- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
Hirdetés
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz szőröscica #222521 üzenetére
Én a turbódízelt kifejezetten utáltam manuális formában. Erejét elismerve egyszerűen szűk volt a fordulatszámtartomány ahol jónak éreztem. Egy 500h/power hybrid lexust/toyotát kellene kipróbálni (turbó 2.4+ literes mocin + combos elektromotor+ rendes 6-os automata)... Bár azzal nem járnék el 5 literrel a városban (mondjuk az árukhoz képest az már kb mindegy kategória lenne).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #222521 üzenetére
Amúgy még a cső átmérő is eltér, szóval gázolajat a benzinesbe nem tudsz tenni. Ha van visszacsapó a dízel tankoló nyílás végén, jellemzően az is úgy van kialakítva, hogy ne menjen be a benzines kisebb cső
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen