- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Kiderült, mi található a CMF Phone 1 hátlapján
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
Kiderült, mi található a CMF Phone 1 hátlapján
ma Nem a kiegészítők csatlakoztatófelületére gondolunk, hanem a másik rejtélyes elemre a jobb sarokban.
-
Computex 2024: évente hozna új Instinct gyorsítót az AMD
ph A vállalat a Radeon Pro W7900-at is frissítette, de itt sok változásra nem kell számítani.
-
Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Dragon Age: Veilguard
gp A legutóbbi trailer után nem sokkal a készítők egy hosszabb videóban mutatták meg, hogy fest majd a sorozat következő része.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
drosan
tag
válasz Mágus2 #130551 üzenetére
Vezetési élményben Akinek ez másodlagos, vagy egyáltalán nem fontos az valóban ne vegyen 1-est, mert ennyiért vannak sokkal praktikusabb és jobb anyagokból készült autók is, ezt nem vitatom.
footy: azért belő és belső között is van különbség, egy bőr sportbelsős, valódi fa vagy alu dekorléces belső igenis minőségi, az megint más kérdé, hogy nálunk a 116i alap felszereltéggel a "divat", rusnya szürke műanyaggal.
aero.: nálam 160ezernél még nem...főleg hogy bőr bevonatú a váltógomb...
[ Szerkesztve ]
-
válasz footy #130552 üzenetére
Vezettem első gen 1-est, 170 ezernél a váltógomb 3/4 részéről hiányzott a festék, alatta fehér műanyag. Nem kapargatós festékréteg, homogén felület. A kormányon a gombok körül viszont festékréteg van, az is szépen kopik. Hátul annyi hely van benne, mint egy régi Swiftben. Vezetni jó, de ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Mágus2 #130551 üzenetére
de sokkal gagyibb anyagokból van a bele, mint egy A3 Audinak.
Kérdés hogy milyen évjárat ... szvsz a BMW mindig is minimalista volt a letisztult formával, az anyaghasználatról csak annyit hogy a régebbi A3 -s (Golf 5 kategóriás) gumírozott műanyagokról ami úgy vedlik mint a kígyóbőr mindent el lehet mondani csak azt nem hogy minőségibb mint a bimmer !
Az újabb A3 -al már nincs gond, ott ezekre már nagyon odafigyeltek !
1 -s bimmerben is kopnak a műanyagok ez tény, de egy A3 -ban ez sokkal csúnyább látvány főleg mikor ilyen 1-2 cm -s hosszúságban vannak róla letépve ez a gumírozott valami, ami nagyon csúnyán néz ki !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
drosan
tag
Ha minden igaz most az első szériárol beszélünk, amit 2004-ben mutattak be, vagyis 12 éve! A következő generációnál a BMW is nagyot lépett előre a felhasznált anyagok minőségében...szerintem nem olyan hatalmas a különbség mint az itt sokan leírják, de én ebbe nem is akarok belemakogni, nyilván Mágus2-nek több tapasztalata van a VAG-okkal mint nekem
[ Szerkesztve ]
-
-
w333
félisten
válasz drosan #130556 üzenetére
Én sem akarok vitatkozni, semmi értelme nincs ... de annyi biztos hogy saját tapasztalatom alapján én sokkal több A3 belsőtér kopást láttam (kígyóbőr vedlő műanyag) mint az 1- s bimmernek, csak annyit mondok míg egy ilyen évjáratú bimmernél a műanyag megkopik addig egy ugyan ilyen idős A3 -nál a műanyag felhólyagosodik és lemállik róla a műanyag pl. fényszóró kapcsoló, ablakemelők, klímakapcsolók, kormány stb.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
pocokxx
Közösségépítő
Az a baj ezzel, hogy az Sharan/Alhambra/Galaxy trióból olyan már nem fér bele a keretbe. Első körben ezek közül szeretnék. Vagy tényleg akkora hátrány ez? Olvastam olyan véleményt is, hogy kifejezetten hátránynak tekinti a tolóajtót, mert, ha télen befagy, kb lehetetlen kinyitni, illetve az elektronikus vezérlés is megviccelheti az embert.
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
veterán
válasz pocokxx #130559 üzenetére
szerintem:
lehet, hogy befagy/lehet, hogy megviccel az elektronika vs. a gyereket biztosan be kell tenni az ülésbe szűk helyen is. szóval ha ez szempont, akkor inkább még egy picit spórolnék rá, de rendkívül megkönnyítheti a mindennapjaitokat."a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz bandus #130560 üzenetére
Hát ott már nem csak kicsit kell hozzátenni... Az a baj, hogy pl Sharanból 2010-nél fiatalabbat kellene keresni, ami alsó hangon is 1-1,5 milliós különbség. Tehát, ha tolóajtó, akkor EV2. Valahogy mégis szívesebben veszek vw konszern autót. Egyébként Sharanból nem nagyon látni mást csak 1.9 PD motorral szereltet. Arról vélemény? Vagy inkább egy Galaxy sima TDI-vel?
(#130561) w333
[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
rbalint88
addikt
válasz pocokxx #130562 üzenetére
szerintem az EV2-vel jobban járnál, modernebb konstrukció, részben teherautó alapokkal, amik azért a mechanikai tartósságot előrevetítik. emellett tolóajtós és nem egy 20 éves konstrukció taknyolgatása, hanem frissebb fejlesztés. a VAG/ford trióval szemben még előnye a tolóajtó, a jobb ár-érték arány és hogy kevésbé lopják alkatrésznek. hosszú távon szerintem jobban járnál egy EV2 alváltozattal, legyen az soküléses Scudo vagy bármelyik személyverzió.
-
footy
addikt
válasz drosan #130553 üzenetére
En 2. gen-ben ultem, ha az 1 gen meg ettol lejjebb van az tenyleg szegyen. A vezetesi elmenyrol nem tudok nyilatkozni, mert utas voltam, de arrol elhiszem hogy jo, mert a BMW-knel ezzel soha nem szokott gond lenni. Viszont a beszallas az nagyon gaz, vagy a tetoben vagy a valahol kapaszkodni kell. Az ajtonyilas sem tul szeles, a kerekjarati iv pedig nagyon belog, igy olyan mintha egy lyukba kellene belepni.
Az ules elol-hatul gagyi (semmi formazas, stb), olyan mintha valami iskolapadba ulnel be.
Nem tudom a kollega autoja milyen felszereltsegu volt, biztosan nem individual meg ilyenek,de a BMW extrapolitikaja ettol fugetlenul egy vicc, egy normalis ules ne legyen mar felaras egy premium autonal. -
-
pocokxx
Közösségépítő
-
-
rbalint88
addikt
válasz pocokxx #130580 üzenetére
s-max leginkább alacsonyabb, ötülésessel van tapasztalatom csak, de ott akkora a csomagtér, hogy nem érek be a végébe, pedig nem vagyok kicsi (186cm). mellé meg 5 ülésen van qvasok hely. meg kell nézni, kipróbálni egyet. a fő különbség a hangolásban van, a galaxy komfortosabb, amolyan átlagbusz, az s-maxnak megdöbbentően jó futóműve van kanyargáshoz is.
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz rbalint88 #130583 üzenetére
Hát lehet nyelek egy nagyot és maradunk az EV2-nél. Sok lesz ez nekünk, hitellel lehet menne, de inkább másra pakolgatjuk félre azt a pénzt.
A 807, C8, Ulysse és Phedra, ha jól tudom ugyanazt a motor triót kapta. (?) 3.0, 2.2 motor is jó vagy inkább 2.0 dieselt keressünk?"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
pocokxx
Közösségépítő
És mi a helyzet a Mazda MPV vel? [link]
A TotalCaron nagyon dicsérik.
Ilyen autóból úgy röhögsz a Sharanon meg a Zafirán, hogy a könnyed kicsordul.[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
nesa
veterán
De ha Igy nezed ?
igy mar gondolom ismeros
Egyebkent a szemelyautokbol is rengeteg van plane EV1 bol, naprol napra egyre tobb, sajnos ezeket a magyar ujonnan nemigen engedhette meg maganak amikor PL egy lancia zeta vagy evasion alapara 97 be 8millio felett volt.
-
nesa
veterán
Anno mikor az EV1 et vettem neztem ilyet is, pécsen volt megfelelo arban 2db mind2 szarra volt rohadva kivulrol szep volt de a padlolemez meg ami ott volt az valalhatatlan volt, egyebkent en is keresek egyterut kell meg 1 paripa de valami nagyobbat akarok az evasion kezd nagyon kicsi lenni ha tobb a cumo, hetkoznapokba jo de nyaralashoz mar kicsi a 800 literes csomagtarto, meg ha rakok vedohalot akkor kb 1600 liter de jobb lenne alapbol olyan aminek a kalaptartoig minimum 1200-1400liter a csomitarto.
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
Hello
700-800k környékén mi javasolt?
Skoda Fabia 1.4 -es motorral?
Vagy G astra? Vagy az rohadós, olajevős?Évi 10ezer km, városi használatra kellene.
Elektromos ablak, Központi zár, Klíma kellene. -
AMD Power
titán
válasz máyköl #130595 üzenetére
G már nem rohadnak. Feltéve ha nem volt sérült stb....
Az olajevés pedig kicsit túl van misztifikálva. Elég sok G tulajt ismerek akinek teljesen "normálisan" fogy az olaja a két olajcsere között.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
máyköl
veterán
válasz MunezXBK #130598 üzenetére
Ha mondjuk nem érdekel, mert töltögetem utána, azon kívül pro és kontra a Fabia -val szemben? Melyik motor ajánlott melyikükhöz?
Alázógyík: Spec. nekem kívülről a G Astra a nyerő egyértelműen, de belül valami borzasztó ocsmány az Opel. A Fabia sokkal letisztultabb.
Melyikük szervizigényesebb? Alkatrészellátás?
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen