mostmar eme jarmu hasznaloit kozveszelyes kozlekedoknek,kerulom,megelozom oket,vagy lemaradok toluk jol,vagy hagyom had menjenek.
Dehogy ne engedjek be magamele egy eppen engem elozo amokfutot legyen az akar trabanttal is,vagy hogy elozes kozben "legyorsuljam" olyan nincs.Ha o torik mellettem,elottem en is torok.Had menjen ha siet.
(Termeszetesen tisztelet a kietelnek,es a jelenlevok ugye kivetelek )Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
dragonfx
veterán
Igen az elözés a kresz szerint is egy veszélyes művelet, és a szabály aztmondja aveszélyes helyet mihamarabb el kell hagyni véghez kell vinni ergo az előzést is mihamarabb be kell fejezni.Azok érdekes figurák akik enm figyelnek arra mögöttük más is elkezdte az előzést ő szépen visszakapcsi nélkül elkezdi befejezi mert kiméri ő hogy fér be az előzendő elé, de azt nem veszi figyelembe mögöte aki jön ő is be szeetné fejezniés nem a szembejhövőbe kikötve
Én ilyenből nem cisnálók próblémát hogy valaki be e enged vagy sem,én bemegyek és kész....ugyis fékezni fog, mert ha hátulról belémjön ő a hibás ..meg félti az autóját....
jó én is, de ha ilyne genyok vannak kénytelen vok kockáztatni....
Az hogy nem enged olyna nincs, meg előzés közben direkt gázt nyom..mekkora nevetséges formák ..mér nem érti meg ha én lendületbe vagyok, akkor hiába tapos hirtelena gázba, amíg ő visszakapcsol, és kuplungot felenged +padló én márelőtte vok..még ha 8.0 W14es autóban ül is....reakcióidő ott is van.Nem ad engedélyt kocsisort nem ajánlatos előzni és 4nél több autót neme lőzők meg max. autópályán, kivéve ha olyna hosszú végeláthatatlan egyenes nincsen jó látási viszonyok közt.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
bobsys
addikt
én ehhez már teljes mértékben hozzászoktam, csak nálam elfelejtik hogy az enyémben némi kraft is van a közhiedelemmel ellentétben
tegnap dunaújváros-bp hazafele, vectrát elkezdem előzni és azt veszem észre hogy a kezdeti erőteljes előzésem elkezd fogyni és nem nő a távolság köztünk (én még mindig a szembejövő sávban), de ezen már meg sem lepődöm igazán
a pozitív pedig az volt mikor a furgon amit utolértem a kanyar után, jobbra indexel jelzettmod
dragon: "Azok érdekes figurák akik enm figyelnek arra mögöttük más is elkezdte az előzést ő szépen visszakapcsi nélkül elkezdi befejezi mert kiméri ő hogy fér be az előzendő elé, de azt nem veszi figyelembe mögöte aki jön ő is be szeetné fejezniés nem a szembejhövőbe kikötve "
ha én elkezdtem előzni, neked a helyeden kell maradni, még ha mögöttem is vagy, nehogymár azt számolgassam még pluszban, hogy te vajon beférsz-e és aszerint kezdjek előzni.ugyis fékezni fog, mert ha hátulról belémjön ő a hibás
vagy nema 8 literes példát meg baromság
[ Szerkesztve ]
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
Mawyx
senior tag
válasz dragonfx #4344 üzenetére
Nem kéne belemenni olyan előzésbe, amit nem biztos,hogy be tudsz fejezni.
Behúzod a kormányt, úgyis fékez? Normális vagy? Ha így vki mégse bir lefékezni és 130nál beléddurrant, tfh meghal, remélem a lelkiismereted úgy kikészít majd,hogy nem mersz többé autók közelébe se menniEgy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
dragonfx
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Revolut
- Politika
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Nyaralás topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mini-ITX
- További aktív témák...
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen