- Prohardver app (nem hivatalos)
- Google Pixel topik
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #51099 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Something_
őstag
Utána néztem eléggé, mert én is akartam venni, de a vége az lett, hogy annyit ér, hogy nem a sportcipő talpa kopik el és mindegyiken kb ugyanannyi védelem van. (a normálisabbakat néztem, szóval 30k felett)
De akkor írj egy tesztet össze, az általad vásároltakról és hátha meggyőzöl, hogy kiváltja a csizmát és veszek egyet én is.
FIREBLADE78: amúgy azt meg nem értem, hogy cipőt felvennéd, csizmát nem. Van egy fasza csizmád, miben lenne jobb egy általad linkelt cipő?
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz Something_ #51102 üzenetére
Azért sokkal több védelem van ezekben mint egy sima sportcipőben. Bokaproti, orr és sarok merevítés és amelyik vízálló az bírja is a motoron. Igen nekem van Bering POP, próbáltam Orca-t is de ugrálni munkába ez utóbbi már merev volt kicsit és eleve sokkal vaskosabb is.
A csizmát nem váltja ki teljes egészében. Ez nem is arra van, de ha elfogadható kompromisszumot keres az ember a sima utcai cipő és a csillámpóni hiperszuper csizma között rövid távokra akkor ezek sem olyan rosszak. Tudom nincs benne bokacsavarodás elleni védelem...
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
Használ valaki lyen Y3000 mini kamerát? -
Xaels
félisten
válasz Something_ #51104 üzenetére
Ha odaveri magát... Minden esés egyedi. Lehet rajtad Sidi csizma ha térded kúrod szét a szalagkorláton vagy a combcsontod. Persze okoskodsz, de te is csak egy szimpla kis puha térdprotit húzol farmerra...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Something_
őstag
Azért mert puha az azt jelenti, hogy szar? A forcefield gerincvédők is szarok, mert puhák? Szerintem el vagy kicsit tévedve.
Vagy én, szintén utánaolvasás után azt véltem felfedezni, hogy ez a puha, ütésre keményedő térdprotektor elég patent, ha nem így lett volna, elhiheted, hogy vettem volna mást.
Kötekedés nélkül, te milyen térdprotektort hordanál városban?Jah és hozzáteszem, én is addig fogok városban farmer + térdprotektorral motorozni, míg el nem taknyolok és bele nem ég a farmer a bőrömbe. Azután pedig 10 km-re is felveszem majd a bőrgatyát. De mást sem bíztatok erre.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #51101 üzenetére
Hogy még egy legyen: Forma Rookie.
-
zoltanz
nagyúr
Azért durva a mai anyagokkal/technológiával el lehet érni a 20 000-es fordulatszámot főtengely/vezérműtengelynél. Az első soraszatgyártásban készült Ford T modell ugye 1600-as "sebességgel" pörgött, (az alapjárat duplája ).
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Xaels
félisten
válasz Something_ #51107 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy szar(az ütődésen kívül semmi egyébtől nem véd és attól is csak bizonyos mértékben). Ellentétben veled aki szerint semmi haszna ezeknek a motoros bokacsizmáknak, mert semmivel sem jobbak mint egy sportcipő Megjegyzem nincs igazad, nekem van tapasztalatom...
Egyébként én azt használom ami a nadrágban van. Szabad elvekkel motorozom, bár azért a papucs meg a trikó nem játszik. De senkit nem terelek sem abba az irányba, hogy engem kövessen sem a másik végletbe, hogy fél órás művelet legyen egy hogyozás... Le mertem írni, hogy blődség amit állítasz és nem kell attól tartani, hogy cafatokra szakad a lába ha nem fullos csizmát húz, hanem egy MOTOROS bokacsizmát. Az meg kifejezetten állszentség, hogy elvársz mástól olyat amit te sem tartasz be.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
tboldi
nagyúr
-
polimorf
tag
Én pl. azért vettem bokacsizmát mert nyáron egyszerüen nem birom ki a nagycsizmában. Ebben a bokacsizmában is van annyi proti mint a nagyban csak a szára rövidebb. (Borulásnál még nem volt tesztelve)
Ráadásul a nagy csimámat azért is vettem meg, mert totál vizállónak volt eladva, ehhez képest az első komolyabb esőnél öntöttem ki belőle a vizet. Ennyit a vizállóságról.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Something_
őstag
válasz Something_ #51116 üzenetére
Amúgy lehet, tényleg én voltam a blőd, mert pl a saját sportcsizmámhoz hasonlítva mondtam véleményt a cipőkről, habár Fireblade-nek is hasonló sportcsizmája van. Nyilván neked pedig nem és ahhoz viszonyítva nem látsz különbséget a csizmád és a cipő között.
-
StoneBridge
senior tag
válasz tboldi #51109 üzenetére
Nem ajánlom a Forma Rookiet. Nekem az újabb Pro verzió van belőle, nem is annyira olcsó (28k asszem), ezeket a negatívumokat tudom elmondani 4 hó használat után:
- eleje óta csúszkál egy kicsit a talpbetét a bal cipőmben (rohadt idegesítő, még nem találtam megfelelő talpbetétet)
- két helyen engedett a talp ragasztása
- szarul van megoldva a fűző, ki kell bontani az egészet hogy felvedd - lehet a lábammal van baj
- szellőzhetne jobban (hiába írják, hogy jól szellőzik, nem)
- nincs váltó erősítés, a külön hozzá vett (ráhúzhatósat) 2 nap után elhagytamAmi jó:
- nem tör, kényelmes benne mászkálni is
- boka részen is erősített és nem nyom
- lábtartón nem csúszkál
- viszonylag jól néz kiMarx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
tboldi
nagyúr
válasz StoneBridge #51118 üzenetére
Nekem is van, de még a régebbi (nem tudom, miben jobb a Pro, ránézésre ua.). Lehet, hogy egy rossz darabot fogtál ki, az enyém még egyben van. Bár én inkább csizmát (TCX Airtech) használok most már.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #51107 üzenetére
Természetesen sidim használom ha motorozni támad kedvem. De azért vennék egy normális cipőt,hogy ne kelljen pl azért 2 km-t felvennem a csizmát. Biztos vagyok benne,hogy többet ér mint a téli bakancsom vagy nyári cipőm. Szívem szerint a vertigonak a "kistestvér" motoros cipőjét vennem meg,de jó formán annyiba kerül mint a csizmám
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Xaels
félisten
válasz polimorf #51115 üzenetére
Köszi. Nekem ugye azért is kellett mert ősszel és télen elég sűrűn motorozom esőben és kellett valami ami melegebb mint a bőrcsizmám és kint is tartja a vizet. Annyira bejött, hogy amikor annyira hideg volt már, hogy a motor kényszerpihenőn volt akkor is abban jöttem dolgozni. Viszont nem szellőzik semmit így nyárra mást veszek fel.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
V.Stryker
nagyúr
Na srácok, megvan az új bukó. Caberg Stunt lett végül. Az eléggé meglepett,hogy a Grex R1 -em szó szerint 100x csendesebb. De tényleg...ott 100km/h-nál kezd el zajosodni, ennél 50km/h felett lóf@szt se hallok a széltől.
A jó az,hogy egy apró karc miatt kaptam rá 10% kedvezményt, így már 40k alá becsusszant. Van benne napszemüveg, a plexi mechanika patent, a szellőzés itt tényleg jól meg van oldva, van rovarháló és szerintem veszettül jól néz ki. No meg nagyobb a látótér oldalra.Összességében csak zajosságra rosszabb, de nagyon. A fentiek tekintetében viszont nem nagyon vennék mást. Meggondolnám a tovább gyűjtést 70k-ra egy Nolan N86 -ért mondjuk, de ha ehhez veszek egy füldugót, akkor még mindig csak 45k.
És a kedvezmény miatt tudtam venni egy GPS/telefon tartót, amit már fel is tettem. Teljesen fúrásmentes, de csavaros megoldással. A hátránya,hogy csak úgy nem tudom levenni. (A töltés is tervben van, most rendeltem meg a szivargyújtó aljzatot, amit az ülés alá építek be és onnan megy elő a telefonkábel.)
Íme:[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Laraxior
titán
válasz V.Stryker #51122 üzenetére
Egy ilyen telefontartó/GPS tartó nekem is kell jövő héten megyek kóvályogni a nagyvilágba... Szivargyújtó csatit árulnak olyan 4500 körül.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Ferdzsoo
addikt
Bakker most nézem lassan kopásjelzőn van a PR3, és érdekes mert elöl és hátul is. nem csak hátul.
Az idei szezont már nem fogom kihúzni vele...
13k km-ert ment eddig..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Használ itt valaki PR4 gumit?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #51129 üzenetére
Jaj bakker tényleg de majom vagyok.
Arra viszont nem emlékszem hogy a sima vagy a gt van fent Neked?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #51130 üzenetére
A Trail verzió van fent. 6eKm-t mentem már vele,eddig max hibaként amit észrevettem,hogy enyhe kenődése van magas hőmérsékletnél kanyarban és erős fékezéskor. (sok Michelin gumira igaz) PR3 15eKm-t ment el nálam,ha ez 15-20eKm-t elmegy akkor következő is ez lesz.
Motorrevü 2015/04 számában teszteltek jó pár gumit a PR4 nyert,szárazon 2.-ik,vízen abszolút 1.hellyel nyert.
Bemutató: rt17 , [link]Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #51131 üzenetére
Nemtudom nekem lehet inkább a Gt-t kéne ráraknom, ugye az keményebb mint a trail azt viszont nem akarom hogy a tapadás rovására menjen a futásteljesítmény, inkább menjen 3k-val kevesebbet de tapadjon megfelelően...
A pr3 ilyen szempontból fasza, szóval remélem a négyes is tapad annyira mint a 3-as...
különben inkább 3-ast veszek megint mert ez nagyonjó...
igaz nálam csak 13k-t ment el..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #51132 üzenetére
Megfigyeled akkor a PR3-as kb ~1évet volt a piacon. Rögtön ki is hozták a 4-est. Vagy a futás teljesítménnyel vagy valami mással lehetett gond mert ilyen rövid ciklust nem szoktak alkalmazni. Kicsit visszakeresve több mint egy éve van meg a géped. Most felteszel egy PR3-at nem biztos 13k-s futás már. Helyedben egy hozzáértő gumist kérdeznék meg a PR3 pro/kontra PR4 GT/sima legyen-e inkább. Magánvélemény: Én nem tennék már fel 3-ast.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #51133 üzenetére
Igen, értem amit mondasz nem szívem szerint sem tené pr3-at megint, viszont nemtom melyik változat legyen a 4-esből. Leginkább a GT - nek felel meg a gépem..
Az r1200 rt-kre is ezt rakják, a vfr is abban a teljesítmény/súly kasztban van kb...
Meg én is sokat megyek 2 személlyel...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
FIREBLADE78
addikt
válasz -Mosquito- #51131 üzenetére
De jó,hogy linkelted. Télen nekem is csere érik. Kopásjelző lassan közeledik. Ha az smc-s gyereknek megfelelt,nekem is megfog
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #51131 üzenetére
A magas hőmérsékletet, hogy éred le? Tartós magas sebességnél, vagy kigyorsításos fékezéses szakaszokon?
A 650Gs-en a Conti roadattac 2 jól viselkedik, valóban gyorsan üzem meleg. 3500km után ebből autópályás 1500Km, 100-as tempónál, nincs látható nyoma kockásodásnak. Biztosan a gumi teljesítményének a feléig sem ér el a motor/súly/ én kombó. A hátulja hamar megcsúszott, de szerintem nem a gumi miatt, hanem motor és vezetéstechnikai okok miatt. Két személlyel,2 *80Kg+ motor súly 190Kg, stabil volt kanyarba, volt ahol megcsúszott, de az a városi por miatt volt, (teljesen hintőpor). de gyorsan vissza tapadt. Olvastam tesztet, egész jó, és ha jól tudom BMW is szerel ezekkel a gumikkal.[ Szerkesztve ]
-
Shad0w
senior tag
Honda CBR 600-on hogyan kell a hátsó fékpedált állítani? A gyári szerszámkészlettel nem férek hozzá a csavarokhoz.
-
sqpp
őstag
válasz FIREBLADE78 #51138 üzenetére
Arról a motorról van egy 2005-ös naptárom
-
Ferdzsoo
addikt
válasz csongi #51136 üzenetére
Conti roadattack 2 r1200gs-en olyan szarul teljesített hogy 6k km után atomkocka volt az egész gumi, konkrétan csereérett lett. Srác nemkeveset motorozik (15k km/szezon) nagyot csalódott a gumiban.
Igaz neked majdnem fele akkora a súly meg a teljesítmény is. Mindenesetre azon szornyen nézett ki 6k km után..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #51141 üzenetére
Őszerinte semennyivel sem tapadt jobban mint a PR3. Sőt.
Ami viszont jelnleg 9k km-nél tart nála. A kopásprofiljáról nem is beszélve, mert a pr3 nem kockásodott le neki."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
FIREBLADE78
addikt
Durva ahogy felöltöznek az emberek nálunk. Itt a rakparton van a találkozó,minden motoros idejár. Műszálas tréning nadrág,edző cipő,csupasz kéz,protektor ing. A másik rövid nadrág,trikó. Durva
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Outlander
őstag
válasz FIREBLADE78 #51144 üzenetére
Minek öltözne be ha csak nézelődik a "placcon" 25 fokos napsütésben?
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #51134 üzenetére
Szerintem akkor a GT,utas csomag,súly miatt,de kérd ki a véleményét a gumisnak is.
Csongi:
Szerpentineken vagy csak ki kell menni kakucsra. Ezt az elmelegedést a PR3-as is tudta közúton. A gumi szélei rendesen el lett nyalva a kigyorsítás/tapadás miatt. Törökország/Isztambul emlékeim szerint nem valami tiszta ország.
Persu:
Vannak gumik amik bizonyos motorok jól működnek és vannak olyanok amik nem. Beleolvasol egy BMW GS,Varadero,túrás fórumba esetleg a szerelőt meghallgatod akkor sok mindent megtudsz,hogy mit érdemes felszerelni. Pl Varán gyárilag szerelt Bridgestone gumi fos,Continental gumik vacak,gyenge az oldalfala. (Nem mindegy,hogy egy ekkora dögön kb 300kg+vezető/utas/csomag=450-470kg hogy/an viselkedik.) Tök egyszerű teszt,vízszintesen felemeled a gumit és lekonyul akkor puha/nincs az oldalfalának tartása.. Metzeler,PR3,PR4,Anakee 3 ajánlott. Terepre meg ott van a Heidenau K60. Többi gumi meg igazán vakvágány ezeken a gépeken.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
sqpp
őstag
Egyébként kérdés skacok, még messze van, de azért jobb előre gondolkodni..
Ugye nekem nem valami jó a szemem, ezért majd megint veszek szemüveget a vezetés, motorozás miatt..
Kérdéses, minden sisak alá befér a szemüveg? Másik, elvileg van egy új szabály, hogy 50KM/h-val meg kell állni 12 m-en belül teljesen, ez igaz? Totalcar-nál vagy hol olvastam.. már nem tudom.
Meg DRZ-400S-et tervezek venni, mert 24 még nem vagyok, így nagy motorom nem lehet, de nem is szeretnék egyenlőre... Hisz még motoron sem ültem.. Kérdéses, szerintetek újat vegyek? vagy használtat és azt ügy köljem szét? Mert a külföldi csoportba azt javasolták.. De azért titeket is megkérdezlek..
-
canniball
nagyúr
12m-en belül a rutin vizsgán kell megállni, ha erre gondoltál.
Ha nem jelent anyagilag megterhelést akár vehetsz új motort is; de én inkább néznék használt jó állapotút, a különbözetet meg beletankolnám. De a te döntésed kell legyen melyiket választod.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep