- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- iPhone topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Mobil flották
- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz RA541 #125038 üzenetére
"ahhoz már 12000-ig kell pörgetni" - azért motoron ez nem olyan mint autóban a 6000, gyorsan felpörög, illetve minden úgy van kialakítva az óracsoporton is, hogy ott legyen kellemes a szemnek
A motorok alapjárata is magasabb, mint egy autóé, 1200-1500 ford/perc között teljesen jó egy motor alapjárata."80-90-nel egyesig vissza kellene váltani" - erős túlzás ez, szerintem 80-nál egyiket sem kell visszakapcsolni egyesig
A nyomaték egy jellemző a motor adott fordulatán, felvehető egy nyomaték görbe a fordulatszám függvényében. A LE pedig egy kiadódó jellemző, nem független a nyomatéktól (körfrekvencia szorosa ). Ha a nyomaték egy "lapos" görbe, akkor a teljesítmény egy szépen emelkedő görbe lesz. Az a kellemes, ha nyomaték nem emelkedik kiemelkedően, azaz a használható tartományban a nyomaték maximuma és minimuma között nincs hatalmas (mondjuk 20%-nál) nagyobb eltérés. (Ideális motor nyomatéka állandó, míg a teljesítmény ennek megfelelően egy szigorúan monoton növekvő egyenes) Ebből az is jön, hogy a nyomaték maximum és a teljesítmény maximum nem eshet a használati tartomány két végébe..
Nagyobb lökettérfogatú motornak nagyobb lesz a nyomatéka (minden fordulaton), azaz alacsony fordulaton is van elegendő teljesítménye dinamikusan gyorsítani.
Azért egy 5-600 ccm motor igen csak tud dinamikusan gyorsítani, még két személlyel is !
Az, hogy egy ezres motor 0-100 -ra gyorsulása 3-4 mp, a 500-asé meg 6-7 mp, azért ne feledjük el, hogy egy gépkocsihoz képest még az 500 as is nagyon ott van. Meg az ezres motort is vissza kell váltani, ha ki akarod hozni belőle amit tud, ott sem úgy megy, hogy berakod 6.-ba aztán csak pihenteted a lábad.., de tény, hogy ritkábban kell váltani.A v-strommal rengetegen túráznak 650-el, 200 kg feletti terheléssel és elégedettek !
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Diablo IV
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Suzuki topik
- Elektromos autók - motorok
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs