- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
Hirdetés
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Zola007 #96698 üzenetére
Nem, elottem levo tulaj hozta kintrol.
Bicikli szallitas nalam is szempont volt, jovo nyaron jol fog jonni.
En mar csak ilyeneket nezegettem a vege fele, 800 korul mar ertelmesebb darabok vannak a facelift elottiekbol, mint ez is, viszont nagyon meg kell nezni, mert kaptak ezek mar eleget. -
válasz Zola007 #96768 üzenetére
Egyáltalán nincs szvsz. Használt autóra mindig kellett és kelleni fog költeni. Valóban lehet kevesebbet költeni, de a 10+ évesen 150k km körüli autóknál már csak az állapot a mérvadó vagy az hogy ki mennyire hitből és elvakultságból veszi meg a mesével együtt hogy ez biza az a bizonyos kivétel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kovacsroli
senior tag
válasz Zola007 #96768 üzenetére
Nem úgy értettem, hogy nem érdekel a tényleges futás, az természetesen érdekelne.
De egy teljesen idegen forrásból származó, kis értékű, 15 éves autó esetében az óraállás nálam nem szempont. Az annyi, amennyit a 3-4-5 eddigi tulajdonosból valamelyik kigondolt
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
-
válasz Zola007 #96779 üzenetére
https://picasaweb.google.com/116646640306296851454/Domi?authuser=0&authkey=Gv1sRgCMbLgsPEuaKQBg&feat=directlink Ez a vásárlás előtt készült. Sajnos azóta a ganajzás után még nem készült kép
[rvilike]: ok-ok de mint te is írod lövésünk nincs, uh hipotézisen csak ne vesszünk össze.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Zola007 #96788 üzenetére
Abból indulsz ki hogy a motorban ami bekerült is kevés km van. Meg azt feltételezed hogy a a kocsi maradéka sem futott sokat. A mbile.de-n tucat számra vannak ezek a pálya cirkálók, 2-3 évesen bőven 200k+ km-rel... szerintem felesleges álmokat kergetni. A német, svájci, holland sem hülye: nem adja el az autót amíg olcsón használhatja.
Mondjuk elfelejtettem írni hogy egy hátulja törött kocsiból gyött a moci és nem márkaszervizben volt cserélve. Sömmi bajom nincs vele.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz Zola007 #96788 üzenetére
Pont a japó motoroknál tökmindegy hogy 100k km vagy 350k km ... nemrég említettem, hogy egy srác az 5gen civiccel most járt 980k km-nél, most jött el neki a motorfelújítás ideje. Ha le van dobva 8-10k km-enként a jó minőségű olaj és nincsenek hidegen küldve akkor ezek kimennek a világból is.
De az 1.9tdi is ilyen, ha megfelelően karban van tartva, okosan használják (turbó hűtése stb.) akkor annak is mindegy hogy 100k vagy 400k...
[ Szerkesztve ]
-
mycso
veterán
válasz Zola007 #96788 üzenetére
Gyári motor, ~340k km ~7éves: [link]
mod.: bár most nézem, ezek 2012-es képek, akkor itt csak 5 éves és 300-310k km
mod2.: a futás vs állapot témához: azért sokat számít a futás is, mert hiába vigyáz az ember az autóra, bizony kopnak az alkatrészek-berendezések. Egy sokat futottban nagyobb eséllyel merülnek majd fel a magas futás miatt kialakuló (általában kopásból, elhasználtságból) hibák, hiába vigyáztak rá.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
nagyúr
válasz Zola007 #96829 üzenetére
Nem hiszem hogy túl nagy bátorság kellett hozzá pontosan nem tudom, de a többi azonos 5 gen civicet hasonló paraméterekkel 100k-ért hozzádvágják, aztán ha nagyon ratyi akkor max elbontod itthon. Egy középiskolás évfolyamtársam angol civicet vett ausztriában 60.000 Ft-ért Egy elemet fényeztetett le + egy bontott adagoló papirostúl 200-250be megállt. Itthon meg ezeket a szarokat adják 500k-ért, vicc...
-
-
kovacsroli
senior tag
-
-
trassher
addikt
válasz Zola007 #97137 üzenetére
Mint tudjuk a suzuki gyárban ketten dolgoznak: az egyik hajtogatja, a másik ragasztja.
Az enyémet is összecsukta elég szépen egy pajero. Hátulról megtolta fatert, kitört alatta az ülés, huzatópad. Meg is lett az eredménye mert nincs meg a gyári geometria. Ablakok felhúzásra nem illeszkednek, 120-nál már nagyon remeg a kasztni.roberto211: 5-en csomagokkal is el lehet férni ha hátul valaki alacsony és vékony. 3 normál méretű férfinek már nagyon kényelmetlen mivel keskeny az autó.
Redmi Note 7
-
meroly
veterán
válasz Zola007 #97137 üzenetére
Ezt nem értem hogy miért kell mindig mindenhol kiemelni, hogy a swift mekkora bukó töréseknél, karambolnál. Egy hasonló évjáratú és kategóriájú autóban (ha még megy egyáltalán) ugyanúgy meg lehet halni szerintem. Mások voltak a biztonsági besorolások a 90-es évek végén, 2000 elején.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
alázógyík
őstag
válasz Zola007 #97379 üzenetére
Volt lengéscsillapító mérés, fékek/kézifék mérése, rétegvastagság mérése mindenhol, motor káros anyag kibocsátása, rozsdásodások/olajfolyások keresése/szemrevételezése, lámpák/izzók,...
Azt hiszem ennyi. Plusz én saját magam bementem az okmányirodába, és megkérdeztem rendszám alapján, hogy minden okés-e az autóval,(körözés, lopás, tulajdonviszony, biztosítások fizetése..)
Szerk.: A márkaszerviz se mondott sokkal többet, ott 8.500.-Ft-ot említettek.
[ Szerkesztve ]
-
-
kovacsroli
senior tag
válasz Zola007 #97548 üzenetére
Én is kb 1-2 havonta fullasztom le a fiestát, engem sem zavar, viszont ami ennél sokkal érdekesebb,
a céges 2.0 TDI Octaviaval rendszeresen lefulladok kettesben
Azelőtt nem gondoltam, hogy ez lehetségesHa hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
kovacsroli
senior tag
válasz Zola007 #97550 üzenetére
Rendszerint akkor fordul elő, amikor lassan gurulok egyesbe (parkolót keresek pl.) és váltok egy kettest. Most volt 60k-s szervizen, szerintük természetesen normális jelenség
Egyébként élhető feature, amellett hogy ez egy igazán remek autó minden tekintetbenHa hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
nagyúr
válasz Zola007 #100725 üzenetére
Igen, az ecotec motorok a g astrában is elég keményen eszik az olajat. A gyári előírás szerint 1L/1000km még normális, de azért nem szoktak ennyit zabálni jó esetben. Nem tudom, hogyan szűrhetnéd ki, olajszint csekkolás, olajfolyás keresése alap, ezen kívül füstölő motor is kiszűrhető, többet nem nagyon tudsz tenni
-
veterán
válasz Zola007 #100725 üzenetére
Astra G 1.6 16v is eszi, de korántsám minden példány. A többi motorjára nem jellemző - keress 1.4 16V-t, nincs nagy különbség a 2 motor között. Szvsz legjobb évjárat 2003-2004 tavaszig, ami még nem Classic (nem lengyel gyártás).
Nem jössz rá megnézéskor, max. ártatlanul rákérdezel a tulajnál, hogy milyen gyakran kell utánatölteni az olajnak.
-
veterán
válasz Zola007 #100748 üzenetére
Bicikli: első kereket szerintem érdemes kiszedni kombi esetén is, 5 ajtosnál meg be sem fér másként, de úgy vélhetően befér, ha ledöntöd mindkét hátsó ülést. Nekem 5 ajtós Golfba befér 1 db trekking bringa kiszerelt első kerékkel.
2 m horgászbot: ki kell próbálni.
Magamnak én az 1.4-et venném és kombit, mert szeretek cuccolni. 1.2 sem abszolút elvetendő, de az 1.4 sem zabagép és mellette elfogadható a dinamikája.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Zola007 #100751 üzenetére
Szerintem csak kiszedett első kerékkel fér be az 5 ajtósba. Golf 6 (5 ajtós) van, abba a 27-es (vagy 28?) trekking bringa csak kiszedett első kerékkel fér be, mondjuk nekem a kormányon vannak szarvak is. Gondolom egy kemping bringa befér kompletten is.
Ha a hátsó ülést nem döntöd le, akkor 12 db gördeszka vagy 3 db műanyagmotor fér el.
Kombi benyeli - TayRol is írta, volt Mondeo kombim, az 2 db komplett trekking bringát elnyelt.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz Zola007 #100763 üzenetére
Mondjuk évente 2x ki lehet bírni simán. Én idén vagy hat bringaversenyen vagy túrán voltam, amikor pakolni kellett, de mindennel együtt nem több, mint 10 perc.
Persze, a kombi jobban pakolható, de azokból tényleg nehéz megkíméltet kifogni.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
TaaT
veterán
válasz Zola007 #100966 üzenetére
Az 1L/1000km a gyártók beteg agyszüleménye. Mindenkinek más az ingerküszöbe, szerintem ha 2csere* között 1L-t kell rátölteni az még szódával elmehet.
Az ideális persze az lenne ha 2csere* között nem érné el a minimumot.
*ha egy mód van rá ne 60.000mérföld legyen.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
kenguru99
aktív tag
válasz Zola007 #100966 üzenetére
Az általatok említett F astra 1.6 jó eséllyel a hengerenkénti 2 szelepes C16NZ(75LE) vagy C16SE(100LE). Az ecotec motoros, hengerenként 4 szelepes X16XEL újkorában is rendesen ette az olajat, 200 ezer kilométer után meg főleg. Ezek sajnos ilyenek. Gyűrűzés és hengerfej felújítás segít ezen a problémán de nem feltétlenül gazdaságos. Egy pályafutása vége felé tartó autónál valószínűleg egyszerűbb öntögetni az olajat.
[ Szerkesztve ]
-
VegyesTamás
senior tag
válasz Zola007 #100970 üzenetére
Azért az nem kevés pénz, és nem szívesen vágnak bele a szerelők sem, mert mi lesz ha 100k-s javítás után még mindig valami góc van, és eszi tovább? Ez akkor éri meg, ha tudod h 10 évig még veled lesz a kocsi.
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Autós topik
- Tőzsde és gazdaság
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Elektromos cigaretta 🔞
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Projektor topic
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- További aktív témák...