- Így nézhet ki a tömzsi Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Honor Magic V2 - origami
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kw3v865
senior tag
válasz philoxenia #25376 üzenetére
Engem nem kényszeríthet senki (mentő, rendőr stb. kivétel), hogy gyorsabban menjek a megengedettnél (autópálya belső sávját leszámítva, ott próbálok minél gyorsabban előzni, ha jönnek mögöttem), előzzőn meg ha akar, nem érdekel. Próbáljon csak megtolni, 1000%, hogy ő húzza a rövidebbet, mert ő lesz a hibás.
-
kw3v865
senior tag
Sokba került neki a száguldozás
Teljesen jogos a büntetés, megérdemelte. Sajnos a jogsiját nem vették el (bár inkább az autót kellett volna lefoglalni). -
kw3v865
senior tag
Előfordulhat, hogy nem tartja be a 80-at, de ha én megyek (GSP szerint, tehát valós) 90-nel, és közvetlenül mögöttem jön, akkor inkább jelzek neki, esetleg picit lassítok és elengedem. Jobb, ha előttem van a veszélyforrás (kamion), mint mögöttem (persze biztonságos követési távolságot tartva), főleg éjszaka, fogja a részeg bicikliseket...
[ Szerkesztve ]
-
kw3v865
senior tag
válasz philoxenia #25413 üzenetére
A jobbra tartás kötelező 2, vagy több sávos úton lakott területen kívül. Persze az előzés az más, de az meg gyorsan megvan, nem tart 1 percig se.
[ Szerkesztve ]
-
kw3v865
senior tag
válasz Calogero #25491 üzenetére
Kizártnak tartom. Szerintem csak simán eltörlik a helyszíni bírságot. Jelenleg ahhoz, hogy valakit 30 ezerre büntessenek tényleg gyorsan kell menni. Ezekben az esetekben (kivéve az indokolatlan 30-as táblákat lakott területen kívül) meg is érdemli az "áldozat".
[ Szerkesztve ]
-
kw3v865
senior tag
válasz Khelben #25559 üzenetére
Továbbá parkolódíjat sem fizet, ráadásul nyugodtan száguldozhat, nem kell befizetnie a bírságot (minden bizonnyal részben emiatt is választják a szlovák rendszámot). Rohadjanak meg (ezt nem irígységből mondom). Érdekes módon általában luxusautókat látok szlovák rendszámmal, nem hinném, hogy akinek van pénze egy új Porschéra, nem tudná kifizetni azt a 2-3 milliós adót. Ha meg nincs rá pénze, vegyen olcsóbb autót vagy válaszson alacsonyabb felszereltséget. Ilyen egyszerű. Amire nincs pénzem, azt nem veszem meg.
-
kw3v865
senior tag
Nincs ezzel semmi probléma, összességében jó dolognak tartom, remélem a gyakorlatban is beválik (korrupció eddig is volt, meg lesz is). Talán több pénzt be lehet így hajtani a külföldi sofőrökön. Fizessenek ők is! A szlovák rendszámos dolog viszont röhej, továbbra is megúszhatják a rohadékok
-
kw3v865
senior tag
válasz Avicularia #25664 üzenetére
Szerintem ez teljesen korrekt, ahogy az ittas vezetésért is 200 a legkisebb büntetés. Teljesen rendben van ez így. A korrupció mmár más dolog, eddig is így volt, hogy mérlegelhetett a rendőr (ittasság esetén szerencsére nem így volt).
-
kw3v865
senior tag
válasz MPowerPH #26554 üzenetére
Az általad leírtakkal nagyjából egyetértek, de egy dolgot még hozzátennék: sajnos nehezen kivitelezhető, de bizony a vezetéstechnikai teszt mellé szükséges lenne pszichiátriai alkalmassági teszt is. Ugyanis hiába érzi valaki jól az autót, és jól felismeri a közlekedési helyzeteket, ha a közlekedés többi résztvevőjéhez nem tud normálisan viszonyulni. Magyarul a vélt vagy valós ellene irányuló "támadásokat" közúton akarja megtorolni (pl. nem bírják elviselni, ha valaki "lenyomja" őket. Ő ezt a személye iránti támadásnak veszi, és csak azért is megleckézteti. Az ilyen gyenge idegzetű embernek nem szabadna jogosítványt adni mert magatartásával másokat is veszélyeztet. A közút nem versenypálya. Ha akkora profinak érzi magát, menjen ki a ringre... A másik eset amikor pl. pályán egy gyengébb képességű benn marad a belsőben, ezzel akadályozza a gyorsabban haladót. Miután megelőzi, bevág elé és nyom egy satuféket. (nem találkoztam még ilyen esettel, Normális az ilyen!? Ha annyira siet, akkor miért kezd el fékezgetni? Attól, hogy a másik szabálytalan, nem kell őt - közúti veszélyeztetéssel - megbüntenti, nem kell önkéntes rendőrt játszani. Én még nem találkoztam ilyen állattal, igaz csak néhány 100 ezer km-t vezettem le autóval, mégse hozta ki belőlem senki az állatot, ha valaki túl lassan ment előttem, nem mentem nagyon rá, nem villogtam le, és nem mutattam be senkinek. Pedig aki kanyarok előtt feleslegesen fékezget, inkább menjen busszal. Ha pedig valaki nagyon sietett, elengedtem, jeleztem neki, hogy mehet. Még akkor is, ha szabálytalanul közlekedett. Egyelőre ez a módszer bevállt.
Tehát a lényeg az alkalmazkodáson van, tudomásul kell venni, hogy vannak nálunk gyorsabbak és természetesen lassabbak is az úton. Ezen pedig nem lehet változtatni, traktorok, ifák ezután is lesznek az utakon, nem lehet őket kitiltani mindenhonnan (ha előttem megy valaki a megengedettnél jóval lassbban, mindig úgy gondolkodom, hogy traktor is lehetne, ami nem tud gyorsabban menni, nem idegesítem magamat miatta). -
kw3v865
senior tag
válasz MPowerPH #26565 üzenetére
"Ebből a versenyzősdiből nagyon nem következnek balesetek. "
Mivel közútról van szó, történhet baleset."Na, ekkor bizony utána megyek, és visszaelőzöm, majd lassabb haladásra ösztökélem. Semmi veszélyt nem látok benne. Ha nem lassítanám vissza, ki tudja mit művelne a többi előzésénél."
Erről beszéltem, felesleges önkéntes rendőrt játszani. Aki így közlekedik, az egy barom. Azzal, hogy te megelőzöd, majd lassítasz előtte, akadályozod. De ami nagyobb probléma, hogy ezzel lehet, hogy fel is idegesíted őt, és nem biztos, hogy jó vége lesz, meg akar előzni stb.
Na meg legközelebb is ugyanúgy fog menni, nem fogod tudni megváltoztatni. Ezért mondom, hogy hagyni kell őket, remélhetőleg csak saját magát nyírja ki, bár sokszor a vétlen hal meg -
kw3v865
senior tag
válasz MPowerPH #26569 üzenetére
"Nem az önkéntes rendőrt játszom, az bevonná a jogsiját. Miért ne előzzem vissza? Úgy ahogy ő veszélyesen megelőzött, én visszaelőzhetem biztonságosan, mi tiltja?"
Ezzel még nincs semmi probléma, viszont először ezt írtad: "Na, ekkor bizony utána megyek, és visszaelőzöm, majd lassabb haladásra ösztökélem" A lassabb haladásra kényszeríted, bizony akadályozás (az most lényegtelen, hogy mennyi az adott szakaszon a megengedett max sebesség). A másik ok, amiért nem bölcs döntés ilyet csinálni, hogy nem tudhatod ki ül az autóban, és mikor szakad el nála a cérna...
-
kw3v865
senior tag
válasz MPowerPH #26573 üzenetére
"Ezt ide nem írom le."
Miért nem? Kíváncsiak lennénk rá."alahogy le kell vezetni ezeket a dolgokat"
De nem közúton.
Közhely, de van benne némi igazság, hogy sokan a magánéleti, munkahelyi problémák miatti feszültséget az utakon akarják levezetni. Ez sincs így rednben, de sajnos nem sokat lehet tenni ellene."mert ha felgyülemlik benned, majd egyszerre kitör, akkor jön az ámokfutás, és a mások veszélyeztetése."
Erről írtam én is, hogy aki hajlamos az ilyesmire és képtelen uralkodni önmagán, az alkalmatlan a közúti közlekedésre.
-
kw3v865
senior tag
válasz MPowerPH #26586 üzenetére
"Ő ráadásnak még kábítószer hatása alatt állt, és elkövetett egy cserbenhagyást, ami erős súlyosbító körülmény."
A vádiratban sajnos nem szerepelt, hogy bedrogozva vezetett, illetve a cserbenhagyás esete sem áll fenn, mivel állítólag megvárta a mentőket (viszont személyi sérüléssel járó baleset esetén még ezután is a helyszínen kellett volna maradnia, tehát ez legalább szabálysértés).
Már az első piás baleseténél is örökre el kellett volna tiltani a vezetéstől.
-
kw3v865
senior tag
válasz deicide #26603 üzenetére
Én biztos vagyok benne, hogy az aljanép (igen, véleményem szerint a VV rajongók alsóbb rendű lények, mint mi normális emberek) nézni fogja, ahogy a VV is népszerű volt, részben azért, mert Stohl volt a műsorvezető. Így lesz ez majd akkor is, ha kijön a börtönből legkésőbb 5 hónap múlva, fogadni ernék, hogy az elsőa dás amelyben benne lesz sokkal nagyobb nézettséget fog elkérni mint a többi. Az is tény, hogy a balesete után a Nemzetiben többen votlak az előadásain, az agyhalott csürhe népség már csak ilyen...
[ Szerkesztve ]
-
kw3v865
senior tag
Ez a mentők, túzoltók rendőrök és az esetleges út helyreállítás költségeit fedezné. Tulajdonképpen jogos lenne, hogy áthárítsák a vétkesre, ne az állam fizesse. De ez így nem igazságos, sőt szemét dolog az állam részéről. Úgy lenne tisztességes, ha csak és kizárólag a vétkes fizetné a költségeket miután megtörtént a baleset, és nem előre mindenkitől szednék be, mert így az is fizet, aki nem okoz balesetet.
[ Szerkesztve ]
-
kw3v865
senior tag
Üzemanyag forgalom 2011. első három negyedévében: [link]
Érdekes, hogy gázolajból többet adtak el mint egy évvel korábban. Összesen pedig csak 2,42%-kal kevesebb üzemanyag fogyott, ami nem nagy különbség. Kijelenthető, hogy továbbra is rugalmatlan termék az üzemanyag.
-
kw3v865
senior tag
válasz Khelben #27016 üzenetére
Állítólag visszaesőről van szó, nem ez volt az első ittas vezetése. Nem kocsisort, hanem csak egy utánfutós autót előzött. Egy VW Phaetonnak természetesen ez nem okozhat gondot, még akkor is pillanatok alatt meg tudja előzni, ha kicsit rosszul méri fel a szembejövő távolságát, csak bele kell taposni a gázba. Szerintem nem 1-2 sört ivott, ha teljesen egyenes szakaszon (ismerem azt a szakaszt) nem tud megelőzni egy - az utánfutó miatt valószínűleg nem túl gyorsan haladó - autót egy Phaetonnal...
-
kw3v865
senior tag
Tovább csökkent a közlekedési balesetek száma.
[link] -
kw3v865
senior tag
"azt se felejtsük el, hogy idén lett bevezetve a fuvarozók jövedéki adókedvezménye, ami meg a gázolaj fogyasztás emelkedésére adhat némi magyarázatot"
Ebben nincs semmi logika. A fuvarozók a dráguló dízel miatt max. árat emelnek, nem fognak kevesebbet tankolni. Persze ez nem mehet a végtelenségig, de az az ár még nagyon messze van, aminek hatására csökkenni fog a kamion-forgalom.
-
kw3v865
senior tag
válasz dragonfx #27185 üzenetére
Én csak akkor állok meg, ha már lelépett a gyalogos, vagy látom, hogy egyértelműen le fog lépni. A zebránál várakozó nyuggereket nem szoktam elengedni, mert amikor megálltam akkor nem akartak menni, és ez már sokszor előfordult velem.
Egyetértek veled, hülye szabály, felesleges üzemanyag pazarlás.
Persze ha a mellettem lévő sávban valaki meg akar állni, én is mindig elengedem a gyalogost, meg akkor is, ha lassú a forgalom. -
kw3v865
senior tag
Miért? Mi ezzel a probléma? Az eredeti Totalcaros elkpzelés is az volt, hogy azért legyen valami vizsga. Ez emgvalósult, bár azt még nem tudjuk, hogy pontosan mennyibe fog kerülni. Az nem lenne jó ötlet, ha valaki úgy kaphatna jogsit, hogy életében nem ült még motoron...
-
kw3v865
senior tag
Sajnos igen, erről vitatkoznak. Egyesek ilyen mélyre is tudnak süllyedni, hogy teljesen egyértelmű, logikus kresz-szabályt létjogosultságát tagadja.
Felhívom az értelmes fórumozók figyelmét, hogy jó lenne, ha ezentúl MaciG nevű troll hozzászólásait ignorálnánk. Javulna a topik színvonala.
-
kw3v865
senior tag
Egyetértek. Bár vadak/kutyák csak ritkán fordulnak elő pályán, elég ha valaki megcsúszik/elalszik, és akkora tömegkarambol lesz mint pl. pár hete Angliában vagy Németországban. A féktáv helyett jelen esetben inkább a féktávolság számít, ami száraz úton 120m...
[ Szerkesztve ]
-
kw3v865
senior tag
Féktávolság kalkulátor]
Egyértelműen te cselekszel helyesen, ez nem vita tárgya, hanem tény. Pl. 80-nal mész és ha 2 autó összeütközik előtted (maradjunk a 30m-es látótávolságnál), akkor 100%, hogy nem fogsz tudni megállni, még száraz úton sem (talán ki tudod őket kerülni, de erre nem szabad alapozni). -
kw3v865
senior tag
válasz neduddki #27342 üzenetére
Én valahogy nem tudom sajnálni, csak a szerencsén múlott, hogy nem ölt meg senkit (így is totálkárosra tört több autót is, nekik vajon fizeti a - ha volt neki - biztosító?). Állítólag az is lehet, hogy ivott is (a képeken látszanak üres Unicumos üvegek az autóban). Jobb is, hogy ez a barom kivonta magát a forgalomból, nem kár érte.
-
kw3v865
senior tag
Felesleges levideózni, aki akarja megnézi a norc.hu-n[link]
Azért ez nem annyira beláthatatlan kereszteződés...
Szoktam arra járni busszal, sőt minden nap busszal/villamossal utazok Szegeden. Azt tapasztalom, hogy többnyire biztonságosan vezetik a járműveket a sofőrök. Pedig nem könnyű nekik se, villamosnak pl. sokkal hosszabb a fékútja, pár napja csak hajszálon múlott, hogy meg tudott állni (a sofőr mögött álltam). Az idióták nem figyelnek amikor keresztezik a sineket. Na meg amikor a hülye barmok a piroson sétálnak át. leginkább az Anna-kútnál szokott ez probléma lenni. Pár napja akkorát kellett fékeznie az egyik busznak, mert a hülye picsa a piroson sétált át. Aztán a sofőr jól leoltotta a csajt, meg is érdemelte. Persze egyesek itt is azt mondanák, hogy relatív gyorshajtás. Pedig itt is 100%-ban a gyalogos volt a hibás.[ Szerkesztve ]
-
kw3v865
senior tag
válasz Khelben #27812 üzenetére
A demagógiát mellőzzük már a fórumról, nem lehet általánosan kijelenteni, hogy xy típust barmok vezetik. Nem minden BMW-s idióta módjára közlekedik, ahogy pl. a Skodások se mind balfaszok. Ha mégis így gondolod, bizonyítsd be: mutass egy baleseti statisztikát (azt azonban ne felejtsük el, hogy pl. Suzukiból és Opelből sokkal több van az utakon mint pl. Volvóból).
[ Szerkesztve ]
-
kw3v865
senior tag
válasz Khelben #27816 üzenetére
Én nem sűrűn találkozom agresszív Volvóssal, Suzukissal gyakarabban (de jóval több is van belőle az utakon), főleg szabálytalan BMW-ssel, mégse mondom azt, hogy ezen márkák tulajdonosai idióta barmok.
Nem tudod alátámasztani semmivel az állításodat, ezek után nincs mit hozzáfűznöm...
[ Szerkesztve ]
-
kw3v865
senior tag
válasz kételkedem #30100 üzenetére
Vajon mekkora az esély arra, hogy egyszerre hibásodik meg a gázpedál, a váltó és a fék? Nagyon minimális. Ebben az esetben szerencséje volt, de ettől a hülye picsától én azonnal elvenném a jogsit. Minden autó úgy van megtervzve, hogy satufék esetén még akkor is meg kell, hogy állítsa az autót, ha közben tövig nyomja a gázt. Ez teljesen alap dolog a mai autóknál.
-
kw3v865
senior tag
"Meg fog szűnni az, hogy a Borsodit Bőcsről Sopronba visszük, a Sopronit meg Miskolcra. Mindenki azt fog enni/inni ami közel van"
Legalább lesz neki előnye is! Kevesebb kamion, kevesebb szennyezés (bocsi, de a spórolás és az utak/környezet óvása fontosabb számomra, mint a kamionosok megélhetése).
Ráadásul talán a külföldi kamionok egy része inkább elkerüli az országot, bár ehhez drágább útdíj kellene, ami most lesz, nem sokkal drágább mint a környező országokban.
[ Szerkesztve ]
-
kw3v865
senior tag
A gyakorlatban ez úgy működik, hogy ha nincs kint a tábla, akkor nem kell fizetned, míg ha van tábla, és bejelented a dolgot, valószínűleg ki kell fizetned a vad árát a vadásztársaságnak. Elég szemét dolog, de ez van... A lényeg az, hogy nem szabad bejelenteni, ott kell hagyni a dögöt, és kész (vagy hazavinni, de ez lopásnak minősül). A casco fizet, legalább is akkor biztosan, ha nincs tábla. Tapasztalatból mondom (de hazudhattam volna a biztosítósnak, hogy hol történt az eset, nagyon korrekt volt, igaz én azt mondtam, hogy kutyát ütöttem el).
-
kw3v865
senior tag
-
kw3v865
senior tag
[link]
"egy Lada és egy VW Golf típusú személygépkocsi haladt egymással szemben nagy sebességgel egy földes úton. A korom sötétben a világítás nélkül közlekedő sofőrök nem észlelték egymás járműveit és frontálisan összeütköztek. A balesetben a Lada egyik utasa, egy 19 éves nő a helyszínen meghalt"
Na vajon kik szoktak az éj leple alatt lopakodó üzemmódban közlekedni? Igen, a cigányok. És miért? Szerintem mindenki tudja választ... -
kw3v865
senior tag
Ajánlott olvasmány:
[link]
Sok dologban egyetértek vele! -
kw3v865
senior tag
[link]
Oroszok... -
kw3v865
senior tag
válasz ReSeTer #31074 üzenetére
Ezzel az állítással csak az a baj, hogy hazugság.
[link]Romániában is 90 a megengedett lakott területen kívül, kivéve az E jelű főutakon (ezek többsége egyébként általában sokkal jobb minőségű a mi egy számjegyű főútjainknál, és szélesebbek is, 3 autó lazán elfér egymás mellett). -
kw3v865
senior tag
Vajon Németországon kívül miért nincs sehol Európában 130 km/h-nál magasabb limit? Ezen kéne elgondolkodni... Nem hülyék ám azok akik ezeket a sebesség-korlátozásokat megállapítják pl. Norvágiában, Svédországban (a legjólétibb országokban, ahol minden bizonnyla az utak minősége is kiváló).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Politika
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen rovar lehet ez?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen