- Prohardver app (nem hivatalos)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #101034 üzenetére
nem arra való
Egyik utcai autó sem igazán
egy pályabelépőt már nem érne meg
Ahogy vesszük, szerintem megtanulni vezetni meg megismerni a saját meg az autód korlátait nagyon is megéri (biztonság szempontjából, nem racsing miatt). Egy vezetéstechnikai tréning drágább mint 1 óra az euroringen, és ez is van szerintem legalább annyira hasznos, ha nem hasznosabb. Senki se tart pisztolyt az ember fejéhez, hogy minden körben nyelezze és szanaszét gyilkolja az autóját ... ha csak kimész kipróbálgatni pár dolgot, már megérte. Szerintem.
[ Szerkesztve ]