- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10726912
törölt tag
válasz gyenge47 #87512 üzenetére
Golf3 (kicsit lestrapáltak már, nagyon turkálni kell), Audi80, abból hamarabb akadhat még jobb állapotú.. Swiftet inkább hanyagold, ahelyett autót vegyél. Nézhetsz Nissanokat is, bár általánosságba véve drágábbak az alkatrészek a japánokhoz, mint a némethez.. Plusz egy az F Astrára. Tegyük még be az 1-es Meganekat, kifejezetten megbízható darabok. Olaszt inkább ne, a Puntók is szeretnek elektronikai zűrzavarban tocsogni.
(Halkan jegyzem meg, hogy a Swift megbízható, de nem a legolcsóbb fenntartású, drágább hozzá az alkatrész, mint pl az audi80-hoz, cserében nem kényelmes, nem szép, nem biztonságos, nem megy, ha pályára merészkedsz vele, rémálom és még lehetne sorolni az előnyeit.)
Félmillióból vehetsz pl ilyet: Megane (van fiatalabb is ennyiért). De akár A3-at is vehetsz ennyiért, az se iszonyatos fenntartású. Astra-k kicsit puritának, s hamar rohadnak, de cserébe jók tudnak lenni, bár a Gs Atra-k legalább kívűlről mutatósak, belülről...kompromisszumos a kényelmük.. Nézelődj, linkelj, s mondj többet, hol használnád jellemzően, mennyit, s hány fővel. -
Dany007
veterán
válasz gyenge47 #88003 üzenetére
"Nem arra ad felmentést, hogy részegen is lehessen kerékpározni, hanem azt az állapotot törli amikor, valaki megiszik egy fröccsöt vagy sört és fél órán belül felül a biciklire azt meg lehessen büntetni. "
Amíg nincs hajszál pontosan lefektetve, hogy hol a határ, addig bizony arra ad felmentést, hogy akár részegen is lehessen kerékpározni.
Ahogy olvasom azt írják - nem szó szerint -, hogy amíg biztonságosan képes közlekedni, addig a szintig lehet inni.. Most akkor ezt mi alapján döntik el, hogy még biztonságosan megy-e vagy már nem?
Szal érted mi a problémám?
De még ha szabnának is határt, az sem lenne a gyakorlatban kivitelezhető. Mert ugye van akinek megárt már 2 sör, másnap meg 8 sem igazán. Van aki egy sör után se tud már vezetni normálisan, van aki meg 4 után is lazán...
Teljesen egyén függő, nyilván akinek kisebb a testtömege annak kevesebb alkohol is megárt mint egy 120 kilós férfinak.Tehát az, hogy nincs ez pontosan megnevezve és szabályozva alapvető probléma. A másik meg, hogy ellenőrizni szintén ugyanannyi energiába fog telni, mint azt ellenőrizni hogy ivott-e vagy sem. Egyébként se értem mért baj az, ha valakit megbüntetnek alkoholos befolyásoltság alatt történő biciklizés miatt, amikor azt tiltja a törvény. Nem értem...
Azt a részét megértem, amit írtál, hogy inkább biciklire üljön, mint kocsiba alkoholosan. Okés. Tényleg egy fokkal jobb. De ez megint egy olyan dolog, hogy ahelyett, hogy betartatnák a törvényt, inkább megengedik és akkor nem kell betartatni.
Kb, mintha a sok gyorshajtást úgy oldanák meg, hogy felemelik a speed limitet és kész. És akkor 130 helyett 160-ra emelik akkor a legtöbb gyorshajtó "megszűnik".Nem ez lenne a megoldás. És mivel már így is a biciklisek közt van a legtöbb ittas "vezető" - nem az autósok között(!) és a biciklisek okozzák a közúti balesetek 11%-át (ami a számukat figyelembe véve baromi sok).
Idézem: "a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint tavaly a közúti balesetek 11 százalékát kerékpárosok okozták. Érdekes, hogy az ittasan okozott szerencsétlenségek aránya a kerékpárosoknál és a segédmotorkerékpár-vezetőknél (21-23 százalék) volt 2011-ben a legmagasabb." forrás
Na ezek után, szerinted jó ötlet ha még ráadásul emelleé direktbe megengedik nekik az ivást?
Én ezzel nem tudok egyetérteni, hiába próbálom elfogadni az érvet, túl kevés ide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen