- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Android szakmai topik
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
Üdv!
Nos, a korábbi kérdezősködés után arra jutottam, hogy (egyrészt várok, amíg lesz pénz lóvéra, másrészt) nem veszek értelmetlen autót, és elgondolkozok mélyebben azon, hogy megtartom-e a Bravo-t (2001, 1.2, 82 hp, szép).
3 konkrét autó között vacillálok már csak, de egyik sem ugyanazon márka...
Megnéztem mindet, így már tényeket írok le, nem az eladók állításait.2005 Alfa 147(FL utáni), 1.9 jtd 8v 120 hp
205k km, motorikusan és szerkezetileg hibátlan, a beltér is korrekt /a bal oldali ablakemelő kapcsoló hiányzik
olaszból behozott, így rozsda egy szem sincs sehol, de karcos a fény néhol, vagyis a lakk, polirozni nemigen tudunk itthon
8 légzsák, abs, asr, esp, 8 hangszrós hifi, fedélzeti komputer, digitklíma, gyári alufelni
650-700 ezer forint körül lenne a kezemben papírostól2005 Mazda 3 (5 ajtós), 1.6 CD 16v 110 hp
250k km, motorikusan és szerkezetileg hibátlan, a beltér patika, de a sárvédőn van egy kis virágzás, olyan 100 forintosnyi mindkét felén, de itthon orvosolhatjuk a dolgot
zsír új nexen téli gumik, alufelnin (Y tho), új fékek elől hátul
8 lufi, abs, asr, esp, fedélzeti komputer, digitklíma, ülésfűtés
németből behozott, írta is az autó nullázás óta cirka 800 km, amikor a manusz hazahozta, 4.5l fogyasztása volt, szép
vezetett (talán nem kamu) szervizkönyv
700-750 ezer forintért lenne az enyém2008 Renault Megane Limousine 1.5dci 8v, 86 hp
198k km, motorikusan, szerkezetileg és esztétikailag is patika, magyarországi első tulajtól, aki ráadásul a környéken is lakik, vezetett szervizkönyvvel ott, ahol öcsém nyári gyakorlaton volt
6 vagy 8 lufi, abs, manuális klíma... és ennyi, tehát kvázi fapad, alapfelszereltség
ez 900 ezer forintért lenne az enyém, és cserébe "ingyen" eladja a kereskedő a Bravo-mat (bizományosként)Menetteljesítményre az Alfa mindkettőt nagyon durván otthagyja, a Mazda meg féluton van a Megane és az Alfa között. A Megane nagyon gyengén teljesített (4 fő, ugyanaz a motor, mint a családi Thalia-ban, csak a kocsi is 300 kilóval nehezebb) szerintem, sokkal többet vártam tőle. Az úton talán a Mazda volt a legkényelmesebb, küllemre pedig a Mazda és az Alfa tetszik a kívül; belül egy kicsit a Mazda javára dől a mérleg- de a Megane olyan praktikus, hogy az ész megáll, mennyi rakodórekesz
Segítséget szeretnék kérni, hogy ti ebben a helyzetben melyiket választanátok? A felhasználásra mindegyik tökéletesen megfelelne, így már csak a várható élettartam, minőség, és állapot a kérdéses.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs