Hirdetés

Aktív témák

  • Bazsiii

    tag

    Hali,
    két kérdésem van:
    1. Édesapám Leányfalun matávos-modemes előfizetéssel netezne, ha nem szakadna meg a kapcsolat egy-két percenként. Utána fél perc míg újra kapcsolódik.
    Kérdés: nála nem jó valami és azért kapcsolódik szét, vagy a matáv ennyit tud, és a vonal hibája? Merthogy ez azért sztem nem normális.
    Win98, puresoft v92 noname modem.

    2. win 98-ban a start menüben a leállítás felett a 'kijelentkezés' menüpontot el lehet tüntetni? Ha igen, hogyan?

    köszi
    Bazsiii

    How much wood would a wood chuck chuck, if a wood chuck could chuck wood?

  • Warlock_42

    senior tag


    Van egy System Mechanic nevű cuccos azzal mindenféle kedvencek, futtatás egyéb szemetet ki lehet pucolni a Start Menüből és az Asztalról. A kijelentkezést is most direkt rálestem. Nagyon jó kis cuccos.
    www.iolo.com a készítő cég oldala... remélem le lehet tőlük szedni, mert én máshonnét szereztem... meg a crackot is ;]



    What does the free fall feel like? Asks the boy with a spark in his eye Know why the nightingale sings Is the answer to everything

  • Vitus

    őstag

    válasz Warlock_42 #2 üzenetére

    Valószínű hogy zajos a vonal. De a noname modenm hibája is lehet (nem valószínű). Megpróbálhatnád hogyha van rádiós telcsi ezen a vonalon hogy azt kihúzod illetve minden telefont nem kizárt hogy letett állapotban is bezabar egy két remekbeszabott darab :DDD

    Jobb ma egy túzok, mint holnap!

  • Bazsiii

    tag

    Köszi a válaszokat, a system mechanikot kiprószálom.
    Rádiós telcsi nincs a közelben, egyáltalán semmilyen, mert a telefon zsinórt kötöm csak a pc-be. A kérdés, hogy mit lehet ilyenkor tenni?

    How much wood would a wood chuck chuck, if a wood chuck could chuck wood?

  • Fr4G

    aktív tag

    Jópár éve nekem is 56k-m, volt. Még mindig emlekszem, az allando vonalszakadasokra. Anno en nem tudtam, semmit tenni ellene. Persze azota mar biztos javult a helyzet :)

  • Polesz

    addikt

    válasz Bazsiii #4 üzenetére

    Valószinű, hogy a vonalatok nem bírja az 56k-hoz szükséges sebességet. Ez ellen úgy tudsz védekezni, hogy a megfelelő modem AT parancsokkal megkéred a modemet, hogy 33.6-osként működjön. Igaz lassabb lesz, de megbízható. Bocs, de a parancsot sajnos nem tudom már nagyon régen volt rá szükségem. Ha ezekután is szakad, akkor a matávot zaklatnám ez ügyben. Hivatkozzatok rá, hogy fontos az internet, mert azon keresztül kaptok munkát, meg faxolni kell sokat :)

    Még 1 kérdés: több internetszolgáltatóval is próbáltátok? Axelero, enternet, freeweb, freestart?

    Elméletileg nincs különbség elmélet és gyakorlat között. Gyakorlatilag van.

  • tcomp

    tag

    ''Divat'' az utóbbi időkben a szolgáltatók részéről a fogyasztókat ugynevezett elosztós vonalra kötni.
    Magyarán, egy sima előfizető ha csak telefonálni akar a vonalon, (bár ezt nem kérdezik meg tőle) simán 4, 8, vagy 16-os ''elosztóra'' kötik be.
    Ez azt jelenti, hogy telefonálni simán tudsz, mert annak ugye rohadt nagy (1-2 K) a sávszélessége, de netezni nem tudsz rajta.
    Ilyen esetekben a net nem tud csak mondjuk 28K-val csatlakozni és ráadásul használhatatlan, mert még zajos is!
    Ebben az esetben, ha ezt tapasztalod, telefon a szolgáltatónak, balhé kiverése szolidan, a gond megoldódik, ha egyéni fővonalad van.
    De a levágások sajnos a belső PCI-os , szoftveres modemek hibájából is adódhatnak.
    Ennek viszont nincs köze a vonalhoz.
    Modem próba csere megéri, aztán lehet nagyobb volumenben gondolkodni, mert a végén ott van a szolgáltató is.
    De nem mennék bele ilyen mélységig, mert szerintem a telefonvonalnál megáll a kérdés és megoldódik a probléma.

  • Male

    nagyúr

    válasz Bazsiii #1 üzenetére

    Könnyen lehet, hogy a modem hibája: nekem is volt egy Connexant chipes noname belső modemem, amivel csatlakozás után egy két perccel mindig megszakadt a kapcsolat. Kicseréltettem egy másik fajtára, és azóta tökéletesen működik (Acorp PCI-56IML).

    Az AT parancsok, amit az előttem szóló írt, nem biztos, hogy menni fognak, mivel ez egy szoftveres modem, ha jól értem. Nézegesd végig a beállításait, hotha van valahol sebességállítás. Ha tudod próbáld ki egy másik modemmel, ha azzal sem megy, akkor próbálkozz a matávnál. Fenyegetőzz rendesen, meg ha az irodájukban vagy, akkor maradj sokáig, és amikor látják, hogy téged nem izgat a nyitvatartásuk, meg bármi, csak a saját problémád érdekel, akkor valószínűleg megcsinálják. (-> én a Vivendinél voltam (bár a Matáv is hasonló, sőt állítólag még rosszabb), zárás után még fél órával is dumáltam velük, aztán másnap is bementem hozzájuk dél körül, a nő próbálkozott olyasmikkel, hogy már egy órája próbál elmenni enni, stb, de amikor látta, hogy nem érdekelnek a problémái, akkor utána egész hamar megcsinálták a dolgot -> lehet, hogy bunkó voltam, de különben még mindig nem csináltak volna semmit, az biztos).

Aktív témák