- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
ph A Samsung idei kiadású, Mini LED háttérvilágítású okostévéje járt nálunk.
-
Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
it Az NVIDIA következő AI-chipes platformja a 2026-ban esedékes Rubin lesz, árulta el az NVIDIA vezérigazgatója. Eközben a cég hamarosan értékesebbé válik, mint az Apple.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz fullextra #7247 üzenetére
"a kresz kimondja ,hogyha a gyalogos lelép a zebrára"
Ez nem tudom, hogy honnan szivargott be a koztudatba (anno nekem is mondott ilyesmit az oktatom), de nincs benne. Az van benne, hogy a zebranal elsobbsege van, vagyis az elsobbseg meglete nem fugg attol, hogy mar lelepett-e, elsobbsege van, punktum.
Tuzi: csak ovatosan, mert a vegen vmelyik megdobott autobol egy nala is erosebb ficko talal kiszallni
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Mr X
veterán
válasz fullextra #7263 üzenetére
Ügyes húzás elkezdeni tolni a másikat. Aztán ha elkezdi pöcögtetni neked a féket, és "véletlen" túl erősen nyomja, te meg beleállsz hátulról, akkor foghatod a fejed.
Az ilyet kövesd hazáig, jelentsd fel, vagy tudomisén, de ne az úton akard móresre tanítani. Abból csak a baj van. Jobb esetben csak ti faragtok rá, rosszabb esetben mások is.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fullextra #7272 üzenetére
hát nem is tudom. ez jobb nem lesz. Az élet kemény. Alkalmazkodni kellene ehhez, mert megváltoztatni úgysem tudod. Meg (ki)oktatni embereket utakon nem lehet. Ha beülsz az autóba úgy ülj be, hogy az bene van a pakliban. Ték it íízi, nem ér annyit, hogy telibe versz valakit, vagy összeakadsz az embereddel aztán... téged oktatnak
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fullextra #7300 üzenetére
Vááááá. de bááz. Most oké hogy egyetértesz, hogy milyen genyák az emberek, (hát elkészülök, komolyan) de te ugyanúgy felveszed a kesztyűt, azaz te ugyanolyan hibás vagy ebben mint a többi, akikre te azt mondod, hogy miért kapnak jogsit Egy balhéhoz két ember kell. Mindig.
Döbbenet.
De én meg itt okoskodok, hátha felnyitom a szemét valakinek, bár ugyanannyi az esélye, mintha letolással tanítanánk kreszre embereket az utakon. Szóval, ha alapból nem jön rá erre az ember... akkor menthetetlen.Mod:Az előző hsz re akartam a sötéjtítettbéemvésre.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fullextra #7303 üzenetére
Értem. Te ésszel csinálod. Nah, jólvan megnyugodtam. Mer a sok ember aki ezt csinálja az azt mondja nekem, amikor dumálunk, hoyg ő nem ésszel csinálja, meg igazából megszeppen, mert neki nincs akkora rutinja, mint a többieknek.
Nah de mondom, meddő az egész, mert én meg veled csinálom azt, hogy tollak le a fórum útjáról... oktatlak. Felnőtt embert. Minek?
Én inkább félrehúzódom, mehetszNem menekülsz a csendőrség elől.
-
tbs
addikt
válasz fullextra #7308 üzenetére
Tükörjég..? Megcsúszva..?
Kérdéseim:
Egyenesen haladok, vagy kanyarodok?
Elsőkerekes vagy hátsókeres az autó?
LSD van, vagy nincs?
Milyen tömegű a járgány?
Ennek a tömegnek nagyjából mi az eloszlása?
Tökéletes tükörjég a horizontig?
Ha nem, merre csúszik az autó: szembesáv vagy árok?
Szembeforgalom van?
Stb. -
Integra
titán
válasz fullextra #7308 üzenetére
a bénábbik fele idióta grimaszt vág, beleharap a kormányba és jobb esetben imádkozik...
a másik bénább fél meg megpróbálja kiereszteni és ovatósan megfogni. sok esély nincsen, távolság és lélekjelenlét és gyakorlat kérdése.de ha eszembe jut dodi tavalyi esete akkor lehetsz te a sumaher is, esélyed sincsen..
na
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
válasz fullextra #7316 üzenetére
1: tükörjég a Balatonon van, ha nem fúj a szél.
2: összefüggő jégfelületen az audik, és a passzátok sokkal jobban tapad(hat)nak, mivel ilyenkor sokkal több száguldozik ugyanúgy mint nyáron, tehát ilyen autót kell venni. Igaz, több is törik össze
3: jégpáncélon közlekedjen akinek hat anyja van, és nyolc autója.
4: ha a kuplungot kinyomod, akkor a maradék fékerőt is elveszíted.
5: hólánc, vagy szögesgumi.ennyi jutott eszembe.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
I_Am
veterán
válasz fullextra #7312 üzenetére
Vissza 2, ha éppen nem 2-ikban megyek. Kuplung kinyom, megnézem merre akar menni, majd kormány oda, kuplung felenged, motorfék, kormány teker amerre én akarom, hogy mennyen a kocsi. Ha nagyon megindulna és mégis inkább megállnék, akkor finoman a kézit ráhúzom, hogy elkezdje tolni a seggét és ellenkormányzok.
Egyéb kérdés? PÁV2-n lehet tanulni rutinpályán.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
lsc
nagyúr
válasz fullextra #7321 üzenetére
Nem igazán értem amit itt előadsz , jégen egy dolog a lényeg , durván ne csinálj semmit .
Tehát ne kormányozz , ne válts vissza , ne fékezz durván . Finoman mindent lehet csinálni , csak még egyszer mondom finoman . A legegyszerűbb / amennyiben meg akarsz állni és van helyed / a fokozatos motorfék , esetleg finom fékezés /ABS-nél meg fékezhetsz erőteljesen is , elméletileg nem is blokkol meg nem is lassul .
Amennyiben elsőkerekesnél váltasz vissza durván akkor az eleje fog csúszni .[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Mr X
veterán
válasz fullextra #10540 üzenetére
A hozzáértők csak egy kis része a piacnak. Sokkal többen vannak, akiknél a régi autó mellett kizárólag az ára szól.
Egyébként szerintem a Swifttel sincs semmi gond, ha nem "versenyautónak" veszi valaki.
Az amit te mondasz, főleg a régebbi sportautóknál állja meg a helyét.
-
ABE
őstag
válasz fullextra #10540 üzenetére
Anyám nem szereti a 4 méter feletti autókat. Nem csodálom, hiszen városban járkál minden nap, szereti a könnyen kezelhető autókat. Sose venne Volvo S60-ast, mert sem a teljesítményét, sem a kényelmét nem használná ki a rövid távokon, ellenben kínszenvedés lenne neki a városban azzal rohangászni naponta. Ja, és a kisautó keveset fogyaszt, új korától kezdve alig kell rákölteni, ha mégis kell hozzá valami, az olcsóért van. Akkor most anyám nem százas és esze sincsen? Ja, és nem zavaros fejű, KRESZ-t ismeri és betartja...
Legközelebb gondold át a mondandód, mielőtt a nagy általánosítás közepette baromságokat írsz le.
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz fullextra #10545 üzenetére
A különböző autókategóriák azért léteznek, hogy mindenki megtalálhassa az igényeinek és lehetőségeinek megfelelő autót. Akinek egy városi autó kell, az mit kezdjen egy nagyautóval, a GPS-szel, bőrülésekkel, stb.? Azt ne mondd kérlek, hogy egy 200e km-t futott Volvo fenntartása összevethető egy új Suzukiéval! Szerintem azt sem nagy bátorság kijelenteni, hogy általában egy új autónál kisebb az esély, hogy valami meghibásodjon, vagy költeni kelljen rá. Kiemelhetsz egy hibát a Suzukik közül is, de teljesen biztos, hogy a Volvonál is van ilyen. Bármely márkánál előfordulhat, de egy típushiba alapján kijelenteni, hogy egy új kisautó rosszabb megbízhatóságú egy használt nagyautónál...
És igen, Magyarországon képesek az emberek megvenni családi autónak a Swiftet, a presztizsautóra vágyók képesek 3 milláért egy szakadt BMW-t, Volvo-t, stb. megvenni, és a használtautóra vágyók meg retteghetnek, mikor vágják át őket. Ez van, Magyarországon élünk.
Kis utánajárással én is praktikusabbnak tartok egy 3-4 éves jó állapotú autót megvenni féláron, de butaság a kategóriákat összehasonlítani, mert nem ugyanaz a célközönségük, még akkor sem, ha ugyanannyiért vehetsz egy fullos használt Volvót, mint egy új Suzukit.[ Szerkesztve ]
-
válasz fullextra #10545 üzenetére
Nem akartam, de reagálnom kell hozzászólásaidra, mert (már megbocsáss) rég olvastam egy oldalon, ennyi, ekkora, marhaságot egy embertől.....
"embernek már elfogy a türelme, esetleg elalszik, ideges, rosszul kiszámított előzés, és hopp kész is a baj."
-Aha, szóval aki 90-110 km nél elalszik, az 160 nál nem igaz? Ez gondolom orvosilag alátámasztott tény....."Akinek van egy kis esze is és tájékozódik az használtat vesz, ezek az emberek álatlában nem a két szép szemükért kapták a jogosítvány.
Akinek nincs esze, az megveszi az újat ,drágán, ezek az emberek álatlában, zavarosan vezetnek, nincsenek tisztában a KRESZ-szel."
-Te ezt komolyan gondolod? Orvos látott már?
Tehát szerinted aki új autót vesz annak nincs esze és nincs tisztában a kresszel... (erre már szmájli sem létezik)"Nem egy Alfa Romeo-ról írtam ,hanem egy Volvóról, nem hinném ,hogy bárkinek is gondot okozna a váltót ,,D'' fokozatba rakni és élvezni a vezetést, a parkolásban meg segít a tolatóradar, tájékozódásban meg a beépített GPS,"
-Már bocs de ezen írásod szerint éppen az nem tud vezetni aki az általad ajánlott autót választja, ha szüksége van a fent leírt kütyükre. Egy swiftes tolatóradar és gps nélkül is élvezi a vezetést...."de sajnos a Suzukisok nagyrésze azt hiszi ,hogy sport autója van, "
-Már bocsánat de te fogalmi dugóban vagy! A suzukis azért vesz szuzukit mert egy megbízható az áráért jól felszerelt új autó, amivel valszeg évekig semmi gondja nem lesz, ráadásul a legolcsóbb hozzá az alkatrész, ja és igen ha kell dinamikusan is lehet vele közlekedni.
Pont használt autót vásárolnak általában a teljesítmény és a lóerő miatt.......[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
nesa
veterán
válasz fullextra #10536 üzenetére
Nemtudom mire alapozod hogy futomu ugyileg rendben levo 15 eves kocsival tobb ido megalni mint 1 uj kocsival, ha az ABS-re hajazol akkor nagyon nagy tevedesbe vagy mert az ABS noveli a fekut hosszat a legnagyobb hatranya hoban jon elo az ABS nek meg laza talajon itt akar 2x -3x -4x hosszab lehet a fekut mint 1 sima autonak .
1 elonye van csak hogy minden helyzetben iranyithato marad +nemlesz kockas a gumi mas minden hatrany. -
amol
addikt
válasz fullextra #10545 üzenetére
Nem egy Alfa Romeo-ról írtam ,hanem egy Volvóról, nem hinném ,hogy bárkinek is gondot okozna a váltót ,,D'' fokozatba rakni és élvezni a vezetést, a parkolásban meg segít a tolatóradar, tájékozódásban meg a beépített GPS, motoros memóriás bőrülések tovább fokozzák az élvezetet, csak ,mert egy új swift árából ilyen felszereltségú S60-at kapsz használtan.
Ilyenből 6-7 éveset kapsz százezer feletti futással ami valószínűleg külföldi. Ettől még jó de nem sok köze van egy új autóhoz. Nem mindenki szereti hanyattvágni magát a Volvo szervíz számlájától, van aki inkább évekig nem költ a garanciális autójára aminek tudja az előéletét.
Mindenkinek más az értékrendje. Én is Volvot szerettem volna mert tetszik aztán felvilágosítottak róla hogy mennyire szervizigényes, főleg dízelben.Csípj meg ,hogyha a 2.4-es Turbódízel sokat fogyasztana!
Városban akár 10 felett, 330Ft/L és emelkedik. -
NoLF
addikt
válasz fullextra #12331 üzenetére
én 200ezerért adtam el a tiptop 16 éves skoda favoritomat, egy karc nem volt rajta, semmi baja nem volt, amit kellett cserélve volt, mindene tökéletesen működött, kvázi szalongépjármű volt 45ezer km-el.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Declare
őstag
válasz fullextra #12331 üzenetére
Persze én sem úgy gondoltam, csak nagyon felhúztam magam.....egy pár százezres tizen x éves autó biztonságban, stabilitásban sehol nincs egy maihoz képest. Egy ilyen autóhoz viszonylag könnyen hozzájuthat egy tizenéves friss jogsival, aki annyit látott eddig a vezetésből, hogy a nídforszpídben 260 al is beveszik azt a kanyart a porsche 911 essel.
Ők is ha egy modernebb autóban ülnek, beövezve, légzsákkal, energiaelnyelő zónákkal, lehet hogy a legnagyobb problémájuk az lenne hogy szemlesütve kell otthon a szülők elé állni. -
fullextra
tag
válasz fullextra #12336 üzenetére
Tényleg:
Sokat hallottam mostanság a korhatár szigorításról, amit egyrészt jó, másfelől ,viszont az élethez való jogot is korlátozza.
Nagyon egyszerű lenne az egész:
18 éves korig, legfeljebb 75Le azaz (75/1,36)Kw teljesítményű gépjárművet vezethet, szülői felügyelet mellett.
Ezután a tanuló újból vizsgázik, hogy teljes értékű B kategóriás jogosítványt kaphasson.
A hengerűrtartalom szerinti besorolás egy égbekiáltó ökörség lenne, mivel 1,4 literes BiTurbo(Két darab, magas nyomású Turbó) motorral ottvagy mint egy 2,2-2,5 literes szívómotorral, számokkal: legalább 180 Le. -
Khelben
nagyúr
válasz fullextra #12338 üzenetére
Egyrészt 75 lóerős kocsival is lehet ölni és meghalni.
Másrészt a mai magyar közlekedési morál mellett az erős motor ugyanolyan biztonsági extra, mint a légzsák meg az esp. Mióta megdupláztam a lóerőket, sokkal nagyobb biztonságban érzem magam az idiótáktól.
Úgyhogy az én gyerekem biztosan nem 75 lóerős autóval fogja kezdeni. Viszont abban is biztos vagyok, hogy nem fog felelőtlenül száguldozni, mert nem azt látja itthon. -
dabadab
titán
válasz fullextra #12336 üzenetére
"egy 10-20 éves luxus autó biztonsági védelme is eltörpül egy mai középkategóriás autó mellett, mert akkoriban még nem volt rá szükség, az a biztonsági védelem bőven elég volt a kor forgalmához mérve"
Rakerdezek: elmultal mar 10 eves?... Csak azert, mert az elmult 20 evben a forgalom tulzottan sokat nem valtozott, legalabbis Ny-Europaban meg az USA-ban, azoknak az autoknak a vedelme meg nem azert nem olyan kifinomult, mint a maiake, mert akkor ne lett volna iranta igeny (volt), csak hogy akkoriban 10-20 evvel kevesebb kutatas, gyartasi es felhasznalasi tapasztalat volt az autogyartoknal.
"Sajnos azt kell ,hogy mondjam ,hogy két féle ember szerzi meg húsz év alatt a jogosítványt:"
Ezeket honnan szeded? (Es ismet csak: mennyi idos vagy?) Csak mert amikor en harmadikos gimnazista voltam, akkor az iskolaban szerveztek autovezetoi tanfolyamot es az evfolyam kb 80%-a megszerezte a B kategorias jogositvanyt, viszont kozoluk kb. senki sem tartozott az altalad felvazolt kategoriakba.
DRM is theft
-
mezis
nagyúr
válasz fullextra #12338 üzenetére
Nem kötném lóerőkhöz. A tapasztalt vezető jelenléte fontos.
(Mindkét gyermekem jogosítvány szerzett 18. éves korában. Egyiknél szinte semmi "felügyelet" nem kellett, hamar ráállt a megítélésem szerint "defenzív" vezetési stílusra. Másiknál ez sokkal hosszabb idő - és türelem és veszekedés - után következett be.)
Egy dolog nagyon zavarta őket: a mögötte jövő türelmetlenkedése (rámászása). Megtanulták, hogy erre a helyes válasz a még nagyobb követési távolság felvétele, hisz csak lassú fékezés esetén nem fog belerohanni a mögötte jövő. Egyszer a Balaton mellett én már szinte lépésben haladtam, mert tényleg centiméterekre mászott rám egy bunkó. Ahhoz a követési távolsághoz pedig még ez is kevés, de legalább kisebb lesz a roncsolás. Szemben állandóan jöttek, előzni nem tudott.)Sokat hallottam mostanság a korhatár szigorításról,
mezis
-
Mr X
veterán
válasz fullextra #13361 üzenetére
Most az én hsz-emet sem egészben értelmezed, hanem darabonként. Így tényleg nem az az értelme, amit írtam. Mindkét általad kiemelt tagmondat után ott van még egy tagmondat, ami szerves része az egésznek. Egyben kezeld a komplett mondatot, és ne csak kiforgasd a mondandómat.
Nem veszem kötekedésnek, bár máshogy nem tudom értelmezni a hozzáállásodat.
[ Szerkesztve ]
-
amol
addikt
válasz fullextra #13546 üzenetére
Mivel kb. felére szokták, az aki el akarja adni. 500-al a fenének sem kell, a 100-hoz meg madarat kell találni.
ezek a Bimmerek a fél millióig is simán bírják
A motor igen. Elég sok márkánál.ha nem hajtják szét őket!
Ilyen meg nemigen van csak relatíve drágán. Amint lemegy az ára megveszi valami cickány vagy fiatal agymenő hogy villogjon vele és ad neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Automata kávégépek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Politika
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Dell Precision 5570 ( XPS 9520 ) 15.6" FHD+/i7-12700H 14mag/16-32G/512G/Quadro A1000/IR/FPR
- Dell Precision 3571 15.6" FHD IPS i7-12800H T600 32GB DDR5 1TB NVMe SSD gar
- Latitude 5540 15.6" FHD IPS i7-1370P MX550 32GB DDR5 512GB NVMe SSD gar
- Eladó iPhone 13 Mini 128 GB Blue 100% aksi szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - S1324
- MICROSOFT SURFACE PRO 5. Gen - 12.3" 3K IPS 2736 1824 Pixel Sense, i5-7200, 8/256, MAGYAR bill. +gar
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen