- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
ph Egy 16 és egy 18 hüvelykes, Stealth sorozatú megoldás látott napvilágot, amik Intel Core Ultra platformra és NVIDIA GeForce RTX 4000-es GPU-kra épülnek.
-
A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
it Sürgős hatósági beavatkozást sürgeti a NOYB, ugyanis június 26-tól a személyes bejegyzéseink, privát képeink és online követési adataink alapján is tréningezné az AI-t a Meta.
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moleman
addikt
Nekem is feltűnt, 1.5 éve van xenon a projektoros tompítottomban, bő 1 éve a távolságiban is (bár azt jó esetben úgyse látja senki), volt, hogy megállítottak büntetési céllal, mégse szúrták ki. Pedig még az indexem se gyári, duplaszálas izzó van benne. Műszakira persze mindent kiveszek.
De úgy vagyok vele, hogy ha a tükrös lámpákban se szúrják ki, akkor nem minket fognak zargatni, akiknek normális projektorban van.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz mephi666 #35619 üzenetére
Az irány jó, a kivitelezés kevésbé. Általában még jobban vakítanak, mint a xenonok (hiába próbálgatnak kitakargatni a képükből), fényerőben pedig nem nyújtanak érezhetően többet (plusz nekem túl hideg a fényük). Az i8 lézeres távolságijáról láttam videókat, nyilván nem tudja teljesen visszaadni, de nem tűnik jobbnak, mint nekem az 55 wattos xenon a tükrös távolságiban. Az meg főleg butaság, hogy csak 80 km/h fölött kapcsolódik fel, egy sötét erdőben sokkal kisebb tempónál is szükséged lehet rá.
(#35620) TaaT
Jogos, bár kicsit túlzottan is dinamikusan vezetek, egy ilyen 10 éves családi autóval nem nagyon keltek feltűnést.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Gépötty #35642 üzenetére
Én is láttam érdekes dolgokat a hétvégén. Életképek.
Sajnos vágni nem tudok most, nem a saját gépemet használom, de hosszabban is érdekes. A Focus egyértelműen viszi a prímet (pár százszor vettem már be azt a kanyart, de ilyet még nem láttam), aztán az indokolatlanul lassan hajtó Twingo, majd a félszemű vakító xenonos S60, mindez 1 percen belül. -
Moleman
addikt
válasz philoxenia #35650 üzenetére
G1W, itt épp előtétlencse nélkül.
-
Moleman
addikt
Nálunk is izgalmas, a jogszabályokra magasról téve lilliputi parkolóhelyeket alakítottak ki a mélygarázsban, így még több helyet tudtak eladni. A középső osztás kb 215 centi széles, az oszlop mellett kb 195 centi van a vonalig. A Polo kb 165 széles lehet, az Almerám 171, de sokáig álltam itt 191 centi széles hosszú Vianoval is, nem lehetetlen.
Jelen pillanatban semmi probléma nincs, teljes a béke a szomszédokkal, de ezelőtt egy ugyanilyen Polo állt mellettem, és a párocska mindkét tagja vérig volt sértve, amiért cetlit hagytam az autón, hogy tanuljanak meg parkolni vagy hagyjanak fel a vezetéssel, mikor minden egyes alkalommal rámálltak. Igazukat bizonygatva még a másik parkolóhelyüket is büszkén mutogatták, hogy lám, fel van kenve az oszlopra a kis piros Suzuki festéke, mert nem lehet rendesen beállni... Aztán jött ez a Polo, egy mozgássérült öregúré, mégis be tud állni.
-
Moleman
addikt
válasz dragonfx #35730 üzenetére
Igazából nincs sok jelentősége, hogy mennyi a korlát papíron, ésszerű keretek között túllépve semmi probléma nincs, sem biztonsági, sem hatósági szempontból. Mindig is 10-20 km/h-s ráhagyással kezeltem a sebességhatárokat, ahol más veszélyforrás nem indokolta, és soha nem volt belőle problémám. Én kb 40 ezer km-t vezettem le így, faterom 4-500 ezret, de őt is csak néhányszor büntették meg, akkor is 30-as táblánál 40-45-tel.
Az autópályás 130-cal nincs bajom, így is túl sokat eszik már ott az autó, ha nincs nagy forgalom, 90-120 között megyek, ha nem tartok fel vele senkit. -
Moleman
addikt
Robogós barátunk kicsit túl jól érezte magát. Néha rossz, hogy az élet nem GTA, változatos halálnemek jutottak eszembe közben.
-
Moleman
addikt
válasz philoxenia #35760 üzenetére
Csak annyi a problémám, hogy ne az autók és a sávok között szlalomozzon, hanem éjjel a teszkóparkolóban. Ha szabályosan 70-nel mentem volna és pont rosszkor kacsázik ki elém, még ha a kamera mint bizonyíték őt is hozza ki vétkesnek, összetöri a kocsim.
-
Moleman
addikt
válasz Bati0501 #35872 üzenetére
Szerintem is az autós volt a legnagyobb barom a képletben, én vagy beálltam volna mögéjük üresben gurulni, amíg lejátsszák, addig se fogyaszt az autó, vagy elmentem volna jobbról gyorsan, ahogy a videó is kezdődött. Ott rontotta el. Meg a duda se lett volna szükséges, attól nem fog gyorsabban menni a kamion.
Pedig pont én vagyok, aki indokolatlan dolgokon szokta felhúzni magát. -
Moleman
addikt
Mai gyöngyszem, végre én is fogtam egy ilyen igazi vadállatot.
-
Moleman
addikt
válasz AMD Power #35943 üzenetére
Én is csak a mélygarázsban szoktam odébb állni szerelés közben/után, 2-3 sörrel, nem szokott problémát okozni, de kicsit stresszes. Álmosan veszélyesebb, egyszer hajnal 3-kor kellett mennem a reptérre, 2 óra alvás után. Meghúztam a melós kocsit egy oszlopon (még nem voltam hozzászokva, hogy 5.2 méteres).
Viszont régen szimulátoroztunk a haverokkal ivás közben (LFS+G25), az nagyon érdekes volt. 3 sörig szépen javultak a köridők, valószínűleg a kockázatvállalás növekedése miatt, de még nem voltunk annyira részegek, hogy ne adja ki. Aztán a harmadik sör után átkattant valami, és onnantól estünk-keltünk (bár néha később is voltak jó pillanatok, a világrekord-közeli körök 5 sör és 3 feles után születtek, de az csak a szerencsén múlott, már alig láttam).
-
Moleman
addikt
válasz mephi666 #35985 üzenetére
Ezt az ismeretségi köröm nagyon csúnyán cáfolja, rosszak a nők multitaskingban. Én, mikor home office-ban vagyok, egyszerre dolgozok (elég monoton meló), tévét nézek, másik laptopon Facebook chat, és van, hogy még élőben is beszélek valakivel a szobában. A nőismerőseim általában 1 dolgot csinálnak, azt is rosszul. Autóvezetést főleg rosszul.
-
Moleman
addikt
válasz Gépötty #35990 üzenetére
Mikor 3 hülye találkozik...
Pedig akár jó közlekedőtársak is lehetnének a biciklisek, gyorsabban kilőttek, mint az autó, ha jól helyezkednek, nem tartanak fel senkit. Az autós meg ott rontotta el, hogy már hamarabb ledudálta őket, minthogy útban voltak, örülhet, hogy nem szedték ki a kocsiból. -
Moleman
addikt
válasz #64791808 #35992 üzenetére
Amennyire önérzetesek, kinézném belőlük.
Én nem nagyon szoktam dudálni, van 16 ezer lumen a kocsi orrán, elég hatékony véleményközlő eszköz, és nem kell hangoskodni. Kivéve ha az autóm testi épségét veszélyeztetik, pl rámhúzzák a kormányt. Ha valaki ki akarna szedni, valószínűleg ok nélkül lenne, és nyilván nem hagynám magam. Közvetlen támadás esetén pedig már megáll az "ijedtségből túlreagálás". -
Moleman
addikt
Így, hogy az úriemberrel is megismerkedhettünk, vidáman kárörvendek én is, de ha normális lett volna, sajnálnám. Én nem mertem volna bevállalni, de szimpatikus a megmozdulás, teljesen biztonságos volt, senkinek nem volt útban, és csökkentette a torlódást.
Nyilván veszélyesebb üzem az autózás, de azzal vonnék párhuzamot, hogy valaki leül a villamoson, hiába nem terhes és nem öreg - azért, hogy más is fel tudjon szállni. A sok hülye meg csúnyán néz rá, generálják a tömeget, miközben minden szék üres. A 24-es villamoson különösen veszélyesnek találom a mesterséges tömeget, a törzsközönség "mesterségét" figyelembe véve. Az irodista birkák meg önkéntelenül asszisztálnak hozzá, félmilliós laptopokkal a táskáikban. -
Moleman
addikt
válasz negroo #36011 üzenetére
Ebben igazad van. Nem jut el az agyáig, egyrészt hogy elkaphatják, másrészt hogy bármilyen fémszilánkok lehetnek a sínen, amitől defektje lehet - én ezért nem megyek rá. Hiába nem volt ez veszélyes, máskor is lehet hülye.
Különben is, hétfő délben nem lehet akkora forgalom, hogy ez indokolt legyen. Én a délutáni csúcsban járok erre néha, még akkor is haladós. -
Moleman
addikt
Én is ezt venném alapul. A kanyarodási szabály akkor szokott aktuális lenni, ha egymással szemben érkeznek az autósok, ott pedig a jobbra kanyarodó sosincs útban az egyenesen jövőnek.
(#36039) razzorr
Egyetértek, egy időben én is sokat bicikliztem a belvárosban, és nem egyszer volt biztonságosabb a járda és a zebra, mint az út. Persze vigyáztam a gyalogosokra, lassan mentem. Hülyeségnek tartom, hogy le kellene szállni, ha akarok, tudok öttel tekerni, ha meg leszállok, kétszer annyi helyet foglalok.
Egyszer viszont csináltam én is hülyeséget, kb 6 éve az Ajtósi aluljáróból jöttem ki 30-cal, éjszaka. Jobbról jött egy Astra, betéptem az első féket és 1.5 méteren belül megálltam, persze a vázzal összegabalyodva, a földön, de még a zebra előtt. Az Astrás is ügyes volt, megállt a zebra előtt, akkor sem ütött volna el, ha nem tudok megállni. Nyilván én kértem bocsánatot, kedves volt, megállt megkérdezni, hogy mennyire törtem össze magam. Olcsón megúsztam, megérte az eset, azóta sokkal jobban figyelek az elsőbbségi helyzetekre, autóval is. -
Moleman
addikt
-
Moleman
addikt
válasz Gépötty #36083 üzenetére
Ez az orosz válogatás tényleg durva, sok hülye ember sok ártatlannak okozott brutális kárt.
A Camry-t illetően a Tajgetosz-elméletet erősítem, ők legalább csak magukban tettek kárt, a tehervonat meg legalább nem annyira nehezen pótolható, mint egy kisember magántulajdona. Ennyire hülye nem lehet véletlenül az ember, biztos vagyok benne, hogy ő alapjáraton hülye volt. Aki meg beült mellé, ismerte, tudnia kellett róla, hogy hülye. Ez ugyanaz, mint amit az ittas vezetésnél megbeszéltünk, utasként sem szabad kockázatot vállalni.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Bati0501 #36117 üzenetére
A második esetben szerintem abszolút indokolt volt a fegyelmezés. Zöld jelzés alatt kuplungfeldobással szándékosan ijesztgetni a járókelőket a zebra közepén... Én lerúgtam volna a lökhárítóját, nem csak Oroszországban, itthon is. Az más kérdés, hogy nem maradtam volna kint az út közepén, mikor nekik van zöld.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Bati0501 #36126 üzenetére
Keménykedni lehet, de ne a konzervdobozon belülről. Ahogy mondod, szálljon ki, és tessékelje le az útról, én is azt tettem volna (simán kerülhet bárki ilyen szituációba, akkor is ha szabályosan közlekedik, sokaknak fogalmuk nincs a kreszről).
(#36125) Lauda
Pontosan, többet ér egy körülnézés, mint egy zöld lámpa. A helyismeret meg még többet, ha tudod, mikor kit enged a lámpa, hova kell figyelni. 7 éve minden nap kétszer át kell mennem egy olyan kereszteződésen a villamosmegállóba menet, aminek 3 oldalán van zebra, csak pont ott nem, ahol nekem kéne, 2 percem meg nincs alkalmanként, hogy körbesasszézzak a zöldökön. Sose volt belőle semmi konfliktus, nem voltam útban senkinek. Mindig akad szünet az autók között, sétáltam már át biztonságosan a hatsávos Váci úton is a Westend előtt, csúcsforgalomban.
Az más kérdés, hogy a jelenlegi munkahelyemen kicsit túl komolyan veszik a biztonságot, ha meglátnak, hogy nem a zebrán mész át, vagy a piroson mész át, már vár is a megrovás emailben, így ott meg kell erőszakolnom magam.(#36128) Sotho
Egy olajipari vállalat. A kitermelésben alkalmazott (teljesen érthető) biztonsági előírásokat globálisan alkalmazzák, így irodai környezetben is.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz razzorr #36146 üzenetére
Lehet, hogy csak egy kis izgalmat keres a helyváltoztatásban. A család (vagy mások) veszélyeztetését én is elítélem, de lehet, hogy csak azért nyomja neki, mert különben halálra unná magát az egyterűjében. Nekem is csak egy családi autóm van, mégis jólesik néha 80-nál visszarakni kettesbe és 7000-ig kiforgatni, vagy tapadáshatáron kanyarogni a Pilisben, egyedül. Így 5.2-5.6 helyett 5.8-6.6-ot eszik, de nem sajnálom tőle. Pedig se család, se kapuzárás, csak valahol ki kell élnem a hiányérzetem, hogy 200SX vagy MX-5 helyett Almerát vettem első autónak.
-
Moleman
addikt
válasz philoxenia #36178 üzenetére
Ez nálam pont az ellenkezőjét váltja ki. A nő nem akart semmit, sem igazságot tenni, sem megtorolni, mégis gyilkossági váddal jár a bíróságra. Ennyi erővel inkább legyen jogos a vád, és kielégült az igazságérzet.
(#36186) biga
Én vagyok az élő példád.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Bati0501 #36207 üzenetére
Szerintem is egyértelmű, úgy tűnik, a négy karikával automatikusan jön a pofátlan tolakodási kényszer is. (No offense az audis fórumtársaknak.)
(#36206) Gépötty
Durva, hogy sokan milyen lassan reagálnak, csak 1-2 van, aki az érintkezés után azonnal fékez vagy visszahúzza. A legtöbb csak várja, hogy elmúljon a fura zaj.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Gépötty #36244 üzenetére
Gyá he, a 2-es nagyon durva. (Ha a vétlen fél nem terepjáróban ül, valószínű nem éli túl ilyen tempónál.)
A 4-es Tajgetosz, a baltás embereket meg egyszerűen nem értem. Még konfliktus sincs, de már hozza a falbontó kalapácsot meg a baltát. Egyszer majd csodálkozik, ha véletlenül kap egy golyót.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
Ezmiez? 30-cal tötymörög, 150 méter követési távolságot hagy csúcsforgalomban, majd belekap a sávomba (tükör dísznek van), és padlógázzal átmegy a már 2 másodperce piroson.
-
Moleman
addikt
válasz vgyuri #36270 üzenetére
Nem, rendesen van a lámpa, pirosra vált, és kiegészítő lámpa van az egyenesen haladóknak.
(#36269) Möhe
A zöldemet nem sajnálom, én voltam szerencsétlen, hogy korábban sávot váltottam, különben a Transit előtt lehettem volna (már a lámpánál állva megbántam). Csak azt nem értem én sem, hogy miért jó feltartani egy 300 méteres kocsisort, hogy utána hirtelen ilyen sietőssé váljon. -
Moleman
addikt
-
Moleman
addikt
válasz AMD Power #36277 üzenetére
Én kétszer béreltem, egyszer egy 1.3-as Sedant 1 napra, majd egy ezres ötajtóst 3 napra. Az 1.3-as borzasztó hosszú váltóját nagyon szerettem, 5.6-ot evett vegyesben, ami nem rossz. Az ezres furább volt, nem szerettem a vibrációt, a hangját, nem ment sehova. Ha haladni akartam, 4000 fölött kellett váltanom, de így a Pilisben is versenyképes volt, folyamatosan utolértem más autókat. A benzinkúton jött a nagy pirospont, ennyire dinamikus vezetés után is csak 4.8-at evett. Ennek ellenére mindenkinek az 1.3-ast ajánlom, aki olcsón akar helyet változtatni. (Amúgy 151 autót vezettem már, újakat és használtakat is, van összehasonlítási alapom. Mégis távol állnak a lista aljától a Swiftek, vezettem olyan millió fölötti autókat is, amik rosszabbak voltak.)
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Gépötty #36289 üzenetére
Kár értük. Egy véletlen tükörletörés megtorlásaképp már a lökdösődés sem indokolt szerintem, főleg őket ismerve. Minden agresszióra teljesen békésen reagáltak mindig is. Nem csodálkoznék, hogy ha ebből tanulva bézbózütőkkel vagy mással felszerelkezve folytatnák a munkát. A sok öntörvényű újgazdag ellen ez a legkevesebb, amit tenni kell.
Sajnos itthon kivitelezhetetlen lenne egy ilyen megmozdulás, nem 1 év után, hanem az első alkalommal jönne a kiccsalád, és apróra vágná az igazságtevőket. Az életben maradókat pedig a rendőrség nem hagyná élni, mondván zaklatták szegény hátrányos helyzetűeket. -
Moleman
addikt
válasz Elemental #36294 üzenetére
Ugyanez érvényes az öntörvényű szabályszegőkre is, nehogy már azt higgyék, hogy büntetlenül lehet bármit. Nekem szimpatikus, hogy valaki fellép ellenük, még a saját testi épsége árán is. Nekem van jobb dolgom, de ha nem lenne és 30-40 kilóval nagyobb lennék, szívesen lennék ilyen aktivista.
(#36298) mephi666
Ez tetszik. Én az erkélyről tojással szoktam dobálni azokat, akik megállnak alattam éjszaka bömbölő zenével.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Gépötty #36299 üzenetére
Ezen sokszor gondolkoztam. Szívesen lennék önkéntes rendőr, mondjuk Amerikában. Itthon viszont a rendőrség nem a keményen dolgozó kisembert, hanem az aktuális politikai hatalmat szolgálja és védi, és a magyar politikai elit egyik képviselőjét sem kívánom szolgálni, ezért ez az opció kiesik. És akkor még nem is beszéltünk arról, hogy közrendőrnek általában a mindenhonnan kihullottak mennek, a nagykutyákat pedig a már említett politikai elit válogatja ki.
Pedig sok területen hasznomat vehetnék, pl közúti ellenőrzés keretében 99% pontossággal megmondanám 100 méterről, hogy gyári-e a xenon.
A polgárőrség is nevetséges, még gázpisztolyt sem viselhetnek, sosem fogják őket komolyan venni.Abban viszont teljes mértékben igazad van, hogy a magánakcióknak hosszú távon nem lehet jó vége (a legtöbb esetben rövid távon sem).
-
Moleman
addikt
válasz mephi666 #36346 üzenetére
Nekem teljesen jók a tapasztalataim ilyen téren, pedig Pesten közlekedek, sokszor a taxisparadicsom gyorsforgalmin. Ha van hely, és kényelmesen el tudom engedni, segítek a sietőknek, meg szokták köszönni. Vissza viszont sokkal kevesebbszer kapom, aki indokolatlanul feltartja a forgalmat, annak legtöbbször fogalma sincs róla. Még azután se, hogy meglóbáltam a középső ujjam.
-
Moleman
addikt
válasz Avicularia #36381 üzenetére
Meg tudom érteni a reakciód.
Engem 6 éve akartak késsel kirabolni, egy tömeg közepén, természetesen mindenki másfelé nézett hirtelen. Semmi nem volt nálam, amivel megvédhettem volna magam (fizikai erőm most sincs sok, akkor még annyi se volt), így rá se néztem a gyökérre, csak vártam, hogy mikor érzem az oldalamban a pengét. Végül nem történt semmi, de azóta is bánom, hogy nem tudtam semmit tenni ellene. Ha újra fenyegetve érezném magam, ennek, és sok más esetnek a haragját is ráborítanám az illetőre. Lehetséges, hogy én nem állnék meg az orrtörésnél.
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen