- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Android szakmai topik
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
válasz !Overdose! #104345 üzenetére
Hú ezért hú
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
gzbotii
veterán
'08-as 1.4 TDCI mk6 Fiestarol mi a velemenyetek?
Sok a nyug vele? Kerult egy kilatasba..gondolkodom.
65% varos 45% orszaguti az arany, jelenleg a Corsammal.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Értem. Köszönöm az infokat.
Csak magátol a TDCI-tol tartottam egy kicsit...fókában állítólag problémás a régebbi[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
Morris
veterán
Vótmá'? jaj
-
footy
addikt
Ez azert kellemes meglepetes, oszinten szolva en sem biztam ezekben a pici loketu, felhuzott turbosokban, de mindenhol jokat irnak rola. Az is pozitiv, hogy lancos a vezerles es a lanc olajban fut, igy csendesebb es hosszabb az elettartama. Viszont furcsa, hogy a fotengely nincs kiegyensulyozva, hanem a lendkerek vegzi a csillapitast. A cikkbol nem derul ki, de akkor gondolom ez kettomegu lesz.
-
gzbotii
veterán
válasz szőröscica #104363 üzenetére
Es szerintetek egy ilyen, jo allapotu Mk6 Fiesta, 2008as, 1.4 TDCI, feher, 3 ajtos, egyszer koccantott (kapota, elso spoiler es lampatest most lett cserelve) mennyit er?
Havertol vennem at. Realis ar erdekelne (nem a nepper iranyar es Bandi bacsitol olcsositott egyszeri tetel)[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
parandroid
nagyúr
Vályinak már megint totál elgurult a gyógyszere. hihetetlen, hogy autós újságíró hogy szakadhat így el a hétköznapok rögvalójától. Ez lehet a mellékhatása annak, hogy sosem kell saját autóban gondolkoznia, mert mindig a segge alá tolnak egy tesztautót, a saját romhalmazait meg elreszelgetheti a garázsban naphosszat, miközben azon mereng, hogy a mai autók mekkora szarok, és lassan már nem is benzinnel mennek.
A világ legsikeresebb prémiumgyártója bejelent végre egy normális családi egyterűt, erre a magyar 'szaksajtó' nekiáll hisztizni. Oké, az tényleg lehet szubjektív, hogy mennyire tetszik (nekem nagyon), de azon nyafogni, hogy elöl hajt, meg takarékos, meg gyerekeket kell beletenni, meg nagy a csomagtartó. Hétüléses prémium kompakt egyterű meg valóban nemigen volt eddig, a prémium fíling a középkategóriára épülő minivanek vadászterülete volt, ami az EU-ban Sharan-Alhambra-Galaxy hegemóniát jelentett.
Másrészt nyugaton igenis reális alternatíva lesz ez, ahol az anyukák, meg a nem autós újságíró apukák eddig azért utálták az ötöst, mert nehéz hátul ki-beszállni, mélyen van a vezetőülés, ezért nehéz kilátni, illetve télen hiába van rajta téligumi, még úgy is állandóan csúszkál, hogy folyamatosan villog az elektronika beavatkozásáról a tájékoztató a műszerfalon. Ha meg még kicsit lejjebbről is indul árban, mint az ötös (ami azért elképzelhető), akkor pláne megvan minden a sikerhez.
Nem baj, a magyar autós szakma meg hajtsa csak a németországból behordott lepukkant E46-okat, mert abban még van anyag.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz parandroid #104372 üzenetére
A Vályi most tényleg hülyeséget ír, nem tud elvonatkoztatni attól, hogy a mai világban egy globális gyártó már nem maradhat meg 1-2 (esetünkben jóval több) szegmensben, annyit kell tudni lefedni, amennyit csak lehet, hiszen ebből van a profit. Lehet vitatkozni az X6 szépségén meg szükségességén, de amíg van rá kereslet, addig gyártani kell, mert bevétel. A bemutatott 2-es is ez, családi kocsi a "hátrányos" hátsókerék nélkül, gazdag Anyu tökéletes játéka, akiknek eddig derogált francia-japán-akármilyen "sz@rt" venni (bocsánat).
Én is azért vennék hátsókeresek erős limuzint, mert hibbant vagyok, a civic sok szempontból városiasabb kocsi, de ha mindenki reális lenne, kb. 2 autógyár lenne a világon.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
TaaT
veterán
válasz parandroid #104372 üzenetére
Ennek az egésznek az az alapja hogy a bmw pár éve még azt hangoztatta hogy égő az elsőkerék hajtás.
Give them hell Ukraine!
-
DeFranco
nagyúr
Én csak azt szeretném kérdezni hogy ezt miért kellett kitenni? Nem volt meg a napi flekk?
"Há hajó akkó jó, há jó mekke nézni 'szt hajó akkó meg kee venni. Ennyi."
- Becsületesszomszédpistabá -
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #104381 üzenetére
Nagyjából ami értelmes kérdés meg válasz volt az már mind elhangzott, egy ideje ugyanolyan kérdések jönnek be ... ebben az esetben két verzió van (mindkettővel élnek), vagy kopipészttel leírják ugyanazt, amit az előző 10 ugyanolyan kérdésnél,vagy egy ilyen nyúlfarknyi ha jó meg kell venni válasz van. Nyilván mást nem lehet írni .. a megoldás meg vagy az lenne, hogy megszüntetik a nepperűző rovatot, mert már minden elhangzott az évek alatt ami elhangozhatott, vagy a fenti két verzióval élnek, mert kell a tartalom.
[ Szerkesztve ]
-
Agostino
addikt
amikor én kérdeztem tőlük kifejezetten fajtaspecifikus, szakértelmet igénylő kérdést azt nem rakták be. egy darabig nézegettem őket, de amikor huszadjára is egy kaptafára való kérdések kerültek megválaszolásra, feladatam. megoldottam máshogy. egyébként ahogy nézegettem becsületesnepper hirdetéseit nem nagyon pörögnek a járgányok, ugyan azok állnak nála egy ideje.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
DeFranco
nagyúr
Igen, igazad van, de ez amit leírt konkrétan fasság.
Persze, csopvez személyi használatú garázsban tartott szervizelt autója jó lehet elvileg*, de ha kulcsos volt, vagy kiszállóautó, akkor hiába szervizelik* azt hidegen is ott rúgták ahol érték, van még neki 5 év betegágya aztán valaki úgy is bedobja bontóba miután ráköltötte még egy kocsi árát.
Baromi kétesélyes a játék. Felhívta erre a figyelmet? Nem. Nyilván miért nem? A saját érdekében nem. Ő is árul cégest, nem is egyet, nem is kettőt, nyilván nem fogja leszarozni még feltételesen sem. Ennyire becsületesnepper.
*a gyári szervizperiódusok viszont kínosan be lettek tartva, az hót zicher, pedig már a c corsánál kezdték a 30k-s olajcserét meg társait 2004-ben, azt meg megint csak testközelből tudom, hogy hogy szervizelik a cégautókat, főleg az opelnél. kb. sehogy, a számlán szereplő munkatartalom felét nem végzik el.
ezt inkább le se írta volna, mert inkább félrevezető mint jó tanács.
-
nagyúr
Na elvoltunk megnézetni a bömbit.
Hát a színe az ütött, nagyon tetszett mindenkinek, és ennyi...
Elöl sérült volt, tudtuk, meg is lett csinálva, csak úgy, hogy telibefújták a doblemezt, és az ott lévő alvázszámot is... Gyanús. Vadiúj fékkábel, de egy kábeltartó hiányzik. Első fékek okésak, hátsók 40-50k-sak.
És a vicc: Hátul bal oldali felfüggesztés felfogató-tartó pontja kék színű, jobb oldali fekete!! ??? Mi, hogy?? Fekete? Másik autóból lett odatéve? Lehet... Bázmeg... Nemkell...
Kicsit dühös vagyok, mert a kocsi külsőleg aztazúristenit, alul meg tüzetesen megnézve mivanittvazze.
Mintha 2 autóból lenne összerakva, vagy nemtudom.Keresünk tovább
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #104385 üzenetére
Ennyire becsületesnepper.
Nem, csak ennyire nagy a híre meg ennyire ő van a reflektor fényben, hogy mindenki őt fikázza ... ezért is írta már ki, hogy nem orákulum, mindenki kezelje helyén amit ír, ő se mindentudó.
Jó autókat árul, tanácsokból se szokott rosszakat adni, mit vársz még .. ha ír egy kicsit is faszságot vagy olyat ami nem kikezdhetetlen, mindenki nekiesik hogy hátdehátde. A tanácsok nagy része általában hasznos, meg van benne infó, néha becsúszik 1-1 ilyen is, valóban nem egy sikerdíjas nepperűző bejegyzés.ezt inkább le se írta volna, mert inkább félrevezető mint jó tanács.
Nem vagyok benne biztos, hogy mindet ő írja, kell a tartalom, valami semmitmondó cuccot akkor is kitesznek szerintem, ha a kopasz nem is ér rá
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Mint olvasó nem kell érdekeljen, hogy ő írja vagy nem ő írja. Az ő neve alatt és az ő aláírásával megy ki.
Az egész nem zavarna ha egy autómánia szintű oldalról beszélnénk, de elvileg ez a totalcar, ami az elfogulatlan, szakértő, megbízható, sőt odamondogatós nimbuszából próbál meg megélni. Ezzel kapcsolatban viszont egyre többekben merülnek fel kételyek, így hát természetes, hogy minden ilyen esetre nagyobb fény vetül.
Jó autókat árul, tanácsokból se szokott rosszakat adni, mit vársz még ..
Ha nem tud értelmeset írni ne írjon. Vagy írjon, mit bánom én, csak akkor el lesz könyvelve kutyának ő is.
Persze értem, hogy megengedő vagy, persze ő sem orákulum, de neki pont az lenne a szerepe, hogy az ilyen lózungokat irtsa a közgondolkodásból. Cégesautóbiztosszervizelve meg hajóveddmeg ezek kb. ugyanaz a kategória mint a 3F meg a drágadesohanemromlójappán.
Így hát nem tetszik ha ilyet ír, és így hát mint olvasó megírom, hogy ez nekem nem tetszik. Megtehetem mert médiában szakért és megtehetem mert belőlem szeretne megélni (pontosabban abból a hitből amit bele kellene fektessek mert ő a becsületesnepper)
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #104388 üzenetére
Persze hát ez ilyen, ha nyilvánosan a neved alatt fut valami, akár a véleményed akár tanácsod akár bármi más, akkor mindig kapni fogod az ívet, mindenkinek nem lehet mindig megfelelni.
Igen igazad van egyébként persze.de elvileg ez a totalcar
És emiatt ott is túl nagyok az elvárásások szerintem velük szemben Pont mivel ilyen autómánia meg hasonló színvonalú dolgok a konkurencia, lehet bántani őket de messze itt jelenik meg a legszínvonalasabb tartalom, ráadásul fel is vállalják sokszor a véleményüket amivel én pl. szimpatizálok. Na persze ez általában jól megosztja a népet, meg hogy biztos a klikkszám miatt direkt így csinálják blabla ... lehet vezess.hu-t is olvasni, az aztán színvonalas
[ Szerkesztve ]
-
Agostino
addikt
inkább ropjátok ti is! : ))))
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
8th
addikt
válasz DeFranco #104388 üzenetére
"de elvileg ez a totalcar, ami az elfogulatlan, szakértő, megbízható"
Az ám elfogulatlan... Emlékszel még a fuser vagy mi a tököm néven futó fackalapra aki úgy döntött éjszaka ellop egy buszt és tök részegen hazakocsikázik vele? Na az tök nagy poén és mekkora jófej a csávó. A Winkler álnéven létező főszerkesztő "úr" személyes közbenjárására még nagymenő ügyvédet is szereztek neki haveri alapon stb. Aztán ott volt valami ismeretlen ralis fac aki a haverjaival lezárt egy útszakaszt mert kitalálta, hogy ott fog edzeni de pont akkor jött arra valami főmufti és sikerült is nekihajtani az autójának. Na az ásson egy göndröt feküdjön bele és menten lője főbe magát biztos ami biztos alapon mert hát mégis mit képzel a közveszélyes állatja? Érted. Az egyik mekkora poén a másik micsoda közveszélyes barom, holott mindkettő ugyanakkora fac. Ennyit az elfogulatlan újságírásról.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
#16514048
törölt tag
-
7betai
csendes tag
sziasztok!
"új" használtautó vásárlásra kell sarkalnom magam, megtetszettek a mondeok a viszonylag jónak tűnő ár/érték arány miatt, a sedán focusok is jónak tűnnének csak alig van belőlük eladó ha van tippetek más típusra szívesen venném szedán-ferdehátú lépcsőshátú kivitelben, és dizelt.
Holnap megyek megnézni pár autót, de nem tudom, hogy megéri-e a kevesebbet futottra többet álldozni? vagy pedig megvenni az olcsóbbak közül egyet és arra esetleg költeni, és ugye az sincs kizárva hogy a drágábbra majd nem kell költeni, pl ezek közül melyik lenne az okosabb döntés ( persze amit a hirdetés alapján el lehet dönteni)
-
Kornel
veterán
válasz 7betai #104395 üzenetére
1.8 tdci egy betegágy.
mennyit mész egy évben, kell a dízel?
a 2.0 benzines egy megbízható kiforrott technika, örök élet+1 nap.
amennyiben kell a dízel, szerintem csak a 2.0 tdci, de azt nagyon nézd meg, mert sok a céges, csillió km-t futott példány, én ültem nem egybe, azért ezeket általában nem kímélikjavaslom, hogy regisztrálj a mondeo.hu-ra, és ott sok tanácsot kapsz, illetve esetleg valaki el is megy veled átnézni a kiszemelt autót, vagy esetleg kifoghatsz egy klubtag becsben tartott eladó példányát akár...
ja és ez az árkategória szerintem a legalja az mk4-ből, mondanám azt, hogy vedd meg az olcsóbbakat, és majd rendbe teszed, de itt bizony repkedhetnek a százezrek, ha kifogsz egy lepukkant példányt.
-
7betai
csendes tag
válasz Kornel #104399 üzenetére
jelenleg is dízel van, szeretem a nyomatékosságukat, és inkább városon kívül közlekedem
6 évesnél nem igazán telik többre, amiknek kb 2,5-7m körül van a csúcsa, és igazából többet nem is vagyok hajlandó autóra költeni jelenleg. Pedig ahogy látom 1,8asból több a hírdetés, de akkor próbálok a 2.0-re focuszálni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen