- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Yettel topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz bzoley #33701 üzenetére
Amennyiben a sofőr ezt érezte a helyzethez biztonságosnak , már indokolt. Itt az alkalmasságot kellene szűrni a legelején és évente. Van egy ismerős akitől megtagadták a jogosítvány megszerzésének a lehetőségét permanensen mert 4x bukott egymás után a rutinon.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
biga
senior tag
válasz bzoley #33701 üzenetére
Ez hülyeség. Millió indok lehet a megengedettnél lassabb haladásra. Attól, hogy nem ismered az indokot, attól még nem feltétlenül indokolatlan. Ahol pedig ez veszélyes lenne (pl pálya), ott van minimum sebesség.
Egyedül az elvárható, hogy az ilyen - amikor lehetőség van rá - segíítse az előzést. De ez sem feltétlen kötelesség!
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
-
válasz bzoley #33717 üzenetére
Azt mondod hogy nem autó specifikus. Ez pl már élből nem teljesen fedi a valóságot. A másik meg hogy ha mindenkitől elvárod hogy a 90°-s kanyart be tudja venni kézifékkel 100-zal csak mert Te be tudod ( nem, nem sarkítok, mert nem erről van szó hanem az elvárásaidról ), akkor mindenki más hülye csak én vagyok helikopter esete forog fenn. Amíg ember vezeti vagy felülbírálhatja az autót mint eszközt a vezetés vonatkozásában, addig a közlekedők között vérmérséklet szerint lesz különbség.
Egy sokkal egyszerűbb értelmezés hogy ha pl ha te értesz a TV kártyákhoz, koránt sem biztos hogy meg tudsz csinálni egy szívritmusszabályzó beültetést, de ezért nem ítél el téged senki.
Semmi vicces nem volt az általam leírtban.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz bzoley #33731 üzenetére
Az a baj, gyakorlatilag a triviális szabályok betartásánál több nem várható el, két okból ... sok embernek érzéke sincs hozzá, jó ha megy a minimum és ennyi. A másik, hogy senki nem mondja el nekik A jogsinál kimerül abban az oktatás, hogy csekkold az órát nehogy ám 50 fölé menjen mert megbux a vizsgán és ennyi. Ki tanítja meg a szőke nőt előzni pl.? Hol a vezetéstechnikai oktatás? Stb. stb .... másik lehetőség hogy faterja mondja az embernek a dolgokat mit merre hogyan... HA mondja, és mellesleg nyilván csak annyit tud mondani, amennyi az ő tudása. Ha neki is kimerül annyiban, hogy a pirosnál meg kell állni, akkor nyilván nem tud több tudást átadni. Az meg, hogy figyelni kéne egymásra emberi dolog is, paraszt meg buta emberek mindenhol vannak meg lesznek is, se kiszűrni nem lehet se semmit csinálni velük.
[ Szerkesztve ]
-
válasz bzoley #33731 üzenetére
Hiába írtam, látom, csak megragadtál a példánál, ami sem több sem kevesebb mint példa. Akkor próbálok más megközelítést. Ha diplomát szerzel, csak azért mert az évfolyamon van summa cum laude , mindenkinek így kell végeznie?
Arra akarok kilyukadni, hogy ahelyett hogy itt gyaláznánk azokat akik kevésbé alkalmasak a vezetésre tanuljunk meg együtt élni velük, még ha nehéz is.Az meg hogy ki hogy jutott hozzá a papírjához önmagában megint semmit nem determinál. Mert ugye tudjuk h vannak sok csoportban olyan versenyzők akik koruknál fogva még nem is kaphatnak jogosítványt és mégis jobban vezetnek mint mi itt többségében.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz bzoley #33735 üzenetére
Még egy utolsó dolog ami ide kívánkozik : az autókon előbb volt fék, váltó és gázpedál, mint vezetője
(B)DeFranco: (/B)nem kresz szabályokra, és közig kategóriára mondtam hogy objektív, hanem az "így gondolom" , "szerintem", meg hasonló értelmezésekre. Amíg nincs taxatíve felsorolva hogy mi minősül ( tized kilométer per órás sebességre bontva ) lassításnak addig ezek valóban meddő viták pont az objektivitás hiánya miatt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Ck.
addikt
válasz bzoley #36974 üzenetére
A járművezetőt nem zavarhatja és nem is tévesztheti az meg, hogy egy gyalogos a kijelölt gyalogátkelőhelyen átkel. Ebben nincs semmi szabályellenes, nem a bokorból ugrok ki, és nem is az autó orra elott fel méterrel.
Egy mindkét fel szamara jol belátható forgalmi szituációról beszélek.
Nem vitatkozom tovább, en idom 90%-ában autós vagyok, de a gyalogatkelohelyet mindig állandó fék készenlétben közelítem meg. Ez az, amit általában a legtöbb autós es motoros lesz@r.
Na ők a szabálysertok, nem en.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs