Hirdetés
-
Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
-
PC-s demót kap a The Alters
gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz Dr. Ernő #4299 üzenetére
ja, meg a kis fiat milyne driftshow-t csinált már .. a kiszálló motoros durva volt...
Szerintem a hátulját könnyebb összeszedni egy autónak...pl: durrdefekt?..elől van kormányozhatatlan lesza verda..hátúl..valszeg észreveszed és lassabban fogsz tudni megállni..melyiknek lehet nagyobb súlyosabb következménye?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
lsc
nagyúr
válasz Dr. Ernő #4299 üzenetére
Hali
Nem tudom ezen mit nem ért , hiszen még az F-1 -ben is állítgatják a fékerőt , nehogy megcsússzanak a hátsó kerekek , pedig szerintem ott már nem is mazsolák vannak. Az már csak részletkérdés , hogy a gumimérnökök csak nem hülyék. Az meg egy elég olcsó kifogás , hogy ki tud vezetni és ki nem.Dragonfx 4301 : Nem tudom ez hogy jön ide , legalábbis nem értem mi köze a defektnek a tapadáshoz az általunk beszélt helyzetben.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
brd
nagyúr
válasz Dr. Ernő #4299 üzenetére
Trükkösebb, igen, de ha tudod, hogyan kell, akkor többnyire könnyebb.
Szerintem fontosabb, hogy vészhelyzetben irányítható maradjon az autó. De lehet, nincs igazam. Az első kerekek csúszása esetén az irányíthatóság kevésbé teljesül.
Mindenesetre, nekem eddig többet jelentett ilyen helyzetben az irányíthatóság, mint az, hogy tud-e megfelelően lassulni az autó, vagy hogy melyik kerék csúszott meg.lsc:
Akkor szerinted egy kopottabb gumi később veszti el a tapadását , mint egy új ?Talán az sem véletlen , hogy a fékerőszabályzót miért találták ki vagy rosszul tudom , hogy a hátsó kerekek blokkolásának megelőzése a célja?
Természetesen nem. A fékerőszabályzó hogy jön ide? Fékezéskor nyilván (normál személyautót feltételezve) nagyrészt az első kerekek viselik a lassítás hatásait, ezért van rá szükség.
Én csak azt mondom, hogy ha már csúszik valamelyik kerék, akkor az(ok) a hátsó(k) legye(enek), ne az első(k).
The only real valuable thing is intuition.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Elektromos autók - motorok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FÜLhallgatók
- DIGI internet
- iPhone topik
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- További aktív témák...
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs