- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Android szakmai topik
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
mandras81
senior tag
válasz mandras81 #168451 üzenetére
Kicsit árnyalódik a kép, sikerült leszűkiteni pár típusra (az automata váltót elengedtem, benzines kombit/ egyterűt keresek évi 10-15k km -70/30% pálya-város - megbizható, és ami még nagyon fontos pályán csendes legyen, a keret 1,6-1,7M Ft vételár, és 3-400k elkülönítve első szervízre):
Opel Vectra C 2.2 kombi - 1,4M körül láttam már ígéreteseket
Ford Focus Turnier 2.0
Itthonról ez a kettő, még Mondeo szóba jöhetne, de 2-est nem igazán látok jót ilyen áron.Mobile.de (fenti feltételek + EURO5 motor, mert így a regadó annyival kisebb, hogy úttal+szállással is beleférek a keretbe a szamoldki.hu szerint, tehát max. €5k vételár):
Renault Grand Scenic III 1.4TCE
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCE
Ford Focus Turnier 1.6 101LE - csak ilyen motorral van
Skoda Octavia valamilyen TSI vagy FSI (még DSG-s automata is van)
VW Golf V.-VI Variant valamilyen TSI vagy FSI (még DSG-s automata is van)
VW Passat V-VI Variant valamilyen TSI vagy FSI (még DSG-s automata is van)
VW Touran valamilyen TSI vagy FSI (még DSG-s automata is van)
Hyundai I30 CW vsgy Kia Ceed is játszana, csak valahol mintha olvastam volna, hogy a többihez képest zajosabbak pályán, illetve amit én láttam, az mind manuális klimával szerelt, nekem meg automata kellene (kétzonás az ideális).Ezek a francia 1.4TCE-k milyenek? Elbírják a kasztnit, megbizhatóak? TSI-DSG vonalba bele merjek ugrani (150-200k km futásteljesítmény)? Ha lerottyan a turbo, vagy a DSG-be kell belenyúlni, ezek mekkora tételek lehetnek (ugye 3-400k el lesz különítve)?
Van még a kritériumoknak megfelelő típus (Peugeut és Citroen kizárva)? Minden egyéb tanácsot is szívesen veszek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs