- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Óriás képernyővel futott be a Mi Max 3
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Netfone
- Kávézaccból készülnek a Tecno Camon modellek
Hirdetés
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
válasz proof88 #15156 üzenetére
Mit kell rajta bővebben kifejteni? Mész az úton, elhagysz x macisajtos kereszteződést majd a következő jobbkezes lesz, ennyi. Vagy fordítva. Pesterzsébeten tudok neked mutatni húsz ilyet, pl Eperjes utca, elhagysz két macisajtot, a harmadik kereszteződés T alakú és jobbkezes, ráadásul busz is jöhet jobbról, a lakótelepi házak takarásából, izgalmas, ha nem adod meg neki a jobbkezet
-
oceanearth
őstag
-
Khelben
nagyúr
válasz proof88 #15161 üzenetére
ugye nem sokat vezettél még?
a vezetés sajnos egy olyan tudomány, amiben előfordulhat, hogy te 120%-osan odafigyelsz és mégis elnézel valamit. ez van, meg kell szokni vagy lehet busszal meg vonattal menni.
ezért van az, hogy nem emberölésért ítélnek el 20 évre, ha elgázolsz valakit. bár ezzel az a gond, hogy a bíróságon már nem nézik, hogy elnézte az illető vagy mondjuk épp májerkodott és abból lett a baj. ez utóbbit pl simán lehetne 20 évvel büntetni...
-
Khelben
nagyúr
válasz proof88 #15169 üzenetére
A hitelesítési jegyzőkönyvet kérte el. Mint minden mérőműszert, a traffikat is hitelesíttetni kell bizonyos időközönként a Mérésügyi Hivatallal. De nem kötelesek megmutatni, sőt, még a traffi közelében sem kell tartani, elég, ha megvan valahol, pl az őrsön a szekrényben.
-
Integra
titán
válasz proof88 #15850 üzenetére
nehéz, nagyon
szerintem majdnem akkora lutri ez a milyen féktárcsa és betét csere, mint a milyen motorolajat öntsek az autóba történet..
a fékhatás szempontjából a fékrendszer csere az ideális, ahol komplett tárcsa, fékhenger, betét csere van fék fémcsővel, persze ez már komoly 6jegyű összegért cserébe..
na ez az amit a legkevesebbek engedhetnek meg maguknak, ezért marad a gyári fizikai specifikációjú tárcsával és betéttel való játszadozás. nagyon nehéz, mert minden tárcsához más és más betét jó, autója válogatja és simán rontani is lehet az egész eredményen és ilyenkor visszasírja az ember gyárit is esetleg.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Snoop-y
veterán
-
fekeandras
őstag
válasz proof88 #16591 üzenetére
"érkező Lada fékezés nélkül hajtott ki a főútra... ", "A Lada vezetője az ütközéskor kirepült az útra az első szélvédőn, majd az árokba esett. A 62 éves férfi a helyszínen életét vesztette."
Én személy szerint a gyorshajtóktól kevésbé félek mint a vidéki öregektől (kalapos skodások, trabantból meg wartburgból átült suzukis és daewoo-s öregek stb....)
-
jerry311
nagyúr
válasz proof88 #16735 üzenetére
Lehet, hogy egy kicsit hűvösebb van a metróállomáson, de a metrókocsikban már nem.
Ott simán 40-42 fok + 100% közeli páratartalom. Szellőzés kb. nulla. Így kellene utaznom reggel és este a teljes 3-as vonalon. Kösz nem. Talán majd télen, ha lesz kedvem. Mondjuk akkor meg a fűtés hiányzik. Sehogy se jó ez.
Mondjuk a metrókra szerintem nem kellene légkondi, csak normális szellőztetés a kocsikba és az alagutakba. -
-
proof88
addikt
válasz proof88 #16828 üzenetére
ja mondjuk most látom, hogy nemrég történt a dolog...
Mr.Csizmás: mert nincsenek megnevelve az emberek. És ilyenkor az úttesten sem mehetsz, mert kerékpárútnál azt KELL használnod, nem úgy mint bringagyalogútnál. Szóval ez kerékpárút és nem bringagyalog, ugye?
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz proof88 #16830 üzenetére
Igen, az úton ki van táblázva piros karikában kerékpár piktogram, hogy az tiltott terület nekem bicajjal. Igen, én használnám, de mindenki ott suicidoskodik...Sebaj, majd ha kivasalok valakit, majd a KRESZ-t fogom mutatni neki.
szerk
biker: nem monacoban lakok, van hely bőven a járdán is
lorcsi: a nyuggerek a kurv@ villanybicajukkal...na azokat a dunába kívánom de nagyon. Lopakodó üzemmód (= no sound) + legalább 30-as tempó + látás képessége = 0 + reflexek >> fekvőnyolcas -> na ez így nem túl jó kombináció
szerk2 még az előző hsz.-emhez: arról nem beszélve amikor a dzsippók feltűnnek a tömeges (= 4+ ) rajoskodás nevű formációban. Olyankor kell még a fűre is lemenni.
Azt már fel se veszem, hogy beleparkolnak a bicajút űrszelvényébe
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
jerry311
nagyúr
válasz proof88 #16878 üzenetére
Semmi extra, egyikünk sem volt teljesen szabályos, viszont esetleges baleset esélye kb. nulla volt. Ettől függetlenül úgy gondolta vélt vagy valós sérelmének legjobb rendezési módja, ha megállásra kényszerít és üvöltve fenyegetőzik egy kicsit.
Elég fiatalnak tűnt, szerintem kevesebb mint 20 éves. Tényleg jó ötlet az a jogsi korhatár emelés. -
szasanyi
félisten
válasz proof88 #17537 üzenetére
Természetesen kell használni a biztonsági övet, és én is használom! Csak megemlítettem az olyan kis számban előforduló, ritkább baleseteket, ahol az övhasználat esetleg kimondottan hátrányos, DE nyilván nem az az általános, és mérvadó.
Az említett példánál maradva: nem biztos (hangsúlyozom: csak lehetséges), hogy akkor életben maradt volna az illető, ha megfogja az öv. A szervezet csak bizonyos mértékű lassulást tolerál, és a határérték fölött olyan belső sérülések keletkeznek amibe szinte biztosan belehal a sérült (pölö leszakadnak fő verőerek, belső szervek, stb.).vwpolopg: gumicsont. De legyen, válaszolok Neked: a gk. vezetőjének kötelessége figyelmeztetni az utas(ai)t, a biztonsági öv használatára, de az utas dönt és ő felel a nem használatból adódó (minden nemű) következményért! Amiatt a gk. vezetőjével szemben nincs helye intézkedésnek, sem bírságnak. Kp-s bírság meg már évek óta nem lehet, csak csekk formájában. Sőt, aláírás ellenében átadott csekk, mely aláírással kvázi elismeri az illető az elkövetett szabálysértés, és ezzel együtt elfogadja a kiszabott bírságot és a vele járó befizetési kötelezettséget! DE általában azért figyelmeztetéssel, és nem mindjárt bírsággal nyitnak ilyen eset(ek)ben. Persze ha az arc(ok) okoskodnak, kekeckednek, meg beszólogatnak a dolgát végző rendőrnek, akár feljelentés is lehet belőle.
whitezo88: a baleset és a kövérség összefüggésével kapcsolatos műszaki-, vagy orvosszakértői véleményről nem tudok. Az lehet, hogy a megszorult öv alól - ha nem tudja mivel elvágni az illető - talán kimászhat egy vékony (sovány) ember, és tuti ott marad a pocakos, kövér arc. De ez is csak talán...
[ Szerkesztve ]
Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
Szplöttyy
senior tag
-
-
-
nemma
addikt
válasz proof88 #19528 üzenetére
A szirénázó Hummerről jut eszembe, hogy barátom mesélte múltkor, hogy mikor jött hozzám autóval, belenéz a tükörbe és látja, hogy valami régebbi fehér kocsi jön mögötte és villog a tetején a kék lámpa. Egy ideig mentek utána a Hegyalján, aztán mikor a srác kanyarodott le, akkor már hangosbeszélővel biztatták, hogy "Gyerünk, szedd alá".
Csak mert minden hülye szerezhet kékvillogót, szirénát, mindent. -
Ariadne
őstag
válasz proof88 #19528 üzenetére
Az egy nagyon veszélyes kereszteződés, a Honvéd/Alkotmány, ha gyalog jár arra az ember, akkor is vigyázni kell. Dolgoztam egy ideig a környéken, akkor mondták már, hogy rendszeres a baleset ott, mert ezerrel tép mindenki nappal is. Egyik esős nap dél körül aztán azzal jött egy kolléganőm, hogy ugyanitt egy kisodródó autó a _járdán_ _sétáló_ két nőt ütött el, akik mindketten nagyon súlyosan megsérültek, gyakorlatilag átment az autó az egyiken, a másikat meg a falhoz szorította. Pár hónapja meg épp a mostani balesethez képest túlsó sarok közelében álltam és telefonáltam szintén fényes nappal, működő közlekedési lámpáknál, amikor csatt, és pont ugyanezen a sarkon (az étteremnél) landolt az autós, letarolva a táblát...
Gyalogosként is fogtam már ki olyan parasztot (egy m2-re arrafelé a szokásosnál is több jut), aki az Alkotmány utca Parlament felőli végénél lévő széles zebrán áthaladtomban, amikor már majdnem átértem, tiszta szinte forgalommentes úton jött egyenesen, és mégis a térdemtől kb. 20 centire sikerült megállnia... Egyszerűen nem értem ezeket az embereket.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz proof88 #19706 üzenetére
Halkan, egyetértően bólogatok. Az egyirányú utca nálam nagyon ritka, de néha én is belemegyek, járdán meg csak egy-két híd esetében, ahol még mindig ez a biztonságosabb autósnak meg nekem is, no meg a körforgalombeli előbb említett középre húzódás, azt hiszem nálam ennyi a kresz tudatos megsértése.
Lámpám meg olyan brutál, hogy épp az a gond vele, hogy vakítja az autósokat, nem szabad rájuk néznem este (Hozé rulez ), sőt még macskaszemem is van meg reflexcsíkos gumim, plusz neon huzatú hátizsák, hogy jobban lássanak.
De ezzel együtt is, városban bringázni sux, utálom, terepen az igazi. Csak ott meg ugye idén ősztől elszaporodtak a zöld ruhás természetvédelmi őrök, akik szinte bárhol megbüntethetnek puszta ottlétem miatt, hála csodás erdőtörvényünknek, amely nem ismeri el a mountain bike, mint olimpiai sportág létezését.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
mezis
nagyúr
válasz proof88 #19710 üzenetére
Valahogy el kellene érni, hogy legalább a fő közlekedési utak mentén építsenek ki elkülönített kerékpárutakat. Állítólag az emberi élet a legdrágább ! Igazán pazarolhatnának a pénz (f)osztogatói erre is egy keveset.
Addig is a belső sávban araszolók lehetnének annyi belátással, hogy a szélső sávban haladóknak hagynának helyet egy biztonságos biciklis előzéséhez. Ez nem jelentene semmi hátrányt, hisz az előzés után pillanatokon belül felzárkózhat, vagy ha mégis kapott e miatt egy pirosat, majd elsőnek indulva élvezheti pár méteren a menetszél hűsítő hatását mert rögtön ott lesz neki az araszoló kocsisor...[ Szerkesztve ]
mezis
Új hozzászólás Aktív témák
- Azta Yoga Slim 7 Pro Gamer Procis Ultrabook 14" -30% AMD Ryzen 7 6900HS 16/512 RADEON 2GB 2,8K OLED
- iPhone 15 Pro Max kerestetik
- ASUS ROG Strix G15 G512LI-AL003 (15,6" 144Hz, I5 10300H, 16gb ram, GTX1650TI 4GB, 512gb SSD)
- PNY RTX 3090 24GB GDDR6X XLR8 Eladó! 199.000.-
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P15 Szép Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 16/512 QUADRO T1000 4GB
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen