Hirdetés
-
Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
ma Valóban egy másik Realme átirata érkezhet június 20-án geek power tuninggal.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
veterán
válasz hobizoli #703 üzenetére
Hát nem akartam ebbe a gáz témába belefolyni, mert eleve nem is értem miről is vitáztok....
Egy komolyabb gáz installból azért kijön a turbóm, meg az összes csúcsom komplett felújítása, még lehet a magasnyomású szivattyú felújítása is belefér.
Illetve, ugye ezek azért olyan +250k km felett kezdik el megadogatni magukat (természetesen +/- használattól függően), tehát ha 250k km után bele kell raknom 300k-t a dízelembe, a fentebbi felújítások miatt, na bumm...(250k km alatt benne lesz a gázszerkó is ennyibe).
Benzines: ahoz, hogy ezt a teljesítményt/dinamikát hozza amit egy dízel, sokkal nagyb ccm kell, pl.: nekem 1.5dci 106ló, van a családban egy 1.6 16v 110ló megane is, közel nem ennyire vezethető, mint a dízelem. Tehát ha gázosítanám, akkor gondolom kellene egy 2000ccm-es benzines, hogy megkapjam azt a dinamikát, amit a kis dízelem ad.
Gondolkoztam én is, annó benzin+gáz-on dízel helyett, de ehhez jutottam hozzá jó áron, ezt vettem, használom....
Lehet itt mondogatni pro/kontra gáz vs dízel témában napestig bármit....csak tök felesleges, mert picit egymás mellett beszél el mindenki. Mindenki, csak a saját igazát hajtja.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen