- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple Watch
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamás9x
őstag
válasz LógaGéza #121549 üzenetére
Kiszárítod, kiszellőzteted, és utána és bele szoktam rakni egy nagyobb dobozba egy ózon tisztítóval
A kabátot is így fertőtlenítem, ha nincs lehetőség kimosni.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
canniball
nagyúr
válasz LógaGéza #121549 üzenetére
Ha tényleg csak "szökőévben egyszer, vész esetére" kell olcsó megoldás, akkor keresd a "munkavédelmi esőruhát" a guglival. Csak arra kell figyelni, hogy a kapucnija leszedhető/elrejthető legyen, illetve jobb esetben elég bő szára kell legyen a nadrágnak hogy cipőstül bele tudj bújni, ugyanakkor szűkíthetőnek is hogy a szél ne rángassa.
A cipőre vagy veszel spéci esőcsizmát vagy lefújod impregnálóval, már ha nem perforált/másmilyen módon szellőzős, mert akkor ugye mindegy. Vagy viszel magaddal két nylon zacsit és a zokni-zacsi-cipő felállást alkalmazod; így ugyan a cipő elázik, de a lábad száraz marad.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Geresics
addikt
válasz Tamás9x #121555 üzenetére
Nekem sima Sixgear egybe-esőruhám van, haveromnak ugyan ez, csak a 2 részes. Karácsony utáni készlet-kisöprő akcióban vettem occóé'. Videó nincs róla, de ennél sokkal fontosabb dolgokról sincs, szóval ez még tuti várat magára jó sokáig.
A 2 részest könnyebb felhúzni, de az egyrészest már úgy megszoktam, hogy most már simán megy annyi idő alatt, mint haveromnak a kétrészest (eleinte nagyon nem így volt).Beázni egyszer ázott be: Bulgáriában, de akkor is azért, mert akkor még nem volt elég nagy a hasam, és ahogy gyűrődött, egy kis pocsolya képződött ott, és a cipzárnál egy idő után beázott. Azóta figyelek rá, hogy ne gyűrődjön meg így, de mivel már van hasam, ez a veszély amúgy sem fenyeget...
u.i.: a csizmám vízálló, arra nem kellett semmi eddig.
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
LógaGéza
addikt
válasz Tamás9x #121551 üzenetére
Ez az ózon-generátor jó dolog, tervben is van a beszerzése, csak nem most még. Esetleg valami spray-vel befújni mennyire jó ötlet? Persze miután kiszáradt.
tboy93
Tudom, mostam már ki (rutinvizsgára reggel 8-kor indultunk, és 16:30-kor kerültem sorra, addigra kicsit beleizzadtam július végén ).jacis
KTM Duke 390, és KTM Kecskemét.canniball
Köszönöm, ennek utánnanézek És lesz mindig nálam nylonzacsi"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
canniball
nagyúr
válasz Geresics #121554 üzenetére
Na jó, de mennyibe kerül egy vízálló és egyben lélegző(!) zokni és mennyi a nylon zacsi bekerülési költsége?
Sárdagasztáshoz elhiszem hogy van értelme megvenni, de többnyire száraz időben elkövetett közúti csapatáshoz én nem feltétlenül feccölnék ilyen spéci cuccba. Sőt én kevésbé speckóba sem öltem pénzt: a Decathlonban vettem focista zoknit (a célja ugyanaz mint a motorosénak, csak töredék áron) és azt használom.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
martonx
veterán
Lassan kezd aktuális lenni, és mivel ez az első nagyobb értékű motorom, így megkérdezlek titeket, hogy mennyire kell komolyan venni a motor téli tárolását? Kerekek felbakolása, akksi kiszerelés, ilyesmik? Mik a tapasztalataitok e téren?
Zárt garázsban áll a motor, a felette lévő lakásból még némi meleget is kap.Én kérek elnézést!
-
jacis
nagyúr
válasz martonx #121562 üzenetére
Az én tapasztalatom az, hogy egyre kevésbé durvák a telek emiatt télen is szoktam a szebb napokon menni egy kisebb kört ami van, hogy csak 10-15km de legalább kicsit motorozok illetve a motor is megmozdul. Én egyedül a benzinre szoktam figyelni, hogy csak 100-as rakok bele.
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
veze
őstag
válasz martonx #121562 üzenetére
én aksit nem veszem ki ( zárt garázs fagypont felett) időnkét, havonta egyszer jo kis kínai ( de már bevált) töltővel kicsit töltöm/csepptöltöm ( fontos hogy a töltö AGM akkuhoz való legyen, mert a motorokban az van, ezek max14,8 Voltosak) rajta hagyom akár egy hétig is, nem tesz kárt benne. Esetleg az egyik sarut le lehet jötni hogy elválasztja az ember a motorol. De nem veszem ki, nem viszem el fütött helyiségbe stb birni a kell a + 5 fokot is, annál meg ugyse lesz hidegebb csak melegebb a garázsban) feltöltöm OMV100-as bezinnel a tankot, amíg a kuttól hazaértek át is megy a rendszeren a 100-as benzin, szóval mindehl az van már addigra benne. Nekem görgősgurulós tartóm van, [kép] arra rárántom középsztenderrel és oda tolom ahova akarom utána, Mivel billeg rajta a középszenderen, a blokk alá teszek egy szarufa végéből levágott hulladékot, ami pont annyira támasztja alá a blokkot hogy a kerék még éppen a levegőben van. Lidles takaroval le van takarva a por ellen, mivel a garázs nálam nem csak garázs, egyéb másra is van haszálva. Guminyomást nem engedem le, ugyse 10évre van szánva a gumi, kettőt meg így is ki kell bírnia. Ebből a helyzeből, max 5 perc alatt lehet éleszteni és már a garázs előtt áll, ha az idő olyan... Persze le van mosva takaritva, nem hót'koszosan állítom be tárolásra, de hát ez amugy alap mindenkinél - gondolom én
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz NavySeal #121566 üzenetére
"Havonta 1x beindítottam, picit járattam"
Mondjuk ez totál felesleges volt. A lelkednek meg a fülednek biztos jót tett, de a motornak nem annyira. Ettől mondjuk megbaszódni vagy tönkremenni persze nem fog, de minek pazarolni?Ha már beindítom akkor menni is kell vele, hogy hamar üzemmeleg állapotba kerüljön, és úgy menni vele. Az alapjáraton ketyegtetés értelmetlen.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
HoaryFox
őstag
válasz martonx #121562 üzenetére
Tavaly Kiskawán a következők voltak:
- Motor külső tisztítása
- Karbik leenged (injektornál ugye ilyet nem kell)
- Tank koppig feltöltése 100-as benzinnel
- Gumikba pici plusz nyomás
- Bowdenek kezelése (WD40, tudom, tudom )
- Lánc tisztítás, újra bekenése
- Akksi ki, azt hazavittem
- Középsztender
- TakaróponyvaNovemberben eltettem imígy, áprilisban elmentem, betettem az akksit, benzincsap kinyit, 2 fordulat és már indult is a motor.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Micsurin
nagyúr
válasz HoaryFox #121568 üzenetére
Most nézem 25kw, 99%-ra merem mondani azért ment neked max annyit amennyit mert csak mondta az előző tulaj, hogy kiszedték. Mivel ha nem gázhatárolós (az inkább 35kw-ra jellemző) a karbit nem szeretik szétszedni és csak rámondják, hogy nem 25kw észre meg nem igazán veszed próbakörön mert 130-150-ig úgyis kényelmesen kiforog fölötte viszont azonnal elfogy.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
HoaryFox
őstag
válasz Micsurin #121569 üzenetére
Óra szerint 160-at ment alattam és igencsak súlyos személyiség vagyok (voltam akkor ~120kg), szerintem ha fele ennyi lennék, ment volna tovább. Szerintem ott trükköztek, amikor bejött Mo.-ra a motor (Németo.-ból jött)
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Topiccsendőr
addikt
válasz HoaryFox #121570 üzenetére
A sulyodnak nincs koze vizszintes feluleten a vegsebesseghez, csak hogy egy kicsit lassabban eri el, de el kell ernie ugyanazt a szamot. Ha mar a vege fele alig akar kuszni a mutato, ott mindegy mennyire vagy konnyu, annyit nem jelent mar a suly, inkabb az aerodinamika.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HoaryFox
őstag
válasz Topiccsendőr #121573 üzenetére
Hát bújni nem nagyon tudtam, nincs még pici plexim sem nakeden. De mindegy is
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
pakfong
tag
válasz martonx #121562 üzenetére
A többiek kb leírtak mindent, hogy mit, hogyan érdemes.
Esetleg még annyi plusz info, hogy a gumiknak nem igazán tesz jót, ha sokáig egy ponton kapják a nyomást. Értem ezalatt, hogy oldalsztenderre van támasztva hónapokon át a motor. Minimum annyit érdemes csinálni, hogy néhány hetente megtolni a motort, hogy a kerekek ne ugyanúgy álljanak, mint előtte.
De ahogy #baboss is írta, én is szoktam egy kört gurulni télen, 2-3 hetente. Teszek rá, hogy hideg van, be kell öltözni.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
martonx
veterán
válasz pakfong #121575 üzenetére
Köszi mindenkinek! Oldalsztenderdem van csak, és csak a téli tárolás miatt nem akarnék motor emelőket venni. Ezek szerint elég, ha néha csak arrébb mozdítom a motort?
A többieknek is köszönöm, amikor nyáron vettem a motort, még úgy terveztem, hogy leteszem télire hónapokig, aztán annyira megszerettem, hogy most épp a Decathlonos testhez simulós futós polár cuccokkal szemezek, hogy minél jobban alá tudjak öltözni a kabátnak
De biztos lesz azért 1-2 hónap, amikor az ember a kutyát se verné ki a szar időbe, nemhogy motorozni menjen.
Én kérek elnézést!
-
Tamás9x
őstag
válasz LógaGéza #121558 üzenetére
Volt ilyenem is, csak drágának találtam folyton venni, Max 10K az ózon generátor, nekem már akkumulátoros, mehet a hűtőbe, wc-fürdőszoba.. a kabátomat, cipőmet, táskát, hűtőtáskát ki tudok vele fertőtleníteni. Kocsi..
De ami a legfontosabb, bukósisak! Bekapcsolom, ráteszem a bukót, egész este megy, reggel indulás előtt leveszem a készülékről fél óra szellőzés, és indulhatunk is, akinek érzékenyebb a szeme bőre azt irritálhatja, engem nem zavar.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
-
Xero
nagyúr
Ugyan en mar dontottem a CB650R mellett, de ha nem igy lenne, akkor nagy bajban lennek, hogy az vagy megvarjam a Tridentet. Nagyon csabito a dolog, ha hozza azt a kezelhetoseget mint a Street Triple.
-
fpatrik17
senior tag
Üdv a topiklakóknak!
Idén májusban 30. születésnapomra gondolkozom, hogy nagymotor jogsi + egy nagymotor kombinációval lepném meg magamat és érdekelne a véleményetek. Egyből korlátlan kategóriára mennék és motort se szeretnék sűrűn cserélgetni. Magamat elég okos járműhasználónak tartom, a boyracerkedés sose vonzott, autóban is megbízható közlekedőedény párti vagyok, nem a száguldásé meg a szervízben pusztulásé. Olcsó fenntarthatóság, "igénytelen" bolondbiztonság előny (még ha ez motornál hülyén is hangzik).
Testadatok: 192 cm, 91 kg
Az egész projektre max 1 mihály környékén szánnék jogsival, alapszervizzel. Dobozok, védőfelszerelés apránként. Fő cél legalább évi 2 hét motoros túra Europában (2-4k km) ezen kívül pedig országon belüli kisebb hétvégi túrák (~500 km) es a szokásos munkába járás amikor idő es kedv engedi (napi ~30 km). Régen egy 125os endurot használtam (jogsi nélkul hétvégi szórakozásra) de megváltam tőle kb 10 évvel ezelőtt. Főleg a naked bikeok tetszenek, de ha jól sejtem magasságom miatt valami sporttúra motor illene hozzám.
1. Működhet-e az ötlet, vagy szerintetek térjek vissza valami kisebb motorral?
2. Ha mehet egyből a nagy, milyen gépmadarat ajánlanátok?
3. Bármi egyéb tipp/tapasztalat/javaslat? Biztos járt már valaki hasonló cipőben :)Köszönöm! Elírásokért elnézést kérek, telefonról voltam hulla fáradtan.
• Honor Magic5 Pro •
-
Geresics
addikt
válasz fpatrik17 #121582 üzenetére
A korlátlan jogsi szerintem mehet rögtön nyugodtan. A kereted viszont tényleg nagyon behatárolja a lehetőségeid, pláne, hogy ennyiért még legyen olcsón fenntartható és megbízható is, de be lehessen vele járni európát is. Ez így eléggé nehéz lesz, sporttúrákat ráadásul nem is ismerem (majd a többiek ajánlanak remélhetőleg), de kiscsikó koromban én a Banditra nyálaztam mindig (van naked és burkolt változata is), de végül a terepképességek miatt egy Pegaso-t vettem, és nagyon nem bántam meg. Sokszor írtam már róla, keress vissza bátran! Ugyan európát nem jártam be vele, de azért Svájctól Albánián keresztül egészen Ázsiáig voltunk mindnehol!
Olcsó, megbízható (ugyam az a blokk, mint a Yamaha XT660 szériában), gombokért fenntartható, sz@r út sem akadály, sőt, a terepen (földes/köves utak) is átlagon felül megállja a helyét (de azért krossz pályára ne menj vele)!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Xero
nagyúr
-
vlevi
nagyúr
válasz martonx #121587 üzenetére
Nem lehet általánosítani, de talán próbáljuk meg. 192 centihez már túraendurót érdemes nézegetni.
Mint pl. az említett Pegaso.
Vagy, ha van valakinek tapasztalata a Kawa KLE500-al, talán arról is érdemes egy kicsit beszélgetni.
Hogyan vettünk NAGYON OLCSÓN TúraEndurót? | Kawasaki KLE500 teszt
Ha pedig feljebb megyünk az árral, akkor az alsó polcon már talán vannak DL650-ek is. Igaz, csak nagyon az alsó polcon (legelső, 2004-es évjáratok)
De az igaz, ahogy előttem is írták, jogsi megszerzése, ruha, bukósisak, és motor együtt nagyon nehezen fér bele az 1milliós keretbe.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #121589 üzenetére
Korbe kell ulni a dolgokat az a tuti. Nekem 183.5-el (tudom 9 centi difi sok, de ki tudja milyen hosszu a laba ) ulesproban a CB1000R mar a tureshatar teteje volt (meg pont telitalpaltam), viszont a CB650R teljesen kenyelmes es biztonsagos volt. Terdszog egyiknel sem okozott problemat.
Elso idoszakban forgalomban nem hatrany ha barmikor lazan lent lehet mind a ket lab.Ez persze csak az en meglatasom.
-
fpatrik17
senior tag
válasz tboy93 #121583 üzenetére
Hű, köszönöm a sok választ.
Lehet hülyén fogalmaztam. Az 1 misit a motorra + a jogsira szánom. A ruha és egyéb kiegek külön kasszából menne, folyamatosan apránként. Tehát a motorra én is ilyen 800k körül szánnék, mint a linkelt táblázátban. Ez lenne az alapfelállás.
Így hirtelen amik beugrottak ->
- naked (ezek nem tudom magasságomhoz, illetve a hosszabb távhoz mennyire passzolnának...):
ER-6
CB600F- túraenduro:
BMW F650 GS
Honda XL 650 V Transalp
a fentebb említett Pegaso se tűnik egy rossz vásárnakvagy spórolás V-strom, Varadero vonalra Azok ha jól tudom 1 misinél startolnak.
Egyéb konkrét típusok szerintetek? Így belegondolva lehet csak a túraenduro vonal fele kellene nézelődnöm... Félek a japán nakedbikeokon úgy ülnék, mint mikor poénból ráülök unokaöcsém bmx-ére, hogy szórakoztassam
Ui.: igazi táncoslábú nyurga típus volnék, normál ember köldökmagasságánál elhelyezkedő hátsónyílással. Álló szex is csak ha sámlin van a partner
[ Szerkesztve ]
• Honor Magic5 Pro •
-
-
Geresics
addikt
válasz fpatrik17 #121592 üzenetére
Túraenduróból én a BMW F650GS-t nagyon megválogatnám! A régi Rotax blokkos már meglehetősen koros, és nagyon sok a patikának mondott, többször visszatekert, bontószökevény! Már 6 éve is ez volt, amikor én kerestem! Ugyan ez (talán hatványozottan) igaz a régi Rotaxos Pegaso-ra is (ezek gyakorlatilag tesvérmodellek, mint később a Pegaso és az XT660). Az ugyan ezen a BMW F650GS néven futó 800-as már más tészta, én a Pegasot majdnem olyanra cseréltem, viszont azok már túl mutatnak a kereteden.
A Transalp egy nagyon pöpec motor, viszont a legendákkal ellentétben sokkal korlátoltabb a mozgása terepen, és alacsony sebességű manővereknél is! A Varadero pedig még közelebb van az országúti vonalhoz. A V-Strom viszont egy igen jó, és univerzális motor, de itt is szűkös lesz a keret.
Szerintem érthető volt amúgy a megfogalmazásod, de a jogsit sem mérik olcsón sajna...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Horvi
őstag
válasz fpatrik17 #121592 üzenetére
Kb olyan magas vagyok mint te pár centi a difi viszont a karom lábam elég hosszú(mint egy gibbon ) és egy Z750-et hajtok. Megjártam vele Ausztriát, Olaszt ilyen napi 300 km átlagban(de több megállóval) vagy több de pár nap után már nem kívánkozol rá(fárasztóbb is szerintem) szóval ha tényleg ilyen hosszú túrákat tervezel akkor szerintem a naked vonalat el kell engedni. Persze ez csak az én véleményem.
Majd jön yoda és azt mondja, hogy puncik vagytok én gsxr-el túráztam
A túraendúró vonalon is van tapasztalat mert Erdélyben pl öcsém DL650-vel mentem és ég és föld a kettő kényelemben. A DL-en simán lemegy 100-200km anélkül, hogy nagyon fészkelődnék. Teli talppal is leér a lábam szóval azzal sincs probléma. Viszont ott meg ugye azt kell elengedni, hogy jó a fék és a futómű. De túrázáshoz azért teljesen megfelel akár két személlyel is.
Ugye a DL kicsit túl van a kereteden mert ott 1 misinél kezdődik kb a felhozatal.
Ha bármi kérdés van még a túraendúró vs naked vonalon akkor tudok segíteni ha kell.[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
#14787072
törölt tag
válasz fpatrik17 #121592 üzenetére
Szia!
201 vagyok, átérzem a problémát.
2005-2011 között egy DL650-em volt. 60 ezer km-t tettem bele, 0 meghibásodással (ja, egyszer kiégett a tompított, azt hiszem). Mentem egyedül utassal, itthon és külföldön egyaránt. Az egy nap alatt megtett legtöbb km 850 volt, igaz, másnap nem akartam motorra ülni, de 3-500 km/nap simán volt és nem fájt a seggem.
Nagyon-nagyon ajánlom a magasságodhoz a DL-t, baromi jó motor, de való igaz, féktől, futóműtől nem kell csodát várni. Nyilván megáll, meg nem nyeklik össze, de túrázáshoz bőven megfelel, pláne első motornak.
Sajnos a keret szűkös, ahogy előttem is írták.
A Varaderoból a legelső, karburátoros, ABS nélküli széria férhet bele szűkösen, ott több a hely a lábnak, de simán fogyaszt 8 litert (én mondjuk soha nem néztem a fogyasztást a motorjaimon) és nehéz, mint a sár (270 kg).
A naked vonalat én is elengedném.
-
duni84
aktív tag
válasz fpatrik17 #121582 üzenetére
amíg a többiek azon vitatkoznak, hogy vajon az 500-asok kicsik lesznek-e neked (igen, azok lesznek), addig vess egy pillantást a http://cycle-ergo.com/ oldalra, ahol megnézheted, hogy mennyire lesz hegyes a térdszög, meg mennyire fogsz előre dőlni a különböző motorokon.
és szerintem is számolj inkább 1.5m-val, amiből minimum 1m-t szánj a motorra magára, ha több és hosszabb eu túrát tervezel, mert akkor kisebb lesz az esély a meglepire, meg talán viszonylag kényelmesebbet is kifoghatsz. modell választáshoz meg max annyit fűznék hozzá, hogy nézegesd a hahu-t, hogy egyáltalán melyik tetszik kinézetre, aztán ha kialakult egy 3-5-10 típusos lista, akkor olvass utánunk/kérdezősködj, hogy melyiknél lehet olyan dealbreaker, ami miatt tuti kiesik a maradék típusokból meg mazsolázhatsz jövőre. na meg jobb híjján menj el a közeledben levő motor kereskedőkhöz (pl redbaron, ott elég sok különböző túlárazott motor van, mindegyiket meg tudod nézni közelről, esetleg ráülni, hogy lásd mennyire ér le a lábad, milyen a valóságban a cycle-erfo-n látott üléspozi, stb)
#metszéspontok
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Hobby rádiós topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magisk
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Nyárköszöntő hardverszemle
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nagyrobogósok baráti topikja
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen