- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
imrufo
tag
válasz Topiccsendőr #91596 üzenetére
Az biztos, hogy kormánygátló már a kezdetek óta van a TL-en. Meg az is biztos, hogy özvegycsinálónak hívják, esetleg még a motorok Freddy Krueger-ének.
De hogy meghalt-e tesztelés közben újságíró, arról nem találtam sehol hiteles infót. Ami miatt az özvegycsináló nevet kapta, az a hátsó rotációs csillapító. Ami akkora találmány lett, hogy azóta se csinált senki hozzá hasonlót. (ráadásul töri a vázat a fellazult rögzítése a TLS-nél)
Pályán pár kör alatt a hátsó henger hője megszüntet minden csillapítást, ami miatt hempergett boldog-boldogtalan.
Közúton nincs gond vele, max. Mátrában 4-5 kör után érzem, hogy kezd pumpálni ész nélkül. Pályára meg nem megyek. -
Topiccsendőr
addikt
500 darab a vb miatt.
Mint regen minden homologizacios motor. Pl ducatinal az R szeria.
Nagyobb fordulatra tervezett motor, toltescsere, mas meretu szelep, mas anyagbol, draga fek, draga futomu, minden allithato minden fele. nem hasonlithato ossze manapsag sok mindennel. Talan az sp verziok, R verziokhoz. Az rcv nem homologizacios motor, nem azzal mennek vbn. Az olyan mint az nr750. Vagy a superleggera. Versenyre szabalytalan, utcara kar. Gyujtoi darabok.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
BoB
veterán
válasz imrufo #91603 üzenetére
"This bike was introduced with a very unique rotary rear damping system, which seemed to perform just fine in pre-production models. Once bikes were sold in the United Kingdom, however, it became clear that the damping had some serious issues. Tank-slappers became a too-common occurrence, and after several high-profile accidents (and one fatality), Suzuki initiated a worldwide recall to install a steering damper."
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Laraxior
titán
Biztos, hogy nem először megy oda a fickó, mert én ekkora tempónál, bár lehet a video minősége nem az igazi, nem láttam azt az utat a fák között.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #91604 üzenetére
azt hittem az rcv azért ilyen drága mert lehozták a pályamotort utcára és tettek rá világítást meg rendszámot
nem tudom milyen érzés lehet egy 60milkós gépet belevágni a sóderágybaMr.Brightside
-
FIREBLADE78
addikt
Egy szezont használt bőr szerkó mennyit bukik? Tökéletes állapotban. Alig használtam sajnos. Berik.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Topiccsendőr
addikt
Igen, a marketing szerint termeszetesen ez van, de sajnos... Nem. Egyreszt teljesitenie kell minden kornyezetvedelmi eloirast, igy a vezerlesi ideje, vezerlesi modja, kompresszioviszonya mas. Meg az is lehet hogy a gyujtassorrend sem stimmel. Saccolom. Az a loeromennyiseg a lampaval pedig szerintem vicc. 159 LE-200 000€
Amugy a verseny, azaz az original rcv nek pneumatikus vezerlese van, amit az aprilia hozott ki mindenki szamara elerheto verzioban.
Szoval vakitva van a paraszt nagyon.
Amugy egy gyonyoru, minosegi targy.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
mm89
őstag
válasz FIREBLADE78 #91612 üzenetére
Egy Deákot adok érte
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
imrufo
tag
Az is lehet, hogy az embernek igaza van, és én tévedek. De én nem láttam soha kormánygátló nélküli 97-es TLS-t. Kivéve a linkelt piros TL-t amire gondolom hempergés után fájt megvenni a matricákat mert így jobban néz ki, meg fájt megvenni a kipufogót, ezért meghegesztették egyoldalúra.
Mivel nekem R van, ezért nem érintettek a TLS gyerekbetegségek amiből volt még egy pár... -
Khaosz55
addikt
A kormányszitálás mikor lép fel? Mármint egykerék után leteszik azt még értem. Viszont mikor egyenesen mennek és elkezd szitálni nem értem. Szerencsére ilyen nem volt nekem.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Khaosz55 #91617 üzenetére
Rosszul fejeztem ki magam, kormany csapkodasrol van szo. Amikor utkozotol-utkozoig megy a kormany. Arra a kis idore te csak egy utas vagy, es igazabol semmit nem tudsz csinalni, ilyen esetben a legjobb, amit tehetsz, hogy nezegeted a tajat, amig abba nem hagyja. Utana pumpalj ra harmat a fofekhengerre, hogy legyen feked, es tudj megallni.
Kover gaznal fordul elo, amikot elkonnyul az eleje a motornak, es megdobja az elso kereket valami.
Kanyarkombinaciokban is elofordol jobbrol-balra vagy balrol-jobbra dobasnal, amikor nagygazzal segitesz felegyenesednie a motornak.Bogyoba, te meg nem mentel utana az elofeszitett elejenek a seggevel???
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91619 üzenetére
Végülis nem csináltam meg elöl az előfeszítést, a hátulja meg a gyári alap 4-es (középső) állásban van.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91621 üzenetére
Vegyem keményebbre a hátulját? Ki fogom próbálni.
Annak elvileg lenne más előnye is: könnyebb lesz középállványra húzni a vasat.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
-
Pocee
senior tag
válasz Khaosz55 #91617 üzenetére
tökös lélekjelenléttel egy kövér gáz megmenthet,ha fékezel tuti firka,nekem egyszer volt egy 180-nál,ütközőtől ütközőig csapott kurva gyorsan,de nem lett baj,arra emlékszem,hogy remegtem amikor leszálltam
bár gyors kanyarkombinációnál meg nem tudsz kövéret húzni...Gaboman:köszönöm a kimerítő tájékoztatást,tetszik de nem lesz.inkább kxf450
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
-
zgospel
őstag
válasz FIREBLADE78 #91612 üzenetére
Az ÁFA összege minimum leugrik egy használt cuccból, szerintem. De inkább körbe kéne nézned képesmotoron meg jófogáson hogy hasonló ruhákat mennyiért árulnak, és azalapján belőni az árat.
(#91628) seadrone van benne persze, itt van egy videó róla.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
demars
addikt
válasz Bogyó bá' #91618 üzenetére
Nekem múltkor feltűnt, hogy városi tempónál ha elengedem a kormányt beszitál az eleje egy kicsit. Megijedtem, mert eddig ez nem tűnt fel. Akkor -beszélgettünk róla és ferdzso kérdezte, hogy doboz volt e rajta. Volt bizony, anélkül nem csinálja.
Egyébként kormánygátló utólagos beépítése mekkora macera? Egész olcsón kapni már ilyen univerzálisat.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91613 üzenetére
Ne tedd!
Ez végett a motor végett ne, inkább egy EXC 525 hidd el nekem.
Vagy ha mégis csak is 2008 utánit amin történtek ráncfelvarrások, típushiba javítások.
Ha ott is olyan buta befecskendezése van mint a korábbi évjáratúaknak akkor nem fogod sokszor élvezni vele a motorozást durvább terepeken.
Viszont gyors terepen meg szárnyalni fogsz rajta!
kotyesz75 2008 vagy 2009 évjáratút vett, Ő nagyon dicséri és szereti, itt éppen egy patakmederben motorozik vele, én ilyenre nem szerettem használni, bár az ő tudása sokkal nagyobb mint az enyém volt.
Hallva a gázfröccsöknél mintha finomabb lenne alacsony fordulatnál mint a régebbi verziók, de ide az általad is kedvelt 2T mindenképpen jobb választás.
Nézve a többi videóit újra feléled bennem az amikor jobban odahúz neki, ahogy veszi a lapot, az nagyon nagy feeling.Pocee Szívesen, nem tudom hogy mire szeretnéd használni a gépet, cross pálya vagy hard enduró?
De mindenképpen ragaszkodsz az üzemórás motorokhoz?Ezt csak azért kérdem mert ha már üzemórás egy jó 2T mondjuk 250/300 fenntartási szempontból jobban megéri mint a 4T.
Egy blokkfelújítás majdnem a feléből megvan, kemény terepen pedig a könnyebb súly áldás, és a nagy cm3 2T igazán elemükben vannak már alul is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
BoB
veterán
válasz zgospel #91632 üzenetére
Itt rengeteg ilyen retró gépet látok. Na ezek az igazi divat motorosok, még annyira sem intenek vissza mint a HD-sok
Az összesen farmer, valami retró dzseki meg retró sisak van, legtöbbször bőr félcipővel
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Topiccsendőr
addikt
Szet lesztek ultetve a p*csaba. Be lesz irva egy warn az ellenorzobe.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91635 üzenetére
Úgy úgy! Tessék ezt priviben intézni!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Geresics
addikt
Lassan nekiállok lánc+lánckerék keresésnek, és rögtön azt vettem észre, hogy vakon vagyok!
Hol érdemes venni (idehaza)? Mit kell nézni?
Azt tudom (mert megszámoltam), hogy elöl 15, hátul 44 fog van. A motor 50LE, ezért ennél erősebbhez való láncot szeretnék majd (már csak az 1 henger miatt is).
Sajnos a láncszemeket nem számoltam meg, de Louis honlapja a Pegasohoz 110/15/44 kombót dob fel, így gondolom a 110 lesz a láncszemek száma...
Kezelési útmutató sem túl bőbeszédű, annyit ír, hogy a lánc fajtája "végtelenített (nincs patentszem) tömítőgyűrűs". A lánckerékről egy kukkot sem ír...Louisból nem biztos, hogy szívesen venném, mert csak annyit ír, hogy DID szett 110/15/44, és a képen patentszemes van (már ha az a patentszem egyáltalán ).
Shoxnál számomra ismeretlen cuccok vannak - bár ettől még lehet jó...Hol nézelődjek? Mire figyeljek?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mike-
addikt
-
veze
őstag
-
Geresics
addikt
válasz Geresics #91637 üzenetére
Köszönöm az eddigi segítséget!
Most nézem, hogy a lajosos linket elrontottam, a helyes link a Louisban ez.
A nagyvas honlapja egy fos. Konkrétan 3x kellett frissítenem az oldalt, hogy behozzon olyan leosztást, amiben szerepel a lánc, ugyanis a 3x5-ös elrendezésbe nem fér bele minden, a keresője pedig el van dugva, a találatok meg átláthatatlanok, kivéve, ha egészen pontosan tudod, hogy mit keresel.
- DID X-gyűrűs aranyszínű meghajtólánc (520VX2 GOLD) 75LE-ig 18400.-
- lánckerék keresést 20 perc után feladtamA motoralkatresz.eu oldala már sokkal használhatóbbnak bizonyul, de azért itt is résen kell lenni, mert sok "felesleget" ad ki találatnak! Nem hülyék ezek, értékesíteni akarnak!
- DID 520VX2 GOLD 110 szemű lánc itt már 80LE-ig van, ugyan úgy 18400.Ft-ért.
Intermezzo: gondoltam megnézem a DID honlapját, hogy mi is a helyzet ezzel a lánccal, de az a honlap aztán az igazi hígfos: színes, de semmi tartalma nincsen!
- első lánckeréknek megtaláltam azt, amit a JT a (jól használható!) honlapján ajánl: JTF308, csak itt valami zajcsillapítós változat van - mondjuk ez nem baj gondolom! 3640.-
- hátsónak viszont már a JT honlapjával ellentmondó típust ad eredménynek - de majd jól rákérdezek erre szerintem.Sajnos sehol nem találtam a láncokról infót, ezért elkezdtem guglizni, és a Honda Dominator Klub oldalán találtam egy frankó, szájbarágós leírást! Meg ezen kívül még vagy 20 másikat is elolvastam.
Nyilván mindenki tudta eddig, csak én vagyok ilyen kis butus, de nekem a leírásokból az jött le, hogy létezik végtelenített lánc, van patentszemes, meg van nittelő szemes. Először azt hittem, hogy utóbbi kettő hasonló megoldás, de egy motordoktoros leírásból kiderült, hogy a nittelő szemes megoldás eredményezi a végtelenített (patentszem nélküli) láncot! Ma is tanultam hát valamit! Akárki meglássa, még a tavasszal videó lesz ebből is!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #91642 üzenetére
Mindig a Pinkmotors-tól rendelek láncot és lánckereket.
Felszoktam hívni a lányokat és mindent elmondanak, miből mi van raktáron, mit tudnak rendelni.
A Pegasohoz is volt nekik minden, láncból ha erősebbet veszel akkor is patentszemeset válaszd, ne a nittelős (végtelenített) láncot.
Pegasohoz nem lesz kevés, ugye a nittelőset erős gépekre szokták rakni (80LE+)mert stabilabb, véletlen sem ugrik szét.
De a Pegi nem olyan erős, az SM gépeimen mindegyiken patentszemes volt, mivel ha mondjuk terepáttételre
cseréltem eléggé kellemetlen lett volna mindegy egyes átrakásnál szétvágni, leköszörülni a láncot.
Ha egy SMC 625, Husqi 610, EXC 250, re jó volt akkor a Pegihez is jó lesz, nem kell attól tartanod hogy elszakad.
A másik takarítani sokkal szebben, könnyebben lehet, kiakasztod, leveszed és kiáztatod, befújod, majd visszateszed.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz demars #91644 üzenetére
Hupsz!
Linkelek pár videóját:
Patak
Patak
Kerék 5.-ben
Egy kis tempóÉrdemes nézni a videóit, nagyon jó helyeken mennek, az EXC 500-al komolyabb terepre is kimegy.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Pocee
senior tag
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #91646 üzenetére
Igen ki van neki is nyitva.
Természetesen az elején nekem sem volt kinyitva, 3 darab fojtás volt benne, nekem az is meglepő volt hogy még fojtott állapotban is milyen más az injektor végett, természetesen nem hasonlítható a nyitott állapothoz.
De ő azt mondta anno hogy, semmi olyan gond nem fordult elő vele mint amiket mi tapasztaltunk a régebbi évjáratúakkal.
Alul méretezett önindító, nagyon nehézkes indítás hidegebb időben, könnyű lefulladás a rossz injektor beállítás végett, nekem összefolyt a víz az olajjal 1500 kilométer után, alsó hengertalp tömítés repedés, újonnan pár kilométer után telószimering folyás.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Elektromos cigaretta 🔞
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Építő/felújító topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ZIDOO médialejátszók
- Telekom mobilszolgáltatások
- Tesla topik
- További aktív témák...
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész