- Apple iPhone XS - kerül, amibe kerül
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
ph Az AMD nem tett le az ötödik generációs, Zen 3 magokat használó dizájnjairól.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Kiderült, mi található a CMF Phone 1 hátlapján
ma Nem a kiegészítők csatlakoztatófelületére gondolunk, hanem a másik rejtélyes elemre a jobb sarokban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #159007 üzenetére
Az, hogy ilyen sok Civic került eladásra az utóbbi időkben, csak a véletlen műve. Tsebacsinál már érett az autócsere, régebb óta megvolt neki, feljebb akart lépni. Kornél nem számít, nála eddig nem sok autó bírta ki emlékeim szerint 1-1.5 évnél tovább. Hülyegyereknél lévő UFOk szimplán csak beértek már idősebb korba, gyanítom ezért cseréli (ugyan az egyik helyett Kia lett "véletlen", de a másikat még válthatja egy fiatalabb UFO). Nálam meg igényváltozás és kíváncsiság miatt történt a csere. A Civic volt az első "igazi" autóm (amit napi szinten használtam), de nem akartam leragadni nála (meg nem is tudtam azonosulni a Civices boyracer stílussal). Szóval ez csak véletlen.
Egyébként nem vitaindításképpen, de utóbbi időben eléggé keresem a saját helyzetemben kiaknázható előnyeit ezeknek az elektromos/hybrid járműveknek. Keresem, de nem nagyon találom. Napi bejárás 2*25 km (2*25-30 perc). Kis szerencsével ez menne is tisztán elektromos üzemben. Viszont van benne 2*15 km pálya. Meg aztán, ha megy pl. a fűtés, ülésfűtés, zene, akkor már azért nem annyira egyértelmű, hogy kibírják a napot az akkumulátorok a 0 fok körüli, vagy ez alatti hőmérséklet esetén. Ha meg menni akarok pár száz kilométert egy nap alatt a pályán, akkor hallgathatom a benzin
motorextender bőgését, viselhetem el a fogyasztását.
Fizetős helyen nem parkolok és cégnél sem tudom tölteni. Tehát ilyen szempontokból sem lenne olyan nagy előnye nálam. Meg aztán a beszerzési költségük sem túlzottan elhanyagolható (és ki tudja, hogy 3-6 év további használat után milyen áron tudom továbbadni, ha már az akkumulátorcsomag kezd érezhetően amortizálódni). Szóval szinte egyértelműen azt látom, hogy nekem nem érné meg. Pedig meg a nyálcsorgás, nem tűnnek rossz autónak (se az Ampera, se pl. a Prius).
Saint_-nél más a helyzet, relatív közel van hozzá a munkahely, a városi célpontok, az autómosó és a szerviz is, ha jól sejtem. Szóval úgy azért lehet profitálni egy ilyenből véleményem szerint.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple iPhone XS - kerül, amibe kerül
- Milyen légkondit a lakásba?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Mini-ITX
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen