- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Közeledik az X Fold3 Pro
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
ph A 7 hüvelykes kijelzővel rendelkező modell valamikor a harmadik negyedévben futhat be a boltokba.
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Marvel's Midnight Suns
gp A jövő hét folyamán ismét két meglepetéssel lesznek gazdagabbak a PC-s felhasználók.
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
Eszed után tagmondat vége: vessző. Lassan csak összejön.
És akkor egy kis stilisztika. Kérdőjelből vagy egy, vagy három, kettőt nem szokás használni. A három pont inkább a felkiáltójel elé, ha már mindenképpen muszáj, utána semmiképpen.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
Én ma túl vagyok 300km-en egy alulmotorizált céges traktorral (1,7D, ~240e km-rel, de sajnos erősen torkavéres, ráadásul nem is turbós: van vagy 40LE, ráadásul nyomatékszegény is szegény). Előzéseknél volt néhány pillanat, amikor igencsak lassan telt az idő. Nem vagyok én hozzászokva a menetdinamika hiányához. A legnagyobb problémám ma is a tempomatos kollégákkal volt: 70-80 között közlekedik lakott területen kívül és belül egyaránt. Ha országúton megelőzöm, lakott területre érve visszaelőz, aztán kezdhetem elölről. Úgyhogy hazafelé már inkább kerültem, és a Balaton északi partja helyett a déli parton, autópályán jöttem.
Ja, a nap másik tapasztalata (bár a mai nap csak emgerősíti, valójában nap mint nap látom), hogy ha szürke autód van, a lámpát tilos felkapcsolni, függetlenül az időjárástól és attól, hogy országúton, vagy autópályán közlekedsz. Ha mégis lámpát kapcsolnál, akkor feltétlenül kapcsold be a ködfényszórót is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
biker
nagyúr
olyan börtönbe csuknám, mint az a bizonyos Sona
már aki látta a sorozat ezen évadját.na ott aztán azt csinál, amit akar.
Tényleg, a börtönben miért nem kötelező az önellátó szintű munka? kenyérsütés, stb?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
ABE
őstag
Buszos is tette. Igen, miközben állandóan lelassult 70-80-ra, mert természetesen senki nem engedte ki a belső sávba. Mielőtt megkérdeznéd: igen, ki szoktam engedni a buszokat előzni.
Vasárnapi autós: ha valaki autópályán 80-90-es sebességtartományban képes csak biztonsággal uralni az autóját, és emiatt nem megy gyorsabban, nos, az tényleg nem való a pályára. Alternatívának ott van a 7-es út pl. jelen esetben. Időben nem sokkal rosszabb, költségben pedig kedvezőbb. Ha valaki nem érzi magát biztonságban az autópályán, nyugodtan mehet ott is.
Empátia, együttérzés: persze, tele vagyok vele. Csak általában pont ezek az emberek törnek az autó épségére. Nem, nem sztereotípia, de az ilyen típusú sofőrök húzzák rám az autót, vágnak ki elém vészfékezésre kényszerítve, nem adják meg az elsőbbséget, ésatöbbi. Kikerülni lehet őket? Naná, pláne múltkor, mikor baltaarcú anyu éppen szorgosan magyarázott mellette ülő drága férjének valamit, miközben épp az én sávomba kalandozott át a fél autójával, és a berögződött bizalmatlanságomnak köszönhetően köszönhetően kerültem el az ütközést mellette haladva. Naná, empátia az van. Meg önkritika azok részéről, akik figyelmetlenségből úttestnek nézik az autód. Mert általában nagy tudatlanságukban még ők vannak felháborodva, és mutogatnak, betartanak, stb. Ezekkel legyek empatikus...
Igazad van, nem lehet mindenki ügyes. De annyi életösztöne lehetne néhányaknak, hogy nem ülnek volán mögé.
Beszélgettem már jó néhány emberrel erről a témáról: amikor elmondom a véleményemet, általában lehurrognak, hogy így meg úgy, mert nincs igazam, és mit beszélek. Amikor meg együtt autózunk, akkor meg nekik habzik legjobban a szájuk, hogy "ezabarommegmitcsinálésmittököl". Ennél már csak az a szebb, amikor ők maguk is ugyanígy vezetnek. Nem kell egyetérteni velem, nem kell elfogadni a véleményem, én így gondolom, és titokban sokan mások is. Egyesek vállalják a véleményüket, mások nem.
[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
A sima mechanikus váltónál amint visszaengeded a gázt abban a pillanatban ki lehet venni sebességből /mindegy milyen fordulaton/, mivel az erőátvitelben van holtjáték , csak gyakorlat kérdése az egész .
Visszakapcsolásnál meg a motor fordulatszámát annyira kell emelni , hogy bevegye , ennyi . Tépni nem kell sehol , pont az a lényege , hogy lehetőleg gyorsan , de érzéssel kell csinálni .Az élet kegyetlen .
-
I_Am
veterán
Persze, hogy értelek. De pályán nem csak "tábla" korlátozhat, hanem mondjuk ha dugó alakul ki akármi miatt, akkor elektronikus "tábla" is. Lehet ez tartozik abba a részbe.
Vagy M3 Bp-i szakasz, amikor 100, aztán 80-as táblát kapsz.[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
zsid
senior tag
Az e két 80as oszlop elég érdekes szerintem ( inkább hülyeség ).
Autópályán haladó tehergépkocsi/autóbusz -ra engedélyezett sebesség 80km/h. Ha a delikves 90nel megy , mint általában, akkor az egyik szerint nincs bünti, a másik szerint 30 000. Akkor ilyenkor melyik a mérvadó? ( bár nemértem mit keres a 100+ sorban egy 80as, még akkor is ha autópálya... )
<tRucKdriFteR>
-
MPowerPH
félisten
Ember, te nem olvastál rendszeresen vissza. Jött szembe, de még messze volt.... Csak már nem akartam továbbmenni. A követési távolságba beletartozik az is, hogy ha valaki előz akkor helyet hagysz neki. Főleg 70 -nél. Neki semmi joga nem volt úgy menni és reklamálni. Ha 70 -nel akar tötymörögni, akkor tegye azt, de ne a másik farában. Hagyjon a többi autonak helyet, akik normálisan akarnak menni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Eltaláltad, mert 87 elejei vagyok. És igen, azt csináltam. Mindennel kész voltam, és a szülinapom után 2 nappal csináltam a forgalmit. Most taposom az 5. évemet, eddig 4,5 -ön vagyok.
Akkor valszeg egy időben érettségiztünk, csak én emeltszintűztem szerencsémre. Mekkora szar volt, hogy újra kellett írni a közepet..
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Mázlid volt. Akkor még nagyon gyerekcipőben járt a dolog. Az orvosihoz gratula, minden tiszteletem a tiéd. Elvileg ha jól tanulsz, akkor simán át tudsz kerülni támogatottra, nem? Nálunk legalábbis úgy volt.
Miután megszereztem a jogsit, csak apa mellett vezethettem fél évig. Emléxem, az első komoly utam 3 héttel a vizsga után volt, Bp. - Varso oda vissza. És ez rendszeres volt, mert akkor is imádtam vezetni. Néha a suli rovására is ment, de megérte.
Az igazi szabadság az 2 évre rá jött, mikor megvettem az automat.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Igazad van.
Nekem azt tanították, hogy legalább annyit nézd a visszapillantót, mint ami előtted van. Ha mindenki ezt csinálná, nem lenne meglepetés meg ilyedtség.
És őszintén mondva, nem számítottam el magam. Láttam, hogy még messze van a szembejövő, elkezdtem előzni. És akkor már eldöntöttem, hogy csak egy autot előzök. És arra számítottam, hogy ezt ő is látja a visszapillantóban. De nem, mert nem nézet bele.
De veszélyről szó se volt, mert valszeg még az ifát is megtudtam volna előzni, de azz már csak 170 -nel, ami ugye =jogsielvétel. Az ember ilyenkor mindig gyorsan dönt, nincs idő gondolkozni. Ez volt a biztonságos, mert nem zavartam meg a szembejövőt se.
Tanulság: mindig nézd a visszapillantót is, mert az néha fontosabb mint, hogy előre nézz.Amúgy jobb ha tudjátok, én dragon felfogásával se értek mindig(elég gyakran nem) egyet, de veletek se.
Tehát valahol köztetek vagyok, ami szerintem a legjobb pozicio.Jó éjt!
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
feel good
aktív tag
Az úgy 160, hogy igazából 135..
Akkor komoly a szituáció, amikor ötös váltóval a sebességmutató az index visszajelzőnél jár. Vittek egyszer egy iszonyat motoros 2106-osban, na az ezt produkálta autópályán. Szóval nincs túl nagy légellenállás vagy túl hosszú váltó, csak gyenge motor. -
feel good
aktív tag
Óra szerint 160-nál örülni kell, ha 135-öt ment.
Száznál négyesben 4000 a fordulat, szóval 6000-nél elvileg 150 a sebesség, és 5300-5400-as fordulaton lenne 135-max 140.Iszonyat motoros=magasblokkos motor: nagyszelepes hengerfej, 316/304 HMS tengely, TT dugattyúk, duplasonkás gyári főtengely, acél 3.5 kilós lendkerék, két Solex karburátor, négyleömlős hatvanas rendszer, hallos gyújtás, vfts-ekben is használt versenygyertyák meg az aprólékok.
Híí de kár volt bedobni a 074-et a szakadékba
[ Szerkesztve ]
-
feel good
aktív tag
Segítettem építeni anno A dugókra számolhatsz 35-öt, főtengely 10, hengerfej 80, karbik 80, gyújtás 20, gyertyák? passz azt nem tudom, maga a blokk párezer, lendkerék 35, hajtókarok, stb, összesen olyan 300-320-ból megvan.
A szakadékos neked szólt.. Volt egy hasonló felszereltségű 074-esem (gyári ezerhatos kocka), amivel streetracing közben sikerült beszállnom a szakadékba a Bükkben. Kiszakadtak az öv rögzítési pontjai a becsapódástól, kirepültem a szélvédő helyén. Két hónap fekvés után kutya bajom volt, de az autó ugye szanaszéjjel tört, majd kigyulladt és leégett..
Azóta nem vezetek állatmód forgalomban. Akkoriban minden mindegy volt.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
különbözően reagálunk, én már eleve úgy előzök, hogy ha kell visszafékezzek.
papóka meg nem bamba volt, hanem megijedt. sajnos.
már az elejétől semmi más nem volt a fejében, csak hogy valaki basztatja meg hadonászik neki....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Eagl3
veterán
Én apumnak is Mondeoja van. Nagyon jó kis autók, soha semmi baja nem volt, pedig meg van már szegény nyomorgatva, már nem nagyon vigyáz rá (csak a motorjára )
Mikor vitte zöldkártyára átnézték a kocsit. Kb. 1 deci motorolaj volt a kocsiban! És ment. Semmi gondja nem lett a motornak. -
feel good
aktív tag
Valószínűleg ugyanezt a mutatványt akarta felvenni, pár kilométerrel odébb, egy sokkal szűkebb erdei úton..
Persze lehet, hogy tévedek, és véletlenül volt pont fixen rögzítve, és pont be volt kapcsolva..
Én nem tudtam volna így megfogni, nem semmi az ürge, de a kamera miatt egy seggberugdosást megérdemelne.
Annak az arcát is kíváncsi lennék, akit megelőzött a dorifto előtt közvetlenül. Érdekes látvány lehetett. -
NoLF
addikt
lefényképeztem itt a szugló utcában egy hummer h2est, a lámpánál a jobbra kanyarodó sávban fogta magát és leparkolt. sajna még nemtom feltenni a képet, de estére meglesz. csodás látvány, látszik hogy sokat gyakorolta (az út mellett kétoldalt kb 50-50 férőhelyes parkoló, és egyik sincs tele...)
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
MPowerPH
félisten
A kivégzés se az igazi, mert attól nem szenved. Erős kínzás kell az ilyennek...
Amúgy ha élete végéig rács mögött kellene ülnie, az szerintem elég kemény büntetés. Ja, és tömeggyilkosok közé kell bezárni, természetesen. Szerintem 1 év alatt teljesen megtörne.De ilyen büntetést ebben az országban nem adnak ilyeneknek, még szélsőséges esetben sem. De arra van eszük, hogy a gyorshajtókat bas*ogassák. Ezt az egészet is csak a pénz irányítja...
Don't Tread On Me
-
dabadab
titán
-
ABE
őstag
-
Khelben
nagyúr
Mivel nem tudjuk hol keressük a jogszabályt nem tudunk belőle idézni
pedig ez elvileg a jogsinak valami alapfeltétele...
Amúgy itt van.Körforgalomban meg a táblát kell nézni, mint mindenhol máshol.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- Vezetékes FEJhallgatók
- Politika
- Nikon DSLR topik
- Diablo IV
- Parfüm topik
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Corsair AX860i 860W Platinum Moduláris Tápegység
- Thrustmaster t-lcm pedál
- Dell Precision 5570 15,6" / I9-12900H/ 2TB/32GB/ RTX A2000/ Dell Garancia 2025.05.31-ig
- HP Victus 16-r0008ne - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 16GB, 1TB SSD, RTX 4060
- HP Victus 16-r0001nt - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 32GB, 1TB SSD, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen