- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel topik
- Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #86449 üzenetére
Nekem azt mondták ezt vegyem, próbáltak mindent és ez vált be a legjobban. Ezt több africas klubtag is mondta. Engem nem érdekelnek a besorolások, azt se tudom mi micsoda. Megveszem, aztán használom. Ha nem jön be, akkor teszek bele mást.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Chrys_
addikt
Én holnap viszem szervizbe a motort 12k ellenőrzésre. Olajcsere is lesz, azt mondták Total-t raknak bele. A gép könyvében talán más marka van megjelölve, de mivel nem értek hozzá, és a kód elvileg egyezik, igazából nem érdekel.
-
emre
veterán
válasz Chrys_ #86453 üzenetére
Ilyenkor az a baj, hogy majd mutatak (vagy nem) pár üres olajos flakont, hogy azt tették bele, közben meg kaptál pár liter akciós Castrol actevot literenként négyezerért.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Yasuo
aktív tag
Sziasztok!
Újra én.
Ezúttal egy elég láma kérdéssel fordulnék hozzátok, mert már mindenkitől mást hallok. A kérdésem pedig az lenne, hogy ha megvan a B-s jogsi valakinek, akkor hogyan tud különbözetit csinálni, hogy vezethessen A1-es kategoriájú motorokat? Mennyibe kerül nagy vonalakban kb ez a különbözeti jogosítvány?[ Szerkesztve ]
S9+
-
#81556480
törölt tag
válasz Topiccsendőr #86450 üzenetére
Üzem meleg már a motor. szépen pöc röff indul, de szivató nélkül olyan pörgős és nem stabil az alapjárat, mintha szegény lenne a keverék. hát igen sokminden lehet, de a tulajnak szegényes a keret, megkért hogy valahogy kapjuk már össze a vasat. szóval ebből kell faragni valamit. amit küldtél azt köszi! megyek is beállítom hátha segít rajta.
-
vendingo
veterán
válasz CyberPunk666 #86452 üzenetére
Csipegeti az olajat, másképp, zajosabban vált...
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
zgospel
őstag
Így van, anémetbe meg asvájcba még az olaj is kolbászból van, nem csak a kerítés, itt magyarba meg rakásszar minden és még bele is hugyoznak az olajodba ahelyett hogy lecserélnék. Kicsit kezd unalmas lenni.
Azért mert fillérbaszójánosok még az olajcserén is akarnak 400 ft-ot spórolni ezért elviszik egy utolsó utáni trógerhez szervízelni, mert csak a motor megvétele után eszméltek rá hogy ez drágább mint a matricagyűjtés, és ezért rossz tapasztalatuk van szervízekkel, attól még nem ez az általános.
Azért a szervízek nem hülyék, többet ér nekik a visszatérő ügyfél, mint az hogy egyszer lerántsanak valakit 10 ezer Ft-tal aki utána soha többet nem megy vissza hozzájuk, plusz még rossz hírüket is kelti, ergó még több ügyfelet és pénzt veszítenek.
Biztos van egy-két hiéna itt is, mint mindenhol, de előbb-utóbb bezárul a kör.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #86463 üzenetére
Szerintem igen, ez igy van, ahogy leirtad. Markaszerviz magyarorszagon, es nemetorszagban is nagy olajhordobol csereli az olajat, es altalaban egy nem csucsminosegu 10w40 et rak mindenbe.
Eppen melyik marka melyik olajjal van. Pl ktm motorex, kawa fuchs, stb. Tehat te flakonbol jobbat tudsz venni. A kulonbseg, hogy nemetorszagban nagyon ramennek a minosegre, alap, hogy nyomatekkulccsal huznak meg mindent, mig sufniszervizben csak ugy karbol. magyarorszagon a markaszerviz- maganzo arany a forditottja. Nemetorszagban a maganzok - a kornyekemrol beszelek - mindig valamilyen bevandorlok. Torok, lengyel, vagy akar magyar. Svajci tapasztalataim is vannak, kb ugyanez. Nem kepviselnek nagy minoseget a szakszervizzel szemben.
Magyarorszagon nem szoktak egy bizonyos kor utan, illetve a garanciahoz tartozo intervallumon kivul markaszervizbe vinni tulajok motorokat, mert nagyon draga a sufnihoz kepest.
Itt meg talalok 10-20 eves motorokat vegig vezetett szervizkonyvvel.
Hat van kulonbseg a ket orszag kozott. Es magyarorszagon a nem markaszervizek kb egyaltalan nincsenek tisztaban a nem elterjedtebb, vagy modern motorok bajaival, mukodesevel. Abbol meg jo sok van.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #86461 üzenetére
Az akkor 35k (+6k a jogsi kiállításáért) ha előtte évek óta "szimszonozol" és képes vagy a 2 gyakorlati óra + a harmadik maga a vizsga - sikeresen átmenni. Ez nagyjából ki van csukva, én 4 éve eleve úgy álltam neki, hogy mondtam az oktatónak: akkor küldjön vizsgára, ha szerinte egyből át is megyek. Így 5 órával többet vezettem a 8-ban volt a vizsga. 53k + 6k a papírért, ebben benne volt a "motorbérlés" díja is.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#81556480
törölt tag
válasz Topiccsendőr #86464 üzenetére
van e valami tipped: belőttem a benzinszintet, karbi tiszta, akárhogy állítom, gázadás után nem áll be az alapjárat hanem emelt marad a fordulat. minimális szívatóval okés.
-
Chrys_
addikt
válasz Topiccsendőr #86464 üzenetére
Nincs is azzal gond, hogy nagyban vásárolt olajjal töltik fel és nem flakonból, a hsz-m is csak amiatt volt, hogy leszarják, mit ír a gépkönyv, azt tesznek bele, ami van, amíg az olaj típusa passzol.
Nem elképzelhetetlen, hogy valami szart nyomnak a gépekbe,mint ahogy emre írta, de nem hinném hogy ez itt általános lenne. -
-
#81556480
törölt tag
válasz Topiccsendőr #86468 üzenetére
na a power amugy is esedékes lenne. ( de akkor szerintem szivatóval se lenne jó) ezt megnézem.
EZ a konfig ebben a formában évekig működött, nem lett semmi cserélve csak állt vagy 2 évet és belegyógyult a benzin. én ezt frankón kitisztítottam, de inkább darabokra szedem még egyszer és megnézem.
-
emre
veterán
válasz #81556480 #86466 üzenetére
Bocs hogy belepofázok de:
Az ezres fzr-en akkor csinált ilyet mikor nem volt rajta a légszűrőház. De az ugye 4t.
Miután felszereltem rá már szépen ejtette a fordulatot.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
#81556480
törölt tag
válasz Topiccsendőr #86471 üzenetére
teljesen szétborítottam, mindent kiszedtem, nem tűnik koszosnak, minden járatot átfújtam
(#86472) emre nyugodtan szólj bele van benne egyébként is valami, mert most néztem hogy kicsit eláll a légszűrőház és a karbi közti gumi a belső oldalon. nemtudom az csinálhat e ilyet.
-
-
#81556480
törölt tag
válasz Topiccsendőr #86475 üzenetére
szivatóval minden tökéletes, szépen ketyeg alapjáraton, veszi is a fordulatot ahogy kell
anélkül is veszi, csak nem esik utána vissza hanem felpörög. majd ha beállítom az alapjáratit hogy jó legyen, akkor hirtelen gázra nem pörög fel, és az alapjárat is olyan szegényes.
egyébként végigmentem a keverékállítóval ilyen nagyon kis negyed fordulatonként, majd hozzá állítva az alapjáratit, sehogy se jó. minél bentebb van, annál jobban veszi a lapot, de nem áll be alapjáratra rendesen.
Tolózárnál, és emulziós csőnél mire gondolsz pontosan ? (nem ismerem ezeket az elnevezéseket, vagy nem így) de mindent kiszedtem és letisztítottam ami kivehető a karbi házból.
Van még egy olyan apróság hogy a szivató bowden becsatlakozásánál, a gumi tömítés nem tökéletes. de maga a szivató jól zár. tehát zárt állapotban nem kéne hogy ez bezavarjon..
-
Topiccsendőr
addikt
1-tolozar
K - alapkarati fuvoka, es emulzioscsoNem menekülsz a csendőrség elől.
-
#81556480
törölt tag
válasz Topiccsendőr #86478 üzenetére
Ezeket kivettem természetesen. a tolózár nálam súber néven fut
-
fodin
tag
Nekem 35-40 körül volt a vége (nem kellett + órákat vennem, minden sikerült elsőre). Minden motoros ismerősöm a korlátlanra buzdított, igazuk is lett, mert egy évvel később megcsináltam azt is. Ettől függetlenül nem bánom a fokozatosságot, elsőre az 50 ccm-es robogó után a 125-ös CBF is nagy váltás volt, de hamar kevésnek érezni. Azóta már - egy 400-as lépcső után - 700 ccm-nél járok, most úgy érzem, ezzel jódarabig elleszek.
[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
válasz #81556480 #86479 üzenetére
A súber nem szorul?
Amúgy persu sztem már kérdeztem én is ilyet de elfelejtettem mi a megoldás,egy szög egyszerű kétütem fűkasza motor,ha elkezd melegedni elkezd önálló életre kelni,itt még nincs szívató hanem a karbi mellett van egy nyomógombos kistartály azt lehet megtölteni a gombbal majd ránt és indul de ha bemelegszik saját magától kezd felpörögni ijesztő tartományba na és ha azzal a gombbal borítom neki a benzint akkor az féken tartja egy ideig de inkább le szoktam állítani mert félek hogy szétrepül
de majd lefényképezem inkábbMr.Brightside
-
bigdady
nagyúr
Sziasztok
Segitenétek milyen aksi kell aprilia sport city one 50cm3 4t robogóba? Kezelési nem ír semmit és ami benne van nem vicc semmi nincs ráírva. Köszi
-
emre
veterán
válasz -Mosquito- #86485 üzenetére
és a volt cégemnél benne volt a munkaköri leírásomban hogy tudjam is használni
egyébként asszem ez épp az első találat volt, szóval elképzelhető van ennél olcsóbb megoldás is, csak most már az akku típusra kell keresni
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz bigdady #86488 üzenetére
Pontos típus nélkül nem tudom miről beszélsz, meg hogy ugyan az-e, és melyiknek mi a mérete.
Linkeltem a belevalót, te meg jössz egy másikkal, hogy az jó-e.Fogd a régit, vidd el egy üzletbe,hogy ilyent kérsz és a probléma megoldva.közben rájöttem, a 149 a hossza, na szevasz, irány a robogó topik
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz bigdady #86488 üzenetére
Na még annyit hogy:
Itt bizony a lényeg a méret, szóval ha a befoglaló méretek stimmelnek akkor megnézed a polaritást. Ha ez is rendben van akkor kiválasztod a kedvednek tetsző kapacitású és indító áramú terméket. A tiedből is van 5-től 12Ah kapacitásig terjedően, míg az indítóáram 50-től 190-ig. Innét még mindig lehet bonyolítani, hogy kell-e a zselés, vagy sem, milyen beépítési helyzetet igényel, mert a savas nem szeret eldőlni.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Domyzilah
tag
válasz Topiccsendőr #86464 üzenetére
Sziasztok!
Garanciális yamaha mt 07 vittem márkaszervizben a 10000 Km szervizre.Úgy megszoritották a tengelyanyát, hogy én nem tudtam a csavart lecsavarni.Visszamentem motorral, és elmondtam a bajomat, a szerelő háritotta, hogy ő lenne a ludas.Kérdem tőle mi a megoldás, erre ő nem tudja, beszéljek a fönökel.Csak úgy tudja, ha roncsolásst végezz.Megkérdeztem, hogy garanciális a dolog, a fönök, majd megkérdi a központtól.Ennyit a magyar hivatalos márkaszervizről.Lehet a garázsban dolgozó szerelő jobb munkát végez, mert tudja, hogy igy keresi a kenyerét, mig a márkaszervizes szerelő, mivel nincs teljesitménybére lesz#rja a z egészet.
Ti mit szóltok, ha nem lesz kedvező számomra a történet, irjak a yamaha hivatalosoknak?! -
Grillo
senior tag
-
Moleman
addikt
válasz Polemius #86495 üzenetére
Én annak se nagyon láttam értelmét, az átírás és társai miatt nagyon nem éri meg betartani a fokozatosság elvét. Én 50-es után 650-esre váltok, nem muszáj annak cibálni a bajszát, amíg nem biztos az ember. (Persze egy ideális világban az lenne a legegészségesebb.)
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Sikerült a peremét is lecsiszolni a guminak, de ezt már csúnyán bánta a lábtartó alján a kis nyúlvány. A térdemet még így sem sikerült letenni, nem tudom miért. Pedig a gumiban már a lábtartótól függetlenül sincs több.
ABS van a motoron, ami normálisan kikapcsolhatatlan. Ha erős fékezésnél nem kattog az abs, de nyikorgó gumihang jön, akkor vagyok kb a tapadás határán? Vagy ezt valami tök más okozza?
Btw az abs megmentett egy perectől, mikor jöttem kakucs ringről hazafele, akkor van egy elsőbbségadás tábla, amit bebambultam és fékeztem egy erősebbet, de az aszfalt rossz és csúszós volt, azonnal kattogni kezdett.
[ Szerkesztve ]
-
StoneBridge
senior tag
A PC37 szeretheto darab lesz, ugy erzem, de nem indulunk problema mentesen. Szervizbe be vagyunk irva julius kozepere, amikor az MT-vel toszkan turara megyek.
Szoval a hiba: 6-7e kornyeken gazt visszacsukva zorog. Magasabb fordulaton gazra is, de 6-7k fordulat kornyeken mar jelentkezik a femes zorges. Alapjaraton, elindulaskor, valtasoknal nem jelentkezik. Vezermulanc? (32e km)
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Topiccsendőr
addikt
-
mindkilla
tag
válasz StoneBridge #86498 üzenetére
Havernál a kuplungkar kotyogása produkált hasonló tüneteket.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)