- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- MG5 menetpróba
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Máris megvan az Oppo Reno12 Pro 5G európai ára
- Így nézhet ki a tömzsi Xperia 1 VI
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
gp Hamarosan érkezik az új előzetes, a jövő hét elején pedig egy hosszabb játékmenet videóval is gazdagabbak leszünk.
-
Máris megvan az Oppo Reno12 Pro 5G európai ára
ma A specifikáció viszont nem teljesen egyezik meg a kínai modellével.
Új hozzászólás Aktív témák
-
brd
nagyúr
A problémám nekem nem a közlekedésmérnökökkel van, hanem azokkal, akik Istenként hoznak szabályokat Magyarországon. Igen, a közlekedési szabályok megszegéséért osztogatott büntetést is ilyen emberek határozzák/határozták meg. Holott, az eredeti célt (biztonságos közlekedés) nem azzal kellene elérni (nem is lehet, majd figyeld a statisztikát, hogy változik-e...), hogy egy jól bizonyítható és büntethető, ámbár önmagában minimális veszélytöbbletet hordozó szabályátlépésért büntetünk (pl. 50 helyett 60, vagy 130 helyett 150 az olyan sok, hát hülyék ezek???). Nem, nem a gyorshajtás okozza a baleseteket, nézzük már meg az egyes balesetek okát! Mutasson bárki olyat, amelynél az egyetlen (mondom egyetlen!) ok az volt, hogy nem tartotta be az illető az adott szakaszon a korlátozást (kivéve persze az extrém eseteket, mint pl. városban 150...)! Az lehet, hogy gyorsan is ment az okozó, de nem ez önmagában okozta a balesetet, hanem egy másik döntése is közrejátszott (ezt még meg tudom előzni, elég jó ez az út ehhez a sebességhez, vagyok olyan jó sofőr, hogy ilyen sebességnél is biztonságosan vezessek, híres ember vagyok, a fizika is az én seggemet nyalja stb.). Persze ha erre valaki azt mondja, hogy igen, de a lassabb haladás kevésbé súlyos balesetet okoz, akkor én erre azt mondom, hogy persze, akár gyalog is mehetünk. Vagy inkább tényleg megtaníthatnánk az embereket járművet vezetni (szigorítani a számonkérést, és mondjuk valahogyan azt is vizsgálni, hogy mekkora felelősségérzete van az adott embernek), persze tudom, ezt nehezebb (lenne) megtenni. Meg a bevételek is csökkennének...
The only real valuable thing is intuition.
Új hozzászólás Aktív témák
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Gaming notebook topik
- Iqos cigaretta
- PlayStation 5
- Aliexpress tapasztalatok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen