- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel topik
- Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #136400 üzenetére
Akkor jól írtw, aki azt sejtette, hogy valahol fals levegőt szív.
Ez is valami olyasmi.
Utólag már könnyű okosnak lenni, de abból a rengeteg féle, egymáshoz semmi köze hibából én is valami olyanra tippeltem volna, valami banális mechanikus hibára.
De legalább tudod, hogy nem hullott szét az egész.Kb ilyet olvastam valahol, amikor valami szirszar bekerült a hátsó kerék mögé, az ABS jeladó hoz. Attól is megbolondult az elektronika, ABS fail, TC fail, összes elektronika mutatott minden hülyeséget...
-
Topiccsendőr
addikt
-
pelgrim_v1
tag
Szép napot. Kis segítséget szeretnék kérni
Futárkodom kis robogóval és személy szerint engem zavar hogy állandóan le kell néznem a GPS-re Pest igen csak forgalmas útjain. Valaki tud ajánlani vezetéknélküli bukósisakba használható hang eszközt ami azért 8 órát kibír ? A második szerelmem a Google maps női hangja aki mondja hogy jobbra balra stb. Az már csak extra ha esetleg zene is tud benne menni
-
vlevi
nagyúr
válasz pelgrim_v1 #136404 üzenetére
Nekem egy Sony BT fulesem van, motoron még nem használtam de bicajon rendszeresen. 16 óra folyamatos zene hallgatást írnak rá, azt szerintem nagyjából tudja is.
Valami ilyesmi.
[link]
Nem tudom miért, de ezt egész nap el bírom viselni, ha a fülembe van, meg akkor is, total leizzadok bicajozas közben.
Van másik agyba dugós fulesem, és bármelyik méretét próbáltam, kibírhatatlan volt, de ez a Sony ez bevált.
Üzemidő és hangminőség is rendben van. -
norbert1998
veterán
válasz pelgrim_v1 #136404 üzenetére
Egy BT-S3 nem hiszem, hogy ne felelne meg ilyen célra
-
tboldi
nagyúr
válasz pelgrim_v1 #136404 üzenetére
Erpocc? Bukóval ugyan nem próbáltam még, de ágyban oldalasan fekve sem nyom a párnán.
-
pelgrim_v1
tag
válasz norbert1998 #136409 üzenetére
Ez pontosan hogy néz ki? Mint ég, hangszóró üzemeled be a sisakba? Mármint a fülem mellett pont nincs hely
-
norbert1998
veterán
válasz pelgrim_v1 #136411 üzenetére
Igen. Sisak függő hogy befér -e. Jellemzően van hely a szivacsban. De én pl kivettem egy darab szivacsot, így most nagyon jó. 180 felett is simán hallom a másikat telefonálás közben.
-
pelgrim_v1
tag
válasz norbert1998 #136412 üzenetére
Na én a Pest belvárosi futár nem fogok 180 -al száguldozni ellenben nagyon hangos tud lenni a 30-as forgalom is csúcsidőben.
-
fattyu
veterán
válasz pelgrim_v1 #136413 üzenetére
sehol nincs a 150+ menetszélhez
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz pelgrim_v1 #136415 üzenetére
jah. bocs fáradt vagyok
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz dellfanboy #136421 üzenetére
Vannak ilyenek. Pl. Pannoniaval a világ körül. Maximális respect nekik!
Egyszer egy ismerős taxis telefonált, hogy talált egy németet a városban, elhozhatná-e a klubházba. Egy fiatal srác volt, aki céges kiküldetésben volt Indiában. Ott vett egy dízel Enfieldet és úgy döntött, hogy hazamotorozik vele. Szerencsére csak a lábtartója szakadt le, meg a csomagtartónál repedt el a váz. Megheggesztettük, vendégül láttuk, aztán gurult tovább.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #136421 üzenetére
"Sehol nem vallaltak a gumicseret"
Ez annyira tipik :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
dellfanboy
őstag
válasz Topiccsendőr #136424 üzenetére
igazsag szerint az csak azert fura szamomra mert nem tudom eldonteni, hogy lattak benne a migranst aki elveszi a foldjuket ezert nem segitettek neki, vagy azt hittek a vespan a gumicsere rocketscience
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #136425 üzenetére
En amikor itthon vagyok, es valamit el kell intezzek, vagy szolgaltatast kell igenybe vennem, ugyanezzel talalkozok. Egyszeruen mindig vagy le akarnak beszelni arrol, hogy vmit megcsinaltassak, vagy megkerdezik, hogy ezt most miert akarom megcsinaltatni. Wtf??? :DDD
Nekem aztan senki ne sirjon, hogy nincs bevetel b+
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #136421 üzenetére
Azért ez nagyon meleg, mármint a túra amit lenyom.
Én 2012-ben biciklivel hátizsákoztam 2 hetet Dél-Olaszországban, akkor szigorúan napi 10 euró volt a költségvetés, és ahol ránkesteledett ott sátraztunk. Hát így utólag jókat röhögünk rajta, meg nagy élmény volt, de én azért emlékszem a kínszenvedésre is, amikor az üres tésztát ettem lefekvés előtt, és abból is csak kis adagot, az kurva szar érzés volt. 72 kilóval indultam el, 67 kilóval jöttem haza, úgy hogy előtte sem volt rajtam felesleg (ja de, mint kiderült az az 5 )
Igazi önszopatás volt az a túra, és ez is hasonlónak tűnik, csak legalább a bringát nem kell tekernieEmelem kalapom előtte, nem semmi amit lenyom, és kell hozzá bátorság meg egyfajta őrültség. Soha nem vágnék bele még hasonlóba sem, pedig lehet hogy jót tenne.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Eladó a Pannóniaring [link]
Összedobjuk rá?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #136429 üzenetére
Végül is ez is csak egy beton placc csak a mérete más
Hello darkness, my old friend...
-
Topiccsendőr
addikt
Ez a screenshot azt hiszem eleg sokat mutat a magyar hasznaltjarmu piacbol.
Egyszer van egy europaban a gdpr iranyelvek miatti torvenytelen es nemletezo adatszolgaltatas (jarmueloelet) amiert fizetsz, es egy ekkora oldal azert a rengeteg penzert ehhez partner is.
majd talalkozol ezzel az okj nepperkepzo tankonyvbol szarmazo mintaszoveggel, miszerint: nagyot mutat feketeben
Ha annyira tajekozatlan vagy hogy nem tudod:
Nagyon ugyesek az olaszok a robogo gyartasban ez koztudott
Es meg mas, informacioban gazdag reszek: a muszerfal hibakodmentesValoban kisse erzekeny a nepper/bullshit detektorom, es ez lehet csupan vicces is, de.
csak ez a hasznaltjarmu applikacio nem mukodik rendesen, bar tudtommal az ebayt is megvettek, kb 7 eve 20x kell frissiteni, hogy az ertesitesben levo talalatok elojojjenek, es neha a parkolo megjegyzeseimben mas felhasznalok szovegei is bekerulnek.
Egyszeruen ez igy kerek. Tenyleg.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
lemmy71
őstag
válasz Somatom #136422 üzenetére
Igaz nem motor hanem egy szakadt "Opel Rekord" de aki szereti a kalandregényt annak egy csemege, ez a cikk Budapest-Ulán Bátor 👍
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #136431 üzenetére
Ki sem emelted a sportosságá, pedig emberünk az első két sorban mondja kétszer is minimum.
Te el se tudod képzelni, mennyire sportos egy ilyen vagány kiállású gép feketében, milyen nagyot mutat az, amikor azt mondja a 7 helyett inkább 4 lóerő, hogy NYÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ és már vagy repeszt is harminccal.
65-70 az utazója : értsd, a nagyon pontatlan órája ennyit ír ki 2 perc után a lejtőn nyélgázon. -
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #136433 üzenetére
Úgy emlékszem SR50-el nyerik az összes TB24-et, de ha rosszul emlékszem is, a legtöbb élvonalban lévő
motorrobogó ilyen*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dellfanboy
őstag
válasz zgospel #136428 üzenetére
azert a nepper duma itt is megvan. rogton elso sor: legbiztonsagosabb palya.ki/mi alapjan? most ez nem az a pannonia ring ahol kb minden evben (sajna) meghal valaki? lehet 22-ben meg senki de tavaly igen. leirhattak volna a gyors megterules alatt mit ertenek? 100 v esetleg 400 ev alatt jon vissza az ara? am ez a 25m eur ar sztem sok erte ascarit asszem spanyolba a hollandok 15-ert adtak el.[bar lehet ok csinaltak szarul
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #136438 üzenetére
Mindenesetre az ingatlanosnak kurva jó napja lesz majd amikor csilingel a 2-3%-os sikerdíj a számláján
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
JoinR
senior tag
válasz dellfanboy #136438 üzenetére
600 millás tavalyi bevétel (nem profit!) a 10 milliárdos árhoz...könnyfakasztó ROI
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz zgospel #131100 üzenetére
Engedelmetekkel írnék egy újabb beszámolót a múlt hétvégi Pannóniaringes tapasztalatomról. Hosszú lesz, bocsi
Tavaly voltam 1 napot először ezen a pályán, ahonnan eléggé felemás szájízzel jöttem el. Akkor 2:18-as kör volt a legjobb amit tudtam, de az átlagom inkább 2:20 volt, féltem a pályától a számomra szokatlanul nagysebességű kanyarok, az aszfalton található kisebb-nagyobb repedések és az aszfaltozott bukóterek hiánya miatt. A félelmeim ellenére ott motoszkált az én és haverjaim fejében is a kisördög, hogy mégiscsak menni kéne még itt, és idén úgy alakult, hogy lehetőségünk volt egy szombat-vasárnap kombót bevállalni.
Ez a vállalás május végén történt, méghozzá úgy, hogy én még addig egy percet sem ültem idén motoron, ezért június elején elmentem a Mátrába kanyarogni egy kicsit, hogy valamennyire visszarázódjak, majd rá 1 hétre sikerült még 1 alkalommal Kakucsra kimenni egy délutánt, és ennyi. A két cimborám közben már túl volt Euroring, Hungaroring és Mátrázós napokon.
A hátsó gumim jobb szélét a tavalyi 2 Hungaroring alkalom teljesen megzabálta, ami miatt úgy nézett ki, hogy bal szélen 4.5 mm, középen 5 mm, jobb szélen a kigyorsítási részen 1 mm, majd a gumi legeslegszélén jobb oldalon 4 mm volt. Kvázi a gumi profil úgy nézett ki, hogy bal oldalon szép gyárias, jobb oldalon pedig mintha síkba fűrészelte volna valaki. Ezért gabeneztem egy vadi új, de 18-as DOT számú Corsa 2 hátsó gumit, és elvittem magammal a pályára, hogy majd a második napra biztosan kelleni fog. Így utólag bölcsebb dolog lett volna még itthon lecserélni.
Péntek
Péntek délután értünk le a pályára, így volt időnk kényelmesen kipakolni a holmikat a paddockban, azonban estére akkora szélvihar támadt, éjszakára pedig erős zivatarokat mondtak, hogy mindent amit kipakoltunk pár óra leforgása alatt rakhattunk is vissza a kocsiba.
Ez az éjszakai vihar jó nagy lehűlést hozott szombatra, ami nem feltétlen volt hátrány, mert 38 fok helyett 25 fokban tudtunk motorozni, azonban a pályáról lemosta az addigi felgumizódást, továbbá felhordott rengeteg koszt, ezért még kora reggel a karbantartók végigmentek gépekkel és letakarították a pályát.Szombat
A szél nem nagyon hagyott alább szombaton, a célegyenesben végig hátszél volt, ami a féktávot és az első kanyart picit kellemetlenné tette, illetve a leghátsó dupla jobbos kanyarban is nagyon erős szél volt. A köridőim 2:22-24 körül voltak egész nap, ami rendesen elkeserített, mert sehol nem éreztem úgy, hogy jelentőset tudnék javítani. Végig abban a hitben voltam, hogy a saját határaimon megyek, és a pályától továbbra is féltem, hiszen nem vagyok hozzászokva a 150 feletti lapon kanyarodáshoz. De ez látszott is, amikor megelőzött valaki, a lassabb, 100-110 körüli kanyarokban semmi lemaradásom sem volt, sőt, aztán amint egy gyorsabb részhez értünk máris kaptam a másodperceket.Eközben az MT10-es haverjaim 1:17-eket mentek úgy, hogy mind Euroringen, mind Hungaroringen másodperceket verek rájuk, ami nem a faszméregetés miatt lényeges, hanem ez egy jó referencia amihez tudom mérni a teljesítményem egy számomra kvázi ismeretlen pályán. A másik referencia amit szoktam mérni az Lövey Ádám, mert neki is 765 RS van, aki persze sokkal ügyesebb és tapasztaltabb motoros, és slickeken megy, de minden más gyári a motorján, ezért van értelme az összehasonlításnak. Ádám idejeit csak a videókból tudom, amit legfrissebben találtam tőle ezzel a motorral az 2:09 volt, ha azóta ment jobbat is vele akkor mea culpa.
A pálya bizonyos pontjait eléggé csúszósnak éreztem, főleg az 1-es és 2-es kanyarokat, amik ráadásul tele vannak úthibával és repedéssel.
Az utolsó szombati menetben az MT10es haverok már annyira élvezték a motorozást, hogy elkezdték felpakolni a kamerákat a motorokra. Az egyikük jött utánam 1 kört, amit a vacsoránál visszanéztem, és uramatyám azt a szégyent amit éreztem... Ennyire látványosan görcsösen, szar testhelyzetben, a motorral küzdve már nagyon régen motoroztam. De ez egyértelműen látszott a gumi kopásképén is, a széleken nagy golyókba felbogyósodott, miközben a cimboráké gyönyörű tiszta volt. Ők döntötték rendesen, és húzták is neki, én meg keveset döntöttem, amikor meg többet akkor sem húztam a gázt.
Előzetesen a 2:15-ös köridőt tűztem ki célul, azzal már elégedetten mennék haza, ami annyira elérhetetlennek tűnt egész nap, hogy éjszaka már azt fontolgattam, hogy soha többet nem jövök erre a pályára, és lehet a motorozás sem igazán az én sportom.Vasárnap
Vasárnapra elmúlt a szél, a hőmérséklet valamivel melegebb, én pedig a jobb vállrészen nullára koptatott hátsó gumit átszereltettem az újra. Nem elhanyagolható az a tény sem, hogy reggelre sikerült a mentális görcsök egy részét elengednem, és sokkal lazábban tudtam felmenni. Hogy ebben mekkora szerepet játszott az új hátsó gumi nyújtotta biztosabb tapadás azt nem tudom, de még az én rutinhiányos amatőr tudásomnak is azonnal szembeötlő volt a különbség, főleg a kigyorsításokon: végre nem táncolt a motor és nem fulladozott be a gáz a TC miatt, hanem mintha sínen húznák olyan stabilan ugrott kifelé a kanyarokból.Ezek összessége miatt rögtön az első menetben sikerült 2:16-os kört mennem, miközben ugyanazokat az íveket motoroztam. De a két MT10 már 2:14 és 2:15-nél járt, az egyikük később még 2:13-ba is beköszönt, szóval még mindig frusztrált voltam és kerestem a miérteket. A kifogásgenerátor csapágyai természetesen már füstöt okádtak, annyira magyaráztam magamban a bizonyítványt.
A következő menetekben kezdett kisimulni a motorozásom, egyre inkább ráéreztem a pályára, mikor tudom elkezdeni húzni a gázt, hova fogok megérkezni a kijáraton, mélyebbeket döntöttem és hamarabb gyorsítottam, már nem küzdöttem a motor ellen, ami nagyon sokat számított. Hiába írta meg egy-két újságíró a Street Triple-ről hogy egy vadállat, ez szerintem nem igaz, a durva használat nem áll neki jól és köridőben sem adja ki, ellenben a lágyabb, precíz stílussal kiváló a harmónia. Ez a motor egy finom műszer, és ha úgy is van használva akkor eszméletlen jókat lehet vele motorozni.
Mindezeknek hála már 2:14-15-ös köreim voltak átlagban, ezeknél lassabb csak az előzős köreim lettek amikor beragadtam valaki mögé.1000-es verseny
A vasárnap délutáni program amatőr versenyekkel kezdődött. A menetrend szerint az SBK 1000 kezdett volna 2 órakor, utána az SSP 600, majd az Open. Mi abban a hitben éltünk, hogy az Open kategóriában fogunk menni, elvégre full utcai motorokkal vagyunk, utcai gumikkal, és az idejeink sem egetverőek. 13:45-kor azért elslattyogtam az irodához megnézni, hogy mégis mi lesz majd a rajtsorrend, és enyhén meglepődve tapasztaltam, hogy mindkét MT10 a 15 perc múlva kezdődő 1000es versenyen indul. A két haverom eközben az étteremben ücsörgött üdítőt szürcsölve a legnagyobb nyugalom közepette. Volt kapkodás rendesen, de a legnagyobb poén az egészben, hogy mindkettejüknek villogott már az üzemanyagszintjelző, vagyis alig volt benne 2-3 liter, a paddockban található benzinkút pedig 14:00-ig zárva volt ebédszünet miatt.Neccesen, de végül még pont időben sikerült összekészülniük és kimenni a rajtrácsra.
Az első kockából egy KTM 1290 indult 2:00-ás űridővel, de persze annak a motornak az idomok hiányán kívül már semmi köze nem volt a nakedekhez. Csutkakormány, slick gumik, meg egyéb fityfaszok amiket távolról látni véltem.
A KTM rajtja kifejezetten rosszul sikerült, nem tudom hogy volt-e launch control, de eléggé visszafulladt többször is és emelgette a levegőbe az elejét 4-5x mire végre sikerült rendesen megindulnia, emiatt kb öten is lerajtolták.
Az MT10-es cimborák közül az egyik akkorát rajtolt, hogy egész délután azon röhögtünk, az első kanyarig legalább 8-10 motornak osztotta ki a kúpot, akik a második kör végére mind vissza is előzték, de a rajtot egy hangyányit komolyabban vette mint a többiek.
A 8 körből 4-5-öt sikerült teljesíteni, utána már a benzinhiány miatt kiálltak.600-as verseny
Utána jöttem én az SSP600-ban, rajtam kívül még egy naked motor volt, egy 790es KTM slick gumikon, hogy mennyire volt gyári azt passzolom. 13. helyről indultam a 16-ból, és az egyébként is gyenge rajtom még gyengébben sikerült, mert a közvetlenül előttem álló CBR teljesen lefulladt, így kicsit el kellett vennem a gázt a kikerüléséhez.
Rögtön az első körben sikerült majdnem összetörnöm magam, mivel az ugratós egyenes előtti balos törésben shortshiftelni akartam, de nem úgy sikerült a csizmát bedugni a váltókar alá ahogy terveztem, ezért a gyorsváltó a gyújtást még elvette, de a fokozat már nem ugrott át. Ennek hatására a motor megugrott, de a gázt nem vettem el, és a kanyarkijáraton kisodródtam egészen a rázókőre, majd amikor az is elfogyott akkor még egy 5-10 métert mentem a füvön mire visszataláltam a pályára. Fogalmam sincs hogy milyen tempónál történt ez az egész, de a fokozat alapján nekem 160-180 körül szokott lenni amikor minden jól megy.Ennek a hibának a hatására még a rajtnál lefulladt CBR is visszaelőzött, így a totál utolsó helyen annyira lemaradtam még a mezőny végétől is, hogy az esélytelenek nyugalmával, üres pályán, a saját tempómban nekiálltam élménymotorozni 8 körön át. A 2:14-15-ös köröket sikerült tartanom végig, több hibám nem volt, de ami különösen érdekes volt, az a 8 körös táv. Így leírva nem tűnik soknak, azonban a délelőtti és a szombati programban sem mentünk ennyit sosem, átlag 4-5 mért kört lehetett teljesíteni, és ezt a futam közben éreztem is, mert a leintés előtt hárommal már számítottam volna a kockás zászlóra, de azt csak nem akarták belengetni, így elmentem egy újabb és újabb körre.
Hasonló időben kezdtem el utolérni embereket is, látszott rajtuk hogy elfáradtak. A rajtnál lefulladó CBR a célegyenes végén már nem bírt már megállni, kiszaladt a bukótérbe, másik 2 motort láttam kimenni a boxba, és az utolsó körben egy R6-ot is elkezdtem igen nagy tempóban utolérni, mert már annyira fáradt volt az ember, hogy kb ki sem ült a motoron. Annyira elkezdtem megérkezni mögé, hogy a legutolsó kanyarban a kigyorsításon még sikerült mellé érnem, de végül egy fél kerékkel és 3 századdal ő ért át előbb a célon. Meg is lepődött amikor mellé értem. Így végül a 11. helyen értem be, az említett 790 Duke pedig hasonló köridőkkel a 9. lett.
Utolsó szabadedzés
A versenyek után volt még egy 20 perces menet, ahova együtt mentünk ki, a két MT10 elöl én meg mögöttük. Ők felrakták a kamerákat ismét, és így hárman vonatoztunk egymás mögött, amikor az egyikük - akinek egyébként egész héten fájt a csuklója - elfáradt és elengedett minket. Én ekkor megelőztem mindkettőt, és abban a hitben voltam, hogy a másik majd jön utánam, ezért rohadtul elkezdtem húzni, nehogymár megint megelőzzön. Ennek a vége egy 2:12-es kör lett részemről, és mint később kiderült egyáltalán nem jött mögöttem senki, mert mindketten kiálltak ugyanabban a körben.A 2:12-nek már nagyon örültem, erre egyáltalán nem számítottam, és érdekesen kiugró eredmény ez a vasárnapi 14-15-ös átlagomhoz képest, de ezáltal végül az egyéni legjobb időket tekintve 1 illetve 2 másodpercet adtam a haveroknak. Természetesen trash talkoztam is nekik egyből, miközben pakoltuk össze a cuccokat a hazaútra, én pedig a második nap legvégére végre megnyugodhattam, hogy mégsem kell abbahagynom a motorozást, és még mindig tudok apránként fejlődni.
Természetesen kapásból tudnék 3-4 kanyart mondani, amit túlfékezek, mert egyszerűen nem hiszem el hogy oda be lehet ereszteni nagyobb tempóval is, tehát még lehetne belőle faragni bőven, de így érzem magam biztonságban és így sikerült különösen élvezni is a vasárnapot.Mint írtam a másik referencia Lövey Ádám 2:09-es köre lenne, amitől durván 3 másodpercre vagyok még. Magam részéről hihetetlen lenne 2:10 alá bemenni, de egyelőre összesen 3 pályanap alapján lehet hogy korai még ilyeneket kijelenteni. Érdekes, hogy a Hungaroringen ezekkel a motorokkal szintén 3-ra vagyok tőle, videó alapján 2:04-ről tudok amit ment a triplával, nekem meg 2:07 sikerült ott. Habár a Hungaroringen is összesen 4 napot voltam csak.
Végszó
Vasárnap végére ismét rájöttem, hogy brutál jó motorom van, egy blipperen kívül nem hiányzik belőle semmi, rendkívül precízen kezelhető és nagyon jó flowban lehet vele motorozni, már amikor a hülye júzer - jelen esetben én - hagyja hogy a motor azt csinálja ami a dolga, és nem küzd ellene folyamatosan. Így teljesen gyári állapotában, utcai gumival is megtréfálhatók a pályamotorok, akár az ezresek is, még egy ilyen gyors és széles pályán is mint a Pannóniaring.
A gumi kopása is gyönyörű lett végül, eltűntek a széléről a bogyók, se futóműből, se guminyomásból adódó rendellenességek nem látszódnak.
A biztonságérzeten rengeteget segített a szombati erősen szeles időt felváltó relatív szélcsend, és persze a zsírúj hátsógumi a jobbos kemény kigyorsításokon.
És habár az esemény szervezője is ugyanaz a lengyel társaság volt, mint akikkel tavaly voltunk, idén gyakorlatilag nem láttunk balesetet, és piros zászló is csak a szombat reggeli legelső menet legelső körében volt, amikor valaki túl korán vállalt túl sokat. Ezzel szemben tavaly megállás nélkül durván nagy esések voltak, többször kellett jönnie a mentőnek is, de szerencsére ez most elmaradt, és nagyon patent, tiszta motorozás volt végig mindenki részéről.Számomra főleg a vasárnap miatt egy nagyon jó hétvége volt, és hogy megérte-e? Mindent beleszámolva párezer Forint híján 300 ezerbe került nekem ez a két nap, amiből a két napos pályadíj volt 101 ezer, a gumi 49, hogy csak a nagyobb tételeket említsem, de a futóbérlés, útiköltség, étel, ital, üzemanyag, stb stb még mind hozzáad. Persze a gumira mondhatnánk, hogy eloszlik, cserébe a motor egyéb szervizeit és kopásait nem számoltam.
Luxushobbi.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
palfitom
félisten
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #136442 üzenetére
Jo volt olvasni, en iden voltam a pannonia ringen eloszor, kolcsonmotorral, az en koridom is elsore 18 korul volt, akkor mar utban voltak a csoportomban a motorok. 4 turn-t tudtam menni, tobbet nem.
Ami zavaro, hogy nem latod be a kanyarokat. Nem a sebesseggel van baj szerintem, hanem vakon kell menned, es elhinni, hogy annyival el lehet fordulni. Szoval meg kell tanulni a palyat, jobban mint mashol, ahol azert latod, mennyivel kene menni. A palya inkabb keskeny. En a 18 nal ereztem, hogy teljesen ossze-vissza megyek a palyan, a celraraban normalisan ra se gyorsitottam, eleve elbszott iven mentem neki, le se volt fektetve normalisan a motor, es a 2 es kanyarban highside-oltam egy kicsit, furan erkeztem vissza a motorra, es eltortem a sarokvedot. Botrany szar az aszfalt ott. Mivel ehhez normalisan gyakorolni kell, ezert en nem is eroltettem a dolgot, elsore jo volt.
Rijekat ajanlanam meg, az biztonsagosabbnak tunik, jobb aszfalt, es nincs benne vak kanyar. Konnyebb palya sztm.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
És mi van azzal, aki autóval akar menni pályázni? Pl. kakucsra? Pannonringen azt hiszem nincs civil autós körözés.
Hogy működik ez amúgy?
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #136446 üzenetére
De ugye nem ugyanezen a hétvégén voltál?
Igen, a legtöbb kanyarban már csak akkor látni, hogy hova fogsz megérkezni, amikor már elkezdted a kigyorsítást, emiatt később kezdesz neki, előtte meg túl is fékezed a kanyarokat. A célrará pont az egyik olyan, amit nagyon el kell hinni, ahhoz hogy jól megcsináld. Nehéz kanyar.
A kettes kanyar meg annyira szar, hogy azt minden alkalommal úgy vettem mint aki most kezdi az A1 rutinvizsgát, egyszerűen semmi tapadás nincs a kigyorsításon, és nem tudom hogy mitől: a sok úthibától, vagy a rengeteg olajfolttól ami a kijáraton van, mert már annyian dobták el ott magukat.
Aki bele akar kezdeni a pályázásba az ne itt tegye szerintem.Szombaton a D csoportban Chrobák Jani tartott oktatást full kezdőknek. Janival beszéltünk pár percet, és mondta, hogy az egyik tanulónak keyless go-s motorja van, de az ember a kulcsot menet közben valahol a pályán elhagyta, mert kirepült a zsebéből. A boxban nem merte leállítani a motort, nehogy ne tudjon hazamenni.
Nem tudom mi lett a sztori vége, megtalálták-e a kulcsot vagy sem, de ez milyen már
Mondtam Janinak, hogy tolják körbe a motort a pályán, és indítózzanak 10 méterenként, ahol beindul ott lesz a kulcs ishttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Harcipocok84
tag
Sziasztok!
Még mindig nem sikerült Chopper/Cruiser-t kinézni magamnak. A keretem 1,5 max. 2 misi lenne. Ebben a katergóriában ami talán szóba jöhet az a Yamaha Drag Star 650, Suzuki 800-as Marauder vagy Intruder, illetve a Honda Shadow 750.
Jellemzően 2000-2006 közöttiekről van szó 35+e km feletti teljesítménnyel.
Ha ezek közül kellene választani akkor Ti melyiket vennétek? Melyiknek van ismert típushibája? -
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #136448 üzenetére
Nem, en ~1 honapja voltam, de nem igazan palyazni, hanem inkabb dolgozni, raadasul en motorral mentem oda meg vissza. A szar olasszal ugye :D
Szoval mentalisan nem voltam a palyan, mivel elotte epp szereltem vkinek vmit, vagy problemat kellett megoldani, aztan amikor jon a turn, gyorsan atoltozni stb, nem volt idealis, de jo volt. A szokasos ~21 eves lakossagi 999 et vettem kolcson.
Nekem vegul tetszett, de mentem volna meg 3 turn-t, akkor elertem volna a hataraimat, igy benne maradt jo sok. Meg elotte azert illene gyakorolni egy keveset, mert gorcsol az ember.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Óra topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!