- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 9S néven érkezett meg a Redmi Note 9 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Kiderült, mi található a CMF Phone 1 hátlapján
Hirdetés
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
!Overdose!
őstag
válasz htomi85 #117429 üzenetére
Látom nem érted, úgyhogy máshogy kérdezem:
Szerinted 3.5 Milliót ér
- egy viszonylag szerény felszereltségű kissé karcos, néhol horpadt, csere érett gumis példány
és
- egy nagyon gazdagon felszerelt, szinte karcmentes, vatta új gumis, amihez esetleg szintén jó állapotú téli szett is van, esetleg még M-packet-es példány is?
Csak mert ezzel a látatlanba beárazással gyakorlatilag ezt mondtad.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
8th
addikt
válasz htomi85 #120380 üzenetére
"Józan emberek benzinesnél évi 20 ezerrel, dízelnél minimum 30 ezerrel számolnak."
Egy idősebb ismerősöm épp árulja a 2003-as évjáratú Suzuki Alto-ját mert kora okán már nem nagyon fog vezetni. 12év alatt ment bele 36572 kilométer (évi ~3000km). Abszolút karcmentes és patika az autó, még rendesen új autó szaga van. Simán ki lehet fogni ilyeneket. Az más kérdés, hogy ki a tökömnek kell egy fapados Alto.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-v-
addikt
válasz htomi85 #120380 üzenetére
Józan emberek benzinesnél évi 20 ezerrel
Ez jó nagy hülyeség, 15k-val szoktak számolni mint átlag használat, és szerintem az sem kevés, akkor már van benne nyaralás, vidékre mászkálás, napi szintű használat, akkor hajtva van rendesen az autó. Baromira nem mindenki megy vele ennyit ... A 20e az meg kifejezetten sok magánembernek, a többség nem megy annyit egy évben.
-
kolosanyi
veterán
válasz htomi85 #120380 üzenetére
Viccűtem, ne vedd komolyan. Az óra nem került pörgetésre, ebben biztos vagyok. Teljesen újszerű az egész autó mindenhol.
(#120387) AsusBoy
Keresztapám most vett ilyet nem rég, eddig 6 ezer km-t tett bele. Kicsit műanyag, viszont szerintem nagyon egyben van. Az 1.6-os benzines alul gyenge, de pörgetve elég dinamikusan mozgatja az 1 tonnát, öregurasan meg 5,5-es átlagot mutat az eddigi 6 ezer km-re. Ez főleg országúti használat, 90-nél nem gyorsabban.(#120390) tboy93
Köszi.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz htomi85 #123167 üzenetére
Köszönöm. Hát ha turbós lesz, akkor inkább volvo. Tsi-ben még nem igazán bízom (bár állítólag 2012-től ok). A DSG-ben az a jó amelyik olajban "fürdik" igaz? Az melyik mocihoz van?
Bár a skoda octavia maga a motoron kivül szimpatikus (és van futómű emelési opció).
Egyszer vettem használtat, de nem értek hozzá, átvertek (pedig elvittem szakszervízbe, mégis).
Egy cvt-s kocsi lehet hogy kipróbálok, hátha csak a tesztelők utalják a magas fordulatszám vinnyogását.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz htomi85 #123371 üzenetére
Még nem próbáltam de haver kint usankában egy cvt-s OBK-val járt és azt mondja nagyon király miután megszokod, pedig itthon egy sok gangos Hondája van tehát nem lusta váltani.
Jah dsg... 190k km van a miénkben, meglátjuk meddig húzza. Az 1-est már időnként dobja... szóval a tréleres száma el van mentve gyorshívóba.
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
válasz htomi85 #123549 üzenetére
Siman ezt csinalnam, megvennem a legmegbizhatobb es legkevesebbet fogyaszto dizelt, a megtakaritott uzemanyagbol meg kijonne a torleszto.
Kia / hyundai vonalon indulnek el, a 7 ev gari eleg jo ok.Esetleg ha van kozelbe cng kut (gyorbe biztos van, ausztriaba meg tobb helyen), akkor egy gyari cng-s is alternativa lehet. Hasznaltat ebbol se vennek, eleg draga tud lenni ha belenyul az ember.
-
w333
félisten
válasz htomi85 #124114 üzenetére
Akkor te normális cégnél dolgozol ... én kapcsolatban vagyok legalább 4-5 céggel és az összes autóik olyan szinten le van lakva és pusztítva + széthajtva hogy 40-50 ezer km van bennük és már recsegnek - ropognak, csörögnek, szóval nagyon lepusztult autók, de ez szerintem érthető is ... mivel náluk egy cégesautó max. 100 ezer km. lehet benne vagy 4 éves és már azonnal kapják az új autókat !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gzbotii
veterán
válasz htomi85 #124453 üzenetére
És te is minden heten levereted a motrot, amikor mosod a kocsit? Azért az nem olyan általános. De nem én mondom, hanem nepperek, hogy legjobb módja eltüntetni az olajat amit kivert..pl.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
maajsz
senior tag
válasz htomi85 #130146 üzenetére
Azért állapotfüggő a dolog. Oké a 20on éves tádék szörnyűek, innen adagoló, onnan vezérlés, összefaragva, mikor belépi mögötte ablaktörlőt is kell kapcsolni, no meg a tesó furgonok, benga létükre olyan anyag jön ki belőlük, hogy a festék lepattan. De van sok rendesen karbantartott egyed is, amik emissziója lehet meghalad egy ésszerű normát, de rengeteg elhanyagolt újabbé is, ez inkább már szigorúbb műszaki kérdése lehetne. Lsd a tagokat akik 4-5 misiért vesznek használt prémiumot, de alkatrészt csak bontóból, főleg azokat amik a kipugázt is szabják, az már úgyis mindegy, lényeg menjen ha lépi..
-
veterán
válasz htomi85 #130146 üzenetére
Én bp belvarosba nem engednek be 10 evnel öregebb dizelt vagy 15 evnel öregebb benzinest.
Athénba 20 éven keresztül nem engedtek be egyáltalán dízel személygépkocsit. Lehet, hogy csak a görög rendszámos autókra vonatkozott, de ez előbb-utóbb valóság lehet itthon is. Nem hülyeség amúgy.
Szerk: gondolom a válságtól döglődő autópiac miatt töröltek el a szabályt 2011-ben, ha előbb kipukkad a VW dízelbotránya, még mindig élne a tiltás.
@Damage: ezt a hirdetést...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz htomi85 #130368 üzenetére
Még az is k. jó ár ha nettó.
Neki elég vmi "egyszerűbb" autó amit jóval olcsóbban kihoz. Vagy fordítsunk rajta: ugyanannyi pénzből jóval újabb/jobb kocsit kap és nem őt terheli az értékvesztés és a szervizelés.
Szvsz ez csak egy ilyen balkáni beidegződés, hogy az a tuti ami az enyém. Ezt el kell engedni.
#nincsbennetarcsi
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz htomi85 #131731 üzenetére
Mini Cooper S
Civic Type-R
Mondjuk mindkettő bele véleményes.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
-
8th
addikt
válasz htomi85 #131826 üzenetére
Szemlátomást te nem élményautót hanem mindenképpen valami villantós autót szeretnél gizdáskodni mert "a hot hatchek nekem cikik". Ez eddig oké de legalább ne egy unalmas fantáziátlan tucat mazdát vegyél már, vegyél valami izgalmasabbat. Mondjuk ha a nevedben lévő szám az életkorodra utal akkor megértem a választást. Ideális nyugger verda az MX-5.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
^Boss
őstag
válasz htomi85 #132773 üzenetére
engem a legkevésbé a bmw márka miatt vonz ez a kocsi, inkább a többi tulajdonsága, és a szép kinézete fog meg. épp az általad leírtak miatt is alapból szinte hátrányból indult a bmw, de elég meggyőző csomagjaik vannak ilyen áron.
ami inkább aggaszt, hogy itt [link] 2012-es induló évet írnak erre a 184LE-s szörnyre, ezt mégis 2011/6-osként hirdetik. valaki tud erről valamit? -
-v-
addikt
-
őstag
válasz htomi85 #133028 üzenetére
CVT rulez with power Amit én látok az pl. a szívóbenzines honda cvt-ket (főleg hrv-ben kisebb részben jazz-ban) nekifutásból köpködik a tesztelők, de pl. az amiknál már meglévő új generációs civic 1.5 turbóbenzinesében kifejezetten szeretik (apropo lehet hogy az európai új civicet is meglesem majd ).
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Diablo IV
- RAM topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Battlefield 2042
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen