- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Yettel topik
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- iPhone topik
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
ma Valóban egy másik Realme átirata érkezhet június 20-án geek power tuninggal.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Napfénysüti #8030 üzenetére
Egy balesetben az autónak kell megvédeni a testi épségedet, tovább megyek az életed. Ott sem az ima sem a tükrön lógó műanyag jézuskrisztus nem segít. Csak a vas ami körülötted van. A fentebb linkelt autók picsa vékony lemezkasznija egy nagyobb balesetben konkrétan szarrá gyűrődik. A kormányoszlop a mellkast keresztül szakítva az ülés háttámlájában áll meg a tető meg koponyát lékel. Lehet fikázni a ncap rendszert de egy pár évvel fiatalabb 4-5csillagos kocsiban törésekkel vagy zúzódásokkal megúszod ugyanazt az ütközést amiben egy papír kocsiban (pl: seicento/civic/swift/saxo) garantáltan ott pusztulsz. Ez a nem mindegy.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen