- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
Sok volt a falu, ahol tisztelem a max 70-et, de azért nyomtam, ahol tudtam, picit ment is feljebb a fogyi. És ezúton is szeretnék köszönetet mondani a Csákvár-Oroszlány szakaszon szembejövő autóstársnak, hogy villantott és nem szálltam bele 2 kanyarral később 150 felett a 70-es táblánál strázsáló traffiba.
Az autó pedig tényleg imádja a nyújtott íveket, 150-180 környéke is bőven belefért a jól belátható enyhébb kanyarokban. Amit viszont nem szeret, az a szar út, volt egy meleg helyzet, ahol durván bele kellett fékeznem a kanyarba, mert fel volt gyűrődve az út, ez téli gumival 120-nál nem rajtam múlt, az biztos, hanem a technikán, hogy ott maradt az íven...A 710-es számú, Fűzfőt és Akarattyát elkerülő út pedig Mintha versenypálya lenne, tükörsima, nagyrészt egyenes, adta magát a 200+. Oda biztosan vissza kell még mennem. Priceless, ahogy átnézel a Passatos arcára, amikor kielőzöd 150-nél és elnyúlsz tőle
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride