- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Xiaomi Civi 4 Pro
- Elnéztük a mai dátumot
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Computex 2024: új Dark Rock hűtők és RGB-s házak a be quiet!-től
ph Keblére ölelte az RGB-t a Light Base házak tervezésekor a német cég, de szerencsére nem ez az egyetlen érdekességük.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz JackFeryll #179885 üzenetére
B Vectra. Ennyiért már lehet lőni nem teljesen szétrohadt, működő klímás darabot.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
8th
addikt
válasz JackFeryll #179885 üzenetére
Ekkora távolságokra tetőn vinni a bringákat? Semmiképpen ne egy régi swift kaliberű konzervdobozt vegyél mert már az első hosszabb kiutad után oldalba pisálod, felgyújtod és belököd valami szakadékba és inkább önként biciklivel tekersz haza. Vegyél valami lerúgott olcsó fos dobozost 300-400k között. Citroen Berlingo/Peugeot Partner 2.0 HDI stb. Ezek a furgonok személyautós kényelmet nyújtanak, szerkezetileg egyszerűek mint a faék. A futóművük és fékrendszerük rendesen túl van méretezve és egy ~80 lóerő feletti motorral már a hegymenet sem kínszenvedés velük "üresen".
Ez nem tűnik rossz vételnek és már itthon van. Átnézeted ha nincs nagy baja 280-ba elhozod leszervizelteted kitakaríttatod lepapíroztatod még akkor is megállsz vele 500k környékén. Olasz kocsi így valószínűleg nincs porrá rohadva ami komoly előny és egy jófajta agyonüthetetlen korai 1.9 JTD ketyeg benne. Engem nem riasztana el az állapota, hogy évek óta áll és, hogy eléggé le van lakva. Simán bevállalnám 500k-s kerettel még ha a kamu 300k helyett több mint a duplája van a motorjában akkor is.
Személyautónak sosem vennék olaszt/franciát, furgonból viszont csak azt! Abban tényleg jók. A haszonjárművek amúgy regisztrációs adó mentesen behozhatóak így érdemes kivenni hahun az "érvényes magyar forgalmi" mezőből a pipát a keresés előtt."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
parandroid
nagyúr
válasz JackFeryll #188705 üzenetére
Amit próbáltam BMW-t, abban is volt ilyen, de a Mazdám is tudja. De ez szerintem manapság elég alap lehet.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Somatom
veterán
válasz JackFeryll #188705 üzenetére
Úgy tudom, hogy a Ferrariknak van ilyen kettős üzemmódjuk. Sőt, még ezen belül is állítható a karakterisztika.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dellfanboy
őstag
válasz JackFeryll #188705 üzenetére
vw dsg? asszem golf 5 gti-vel dobtak piacra
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Drughi
addikt
válasz JackFeryll #190880 üzenetére
"Kevés-száz km"-re miért dízelt akarsz? Rövid távú pályázásra, illetve országútra 90-100as tempóra egy jó szívó benzines is képes a 6 literes fogyasztásra.
Megane 2 / Focus 2?
Mindkettő 1.6Pixel 7a
-
molnarpeter
nagyúr
válasz JackFeryll #190880 üzenetére
Valami 1.9 TDI, korábbi kettőstömegű csere előny, jó turbó meg nem fog letérdelni egy év alatt...
-
Kickass
őstag
válasz JackFeryll #190880 üzenetére
Random 1.9TDI VW konszernen belul (Passat, A4, Golf)
Sok hiszteria nem lesz vele.
plusz meg kéne nézni azt is hova nem engedik be a 100 éves dízeleket
- ez Mo-n ertelmezhetetlen, BP-n lehet tiltas szmogriado eseten (elmult ket ev evben nem volt csak riasztasi fokozat)szerk.: mp megelozott pedig azt hitte SDI-t fog irni
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz JackFeryll #191906 üzenetére
Én is úgy tudom, hogy az Elmű igyekszik ebből a kötelezettségből kiszállni. Ha sikerül neki, akkor símán fityiszt mutathat, hogy srácok, kenjétek a hajatokra a napelemes energiátokat, mert amikor nektek van fölöslegetek, akkor épp nekünk is.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
slett27
addikt
válasz JackFeryll #194346 üzenetére
Igen, elég korlátozott...
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
stilo18
addikt
válasz JackFeryll #195073 üzenetére
Csak a kombi 2019 környékén érkezett, árban lényegesen feljebb van sajnos :(
#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
Qru
MODERÁTOR
válasz JackFeryll #195904 üzenetére
Nálunk a flottában sok a tölthető autó (eGolf, Leaf2) de senkinek sem kell kb, mert nem akarnak vacakolni a töltéssel. Arról nem is beszélve, hogy a tankoláshoz adnak kártyát de a villanyt nem fizetik... A múltkor azért kellett trélert hívni mert az egyik telephelyen addig állt egy amíg teljesen le nem merült.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz JackFeryll #196250 üzenetére
Van japán is, keveset futott is, benzines is... Csak el is viszik hamar
-
Qru
MODERÁTOR
válasz JackFeryll #204332 üzenetére
Technikailag mar most is megoldhato lenne az atlagsebesseg meres (matrica ellenorzo kamerak). A kerdes valoban csak az, hogy mikor vezetik be.
Horvatorszagban amgy mar mukodik ilyen rendszer. Szoval csak ovatosan tessek nyomulni a tengerpartra.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz JackFeryll #204668 üzenetére
Nem értek egyet. Panelban lakom, nincs dedikált töltöm. Mindig megyek viszem a kocsit és hozom. 1 km-re van tőlem a legközelebbi. Cégnél töltöm rendszeresen de a saját kis EVSE-vel. Itt sincs dedikált töltöm, éppen ahol tudok szerezni egy konnektort oda teszem fel. Komolyan max egy perc feldugni a kocsit és sokat mondtam. Nyilván annak teher aki sehol se tudja tölteni, de ő meg nem vesz ilyen kocsit.
Volt dízelem nem egy. Nekem meg az volt a teher, hogy állandóan DPF szopatott. Szerettem volna hazamenni munka után, de nem, mert neki éppen regenerálnia kellett ezért autókázhattam 15-20 percet. Ha meg mégis leállítom akkor jöhet a kis sárga lámpa, hogy baj van. Tehát mindenkinek más a jó.
Már 4000 km-t tettünk meg az ioniqal és ez nem volt több 15k Ft-nál. Szerintem csak a helyén kell kezelni a dolgokat
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
vzsryl
nagyúr
válasz JackFeryll #204988 üzenetére
Ezért kell Montenegróba menni Bosznián keresztül. Egy Szarajevó - Mostar útvonalnál szebb nem nagyon létezik.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Gombinyó
őstag
válasz JackFeryll #205087 üzenetére
Ez is igaz, de azért lássuk be a magyar lakosság jelentős része nem fektetett 2018ban ETF-ekbe (jó esetben ha van megtakarítás legalább valami állampapírba berakták és nem a számlán parkol), se cryptoba, stb, ezért fáj és fájni is fog, hogy minden drágul, az autóknál pedig ez milliókban mérhető.
-
#TOTTI
őstag
válasz JackFeryll #205087 üzenetére
Ebben van valami, mert igazából sokkal szélesebb réteg tud akár új autóhoz jutni, ehhez a bérek növekedésén felül hozzájárul az a mesterséges jólét amit az ilyen babaváró, meg egyéb juttatások, de akár az szja visszatérítés is biztosít.
-
tresh
addikt
válasz JackFeryll #205087 üzenetére
Persze durva infláció van, de én ezt inkább tudom be a jó kis gazdasági játéknak amit pl a covidra is rá lehetett húzni. Természetesen semmi se lesz olcsóbb, de a 10 éves vasak ára hogy, ugyanolyan százalékba ugorjanak el mint pl egy pár éves használt vagy akár új autók ára az azért nem normális szerintem. Példának okáért Franciaországba is volt ebből affér hogy, a márkakereskedő felvásárolta a pár éves dacia suv-okat a userektől majd magasabb áron kínálat mint az új listaár, mert ez itt van az meg sose érkezik meg kb.. Tehát itt nem az van hogy rádobb x %-ot az inflációra és reáláron eladja hanem ahogy jól esik mert kényszerbe van a vásárló ha autó kell neki. De persze ez van el kell fogadni és autót ha nem s.o.s akkor nem most kell venni hanem ha picit normalizálódik a piac.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz JackFeryll #206732 üzenetére
Mindig ez a csomagtér dolog... azért 400L önmagában bőven elég sok mindenre, de soknak nagyobb is van. Aki megveszi esélyesen kinyitja a csomagteret és látja mire elég meg mire nem.
Egy nem kombi Golf is 350L körül van mégsem problémázik rajta az userek nagy része, hogy jajj de kicsi. Kevesen viszik magukkal a kombi hűtőt minden nap.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Gombinyó
őstag
válasz JackFeryll #209725 üzenetére
Valamivel biztos, de mindkettő jó motor, ha karban voltak tartva. Mondeo MK4 lenne inkább a Megane 3 kortársa.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz JackFeryll #209747 üzenetére
A V70 farán van egy kis játék, az Accord kombi hátulját még egy T4 hátsó ajtó is felülmúlja fantáziában. De eddig nem volt szempont a kérdező részéről a küllem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
rbalint88
addikt
válasz JackFeryll #210178 üzenetére
Mindig tobb ertelme lesz egy hasznalt eUpnak vagy egy trionak, mint egy ilyen mopedautonak. Kb ugyanannyi helyet foglalnak, viszont azok nagyjabol teljeserteku jarmuvek. Jogsi nelkul amugy se engednek vezetni senkit
-
molnarpeter
nagyúr
válasz JackFeryll #210463 üzenetére
Fiesta vagy Clio 1.5 dízelt mondanék amúgy, ha euro 6 kell. Mondjuk Fiat 1.3/1.6 Mjet alapvetően lehet jobb eggyel, tartós magasnyomású van rajta, másik kettőnek meg egy idő után felújítós(/különben ledarálódós).
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
válasz JackFeryll #210986 üzenetére
Focust nem ismerem, de mkV Mondeoban k. jó a zajszigetelés!
-
Vismajor01
addikt
válasz JackFeryll #212062 üzenetére
Mi lenne? Nekem mi volt az elso autóm? Prius. Es utana? V60 automata. Aztan meg Lexus 400h, szinten CVT. Kozbe hebe-hoba allandoan elem kerultek manualis autok, apám civice, feleségem Pug 206osa es azokat is elvezettem A-bol B-be. Nem mondom h nem izgultam amkkor budan a meredek dombon kellett hosszu kocsi sorba beallnom a sor vegere, de mire a tetejere ertem mar a kezifekes elindulas is simán ment
Elvegre manualisan tanult meg vezetni akkor eltudja vezetni, akkor is ha utana automata autoja lesz. Szeretnek ebbol kiindulni mert a masik alternativa remiszto
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Paxker315
addikt
válasz JackFeryll #212062 üzenetére
Kinek hogy. Én 2009ben szereztem jogsit, de gyűlöltem minden formájában a MT-t. Annyira, hogy legközelebb 2020-ban ültem volán mögé (újra oktatóautóba, mert sok az a kihagyás.). Aztán hibrid, most dsg, de számomra felesleges a MT. Túl sok problémaforrás, meg így legalább nem tagadom meg kategorikusan az autót Manualissal "elkrúzolgatok", de zsigeri averziót vált ki, úgy meg nem látom értelmét
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
zgospel
őstag
válasz JackFeryll #212062 üzenetére
És az Mk4 Mondeoból melyik az ajánlott dízel?
Vételár tekintetében itt a 2 milla környékén van értelme nézelődni? Nagyon max 2.5-ig mennék el, de akkor nyilván kevesebb marad az első körös szervizekre.
A Volvo mellett szól részemről a Geartronic, ami egy megbízható Aisin, de a Fordnál ha jól tudom csak Powershift volt. Vagy volt hagyományos olajos automatája is?A Mondeokat korábban meg sem néztem, mert előző munkahelyemen is meg máshol is csak azt láttam, hogy főleg cégek vették, az ottani júzerek meg gyakorlatilag az önindítóval ugrattak ki a mélygarázsból, hogy aztán egész Budapestet a padlógáz-padlófék üzemmódban tegyék meg. Volt főnökeim is gyakorlatilag hamarabb taposták a gázpedált mint hogy az a szerencsétlen motor beindult volna. Az M0-n is főleg menedzsermódban közlekedő Mondeokkal találkoztam. Valahogy sosem volt szimpi főleg a felhasználók miatt, pedig külsőre egész tetszetős.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vzsryl
nagyúr
válasz JackFeryll #213334 üzenetére
2.5M-s kategóriát keres. Ott kb. minden Skoda ülés hokedli lesz.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
hellomi
tag
válasz JackFeryll #213444 üzenetére
Dolgoztam egy cegnel, ahol ceges akviziciokat keszitettunk elo, legtobbszor a mi irodankban volt a ket felnek a targyalasa, affele mediatorkent is mukodtunk, mivel foldszinti iroda voltunk, kozvetlen parkoloval az ablak elott, minden alkalommal lattuk, hogy ki-milyen autoval jon, rengetegszer volt, hogy valamelyik fel hamarabb erkezett, valahogy mindig szoba kerultek az autok, ki-mivel jar, sokan nagyobb jelentoseget tulajdonitanak neki, mint gondolnank.
Az en sajat tapasztalatom, amit leszurtem az idok soran a kulonbozo velemenyekbol, hogy egy kozepes Merci, BMW(E osztaly es tarsai), az ami nem tunik tul soknak, de kevesnek sem, Skoda/VW/Ford akarmilyen is legyen, mindig "csorojanos" ceges auto feelinget ebresztett a masik felben, amikor meg efolotti autok voltak, 7es szeria, S class, A8, Q7, stb, az meg a "lassamindenkihogykivagyoken" iranyba tolta el a dolgot.
Bar volt olyan eset, hogy az egyik ugyvezeto valami olcsobb, regi Poloval jott, hogy az ove epp szervizben van es az asszony autojaval jott el, majd szabadkozott, hogy elfelejtett manualis valtos autot vezetni, lefulladt vele utkozben, stb, ezert kesett...
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
Paxker315
addikt
válasz JackFeryll #213481 üzenetére
a gyári dsg program meg kinyírja a kettőstömegűt időnap előtt
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
BigBlackDog
veterán
válasz JackFeryll #213714 üzenetére
Az Auris nem 3F, hanem megbízható japppán technológia.
-
footy
addikt
válasz JackFeryll #213714 üzenetére
A strapabirosag igerete. Ezzel szemben sok fejben meg ott van a 3F szabaly.
BigBlackDog
LOL[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz JackFeryll #213815 üzenetére
Régi Nssan Almera sedanba 3-an beültünk + 3 bicaj meg csomagok mentek az autóba. 1 merevvázas 26er, egy 140mm fully 26er + egy 170mm Fr fully gép.
De a sedan civic-embe is megjátszottuk már a 3 fő + 3 bicajt (1db 26er merev + 1db 26er 150mm fully + 1db 29er merev. )
Mindent meg lehet oldani, csak akarni kell[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz JackFeryll #215059 üzenetére
Akkor lesz korrekció lefelé, ha elfogy a fizetőképes kereslet.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen