- Elnéztük a mai dátumot
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz -Mike- #92012 üzenetére
Hát én nekem az FZ6-on kívül nincs releváns tapasztalatom nagymotorral, de innen átülve kb ugyanezt tapasztaltam a bömbivel mint amit írsz.
- nagyon könnyű volt kanyarból kanyarba terelni, igaz szélesebb a kormánya de gondolom nem csak amiatt
- ha ráraktam az ívre akkor ott maradt, meg se mozdult, kb mintha konzolon játszana az ember olyan egyszerű volt
- kanyar közepén teljesen mindegy mit csináltam, ha elzártam a gázt, ha ráadtam a gázt, ugyanúgy ugyanabban a dőlésszögben és íven maradt a motor szinte teljesen mozdulatlanul.
Na most az én motormmal ha elzárom a gázt a kanyarban akkor azon kell erőlködnöm hogy ne essek be a kanyar belsejébe, ha meg rányitom akkor egyből megy le az ívről.
- kanyar közben ledöntve semmi mozgolódás, mocorgás, kúszás. Az enyém azért izeg-mozog ami épp elég ahhoz hogy elbizonytalanítson.
- a féket 1 ujjal is minimális erővel tudtam üzemeltetni, és olyat lassult amilyet az enyémmel pályán meleg gumival tökig húzott fékkel sem tudok. Nem mertem nagyon feszegetni, de szerintem 2-3x erősebbet is fékezhettem volna vele
- a gyorsváltó felfelé és lefelé is egy álom
- az ereje brutális, 2esben kanyarból kifelé ráadtam a a tüzet és azon kaptam magam hogy hiába mozgatom a kormányt mert az égben van az eleje De igazából a motor ereje a legutolsó szempont ami miatt motort cserélnékMindezt a sima road módban, dynamicra nem mertem áttenni, rövid volt az idő
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz -Mike- #92012 üzenetére
"azt csinálja amit mondasz neki vagy csak elég rágondolni... De akkor ez nem Aprilia sajátosság, hanem az új motorok velejárója"
10 évesen 10ekm-el, és gyári gumival vettem a motort. Még szőrös volt a gumi! Viszont nem szeretem a 10 éves gumikat, ezért lecseréltem a gumit: zsír új Conti TKC70 előre, hátulra! Eztán az én motoromnál is elég volt rágondolni!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Elnéztük a mai dátumot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- E-roller topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Diablo IV
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!