- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- iPhone topik
- Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kalmanchris
tag
-
kalmanchris
tag
válasz Typhoon47 #48689 üzenetére
A válasz nem ilyen egyszerű szerintem. Nem csak a lökettérfogat számít, hanem a súly is. Feltöltős dízel és szívó benzin motor karaktere más. A dízel ott húz, ahol általában használja az ember a motor fordulatot ( 2000-2500) Benzinest pörgetni kell, hogy megmutassa mit tud. Nyomaték maximumon használva a két motortípust, nem sok különbség van rugalmasságra. Ez az én tapasztalatom.
-
kalmanchris
tag
válasz !Overdose! #49028 üzenetére
billegős, bizonytalan futóművet jelent.
Ebből látszik, nem ismered a francia típusokat.
a váltójuk pedig egyenesen csapnivaló
Még mindig nem ismered
-
kalmanchris
tag
válasz !Overdose! #49033 üzenetére
Feszesebb futőmű? Coupe/3 ajtóst kell venni belőlük. Kivéve Boxer.
-
kalmanchris
tag
válasz !Overdose! #49044 üzenetére
Xsara modelfrissítésénél keményítettek a futóművön az első szériához képest. A coupe pedig erre rátesz még egy lapáttal. Gondolom ez így van a 306-al is lásd [link]
Jók ezek a hátsó torziós felfüggesztések, addig, amíg nincsenek terhelve ( 4 személy+). Akkor előjön az amit említettél, hogy elkezd bólogatni. De hát valamit valamiért... -
kalmanchris
tag
válasz bitpork #50300 üzenetére
Én megjártam vele Londont. 24 óra volt az út, csak tankoláskor álltam meg + 1
egyszer a franciáknál egy fél óra alvásra. Semmi baj nem volt a foteleimmel. Oda-vissza 1 izzócserével megjártam. Az autómmal a mai napig semmi gond, nagyon megbízhatónak tartom ezt a franciát így 120.000km után. -
kalmanchris
tag
válasz maglew #50446 üzenetére
(haverom a 4 éves autójával a lamdaszondájával szenved már vagy fél éve, meg szétesett a kipofogó, nyekereg az ajtó, - citroen - a másik haverom a 6 éves Peugeottal, harmadik a Fiath-al szenved) tehát ilyen megbízhatatlan típust nem szeretnék venni.
Az én haverom meg a TDI passat-al szenvedett. Minden előjött rajta, ami lehet... Eladta. Ezt csak azért írom, mert nem lehet egyértelműen márkákra kategorizálni, hogy ez meg az szar. A márkán belüli típusokkal már más a helyzet, minden gyártónak vannak gyengébb típusai. Az ajtó nyekergés... tipikus bosszantó típushiba lehet, kb. mint az hogy megáll a por a műszerfalon. Orvosolhatatlan
Hitel? Bátor és biztos jövőkép előtt álló ember vagy...[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
Véleményem az, hogy jól át kell nézni és minél többet megtudni az előéletéről. Felemelve figyelj rá, hogy ne szivárogjon a hidraulikafolyadék se előről, se hátulról, szóval sehonnan. Próbáld ki az autót rossz úton és ha keménynek, pattogósnak érzed, akkor nagyobb átvizsgálást igényel, persze ha nem sport fokozatban van az autó. Minden elektromos dolog működjön benne. Nálunk a szervízben nem volt különösebben problémás ebből a szériából, de azért olvasgasd a népítéletet, ott jobban dícsérik a már említett II-es generációt.
Ja és fontos, hogy a felfüggesztés javításával, ellenőrzésével csakis hozzáértő, tapasztalt embert bízz meg, mert ha nem ért hozzá, akkor csak cserélgeti az alkatrészeket, nő a számla és franciautálat!
A hidropneumatikus felfüggesztés nem fog csalódást okozni -
kalmanchris
tag
Szívó benzin vs. feltöltős dízel:
Attól függ... rugalmasság terén azonos lóerőknél jobb a dízel.
Gyorsulást nézve jobb a benzin, még mindig azonos paciknál.
Fogyasztásra jobb a dízel.
Fentarthatóságra, szervízköltségre jobb a benzin, nagy általánosságban.
Dízel alul húz - na persze nem 1300-as fordulaton, mert ott semmi nem történik - szívó benzin viszont pörögni szeret.
Melyiket szeretnéd jobban? -
kalmanchris
tag
Hy!
Próbálkozott már valaki a kartergáz lekötésével, hogy ne szennyezze a szívósort? Tisztább égés miatt pl.
-
kalmanchris
tag
válasz SpaceKombajn #51759 üzenetére
De igen Pont, mint az 51721-es hsz.-ban.
-
kalmanchris
tag
válasz !Overdose! #52331 üzenetére
Egy Type-S ufóról.
-
kalmanchris
tag
válasz DeFranco #52372 üzenetére
Klíma használatakor alapból megemeli az elektronika egy kicsit a fordulatszámot kb 750-ről 850-re. Szerintem nem szabadna alapjáratra visszaesésekor olyan alacsony fordulatra esnie, hogy beremegjen a motor, vagyis lefulladás közeli állapotba. Volt esetleg fojtószelep takarítás? Milyen autó egyébként?
-
-
kalmanchris
tag
Először is szűkítsd le a kört arra, amelyik típus tetszik a pénztárcád szerint is. Ugyanis, ha ajánlunk valamit, mert ez tuti gondmentes, akkor megveszed és ha nem tetszik egy kicsit sem, akkor nem fogsz vigyázni rá, nem ápolod és nem tartod karban úgy, mint amelyik jobban tetszene. Az autó gyorsabban amortizálódik, jönnek a problémák, majd kijelented, hogy ez a típus milyen sz.r.
Minden autó igényli a törődést, származásától függetlenül. -
kalmanchris
tag
válasz Alvin_ti4200 #53814 üzenetére
Olyam Mondeo III-as belseje van, vagy csak engem emlékeztet?
-
kalmanchris
tag
válasz Rambovits #54353 üzenetére
Megbízhatóság terén nyugodtan vállalható. Én spec nagyon megvagyok ezzel elégedve. Egyedül a hátsó hídra kell odafigyelni a vásárláskor. Nekem 8 éve van - facelift előtti és utáni is - de még egyiknél sem kellett hozzányúlni, de számolni kell vele. Ha dőlnek a kerekek, nagyon ül a segge, vagy nyikorog a hátulja, akkor számolj egy 50-60ezres felújítási költséggel. Ezután 100-150ezer km-ig megint nem lesz vele gond. Amúgy meg strapabíró gép.
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Tesla topik
- Tőzsde és gazdaság
- Projektor topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Revolut
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen monitort vegyek?
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen